X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 395

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Ik verschiet er ook van hoe weinig animo er hier is voor dit once-in-a-lifetime Belgisch project!
    Ik zal hier ook nog eens op reageren, ik vind niet meer echt de tijd om veel reacties te plaatsen op dit forum, maar ik lees het nog wel. Samen met Looopings is dit ook het enige dat ik volg, dus ik vind het ook wel zonde te zien dat er hier minder beelden komen dan elders. Maar als iedereen doet zoals ik en enkel leest en niet post, wordt dit wel in de hand gewerkt natuurlijk.

    Ik kijk er in ieder geval ook erg naar uit om hier een rit in te maken!

    Ik ben ook blij te zien dat die kartbaan eindelijk het veld geruimd heeft. Ik verschiet er wel van dat het restaurant (bijna) die volledige plek inneemt en er daar geen doorgang langs het meer meer overblijft. Zou het hoofdpad dan opschuiven naar waar de dienstweg nu ligt? Of zal het oude pad dat hier liep aansluiten op een terras dat aan beide kanten open is, zoals bij het restaurant in de India-zone?

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Ik ben ook blij te zien dat die kartbaan eindelijk het veld geruimd heeft. Ik verschiet er wel van dat het restaurant (bijna) die volledige plek inneemt en er daar geen doorgang langs het meer meer overblijft. Zou het hoofdpad dan opschuiven naar waar de dienstweg nu ligt? Of zal het oude pad dat hier liep aansluiten op een terras dat aan beide kanten open is, zoals bij het restaurant in de India-zone?
    Als we de concept art erbij halen lijkt het inderdaad zo te worden. Een beetje zoals Delhi'cious: terras aan de waterkant die van beide zijden toegankelijk is.

    Naam:     concept.jpg
Bekeken:  1956
Groote:   160,3 KB

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •