X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 12 van de 20 EersteEerste ... 21011121314 ... LaatsteLaatste
Resultaten 221 tot 240 van de 393
  1. #221

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Dat de wachtrij niet aangekleed wordt vind ik nu niet zo erg: net zoals bij Untamed zal je hier over wat paden lopen terwijl je een mooi zicht op de baan hebt dus dat is in mijn ogen al even goed als een aangeklede (overdekte) wachtrij!

  2. #222

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Themeparkmagic blijft gigantische albums lossen op de facebookpagina. Er zijn drie zaken opvallend:

    Voor het restaurant lijkt men zoals in eerder concepten wél te kiezen voor een leem-achtige uitstraling:

    Naam:     Walibi_ThemeparkMagic_20-12-2020.jpg
Bekeken:  2347
Groote:   576,3 KB

    Naam:     132088494_878140759681848_63257404541922147_o.jpg
Bekeken:  2076
Groote:   371,5 KB

    Voor de wachtrij van de achtbaan moeten we niet al te veel frivoliteit verwachten:

    Naam:     132231656_878137383015519_7815203512908482721_o.jpg
Bekeken:  2212
Groote:   930,5 KB

    Naam:     132031786_878138429682081_8476788539569124163_o.jpg
Bekeken:  2216
Groote:   369,6 KB

    Aan het stationsgebouw zelf komt wél wat frivoliteit, er zijn ook muurschilderingen te zien in het station:

    Naam:     132190961_878139549681969_2464070262012564154_o.jpg
Bekeken:  2172
Groote:   452,8 KB

    Naam:     132044759_878139689681955_2408410434196949785_o.jpg
Bekeken:  2245
Groote:   361,4 KB

    Naam:     132034987_878136873015570_4293785940113880523_o.jpg
Bekeken:  2214
Groote:   204,5 KB

    Aan de achterzijde gaat men om god weet welke reden twee verschillende daktypes combineren op gelijke hoogte. De houten balken links zijn nieuw.

    Naam:     132019001_878137913015466_6555308330158079798_o.jpg
Bekeken:  2241
Groote:   731,8 KB
    Zal hier een stuk van de wachtrij komen of niet? Want er is zoals we kunnen zien in dat binnen gedeelte met het groene dak een ingang, is dat dan waar de gasten zullen binnenkomen en daar in het station te komen?

  3. #223

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumwaffle Bekijk Berichten
    Zal hier een stuk van de wachtrij komen of niet? Want er is zoals we kunnen zien in dat binnen gedeelte met het groene dak een ingang, is dat dan waar de gasten zullen binnenkomen en daar in het station te komen?
    Ik veronderstel dat een wachtrij alleszins een aanzienlijk deel heeft dat buiten ligt en zich links van het station bevindt als je dat in vooraanzicht bekijkt en het lijkt mij niet onwaarschijnlijk dat je via de wachtrij uiteindelijk in dat overdekte deel aan de achterzijde van het station sukkelt.

    Ik ben wel nog niet helemaal mee met de ingang en uitgang. Het stationsgebouw heeft centraal een grote poort die ik wel geschikt zou vinden als entree, maar die rots met de naam van de attractie bevindt zich aan één van de twee zijkanten. Het lijkt mij echter het meest logische als je het station aan de rechterzijde langs de voorkant zou verlaten en daar nog door een souvenirshop wordt geduwd. Dan kan de entree in het midden naar de buitenwachtrij links lopen. Waliboy heeft daar waarschijnlijk het beste zicht op.

  4. #224

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Volgens mij ga je door de 2 grote poorten en dan kom je direct terug buiten en ga je naar buiten naast de lift hill en wandel je naar de de stengel dive en dan ga je terug richting het stationsgebouw. Het is mogelijk dat we dan op deze laats nog langst de achterkant van het station (bekeken van de 2 grote poorten) nog wandelt en dan langs deze ingang naar binnen gaat en dan naar het load en un-load platform gaat. De uitgang zal zich tussen rotsen bevinden die je kan zien langs de linkerkant vooraan het station (bekeken van de 2 grote poorten) en zal je zo de shop binnenwandelen. Dit lijkt mij het zowat te zijn.

  5. #225

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumwaffle Bekijk Berichten
    Volgens mij ... Dit lijkt mij het zowat te zijn.
    Ja wat jij zegt: ik ben niet bijzonder denderend met links en rechts en ik heb ze in mijn uitleg door elkaar gehusseld.

  6. #226

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Walibi heeft in een video de naam Kondaa bevestigd als naam van de achtbaan.

  7. #227

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!


  8. #228

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!




  9. #229

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Nu de naam officieel is: 10 op 10 voor de naamgeving.

    - Bestaat nog niet als coaster en na even te googelen zou Kondaa niet eens als naam of begrip tout court bestaan. Dat noem ik dan taalverrijking!
    - Bijzondere spelling met die 'K' en dubbele 'a': oogt zo meer Nederlands dan Frans maar (voor mij) belangrijker: geen Engels!
    - Leuke omzeiling van de bestaande coasters met de naam Anaconda https://rcdb.com/qs.htm?qs=Anaconda en de vele waterglijbanen (RIP Océade).

    Achtergrondverhaal 5 op 10.

    Dit verhaaltje heb ik al tientallen keren gehoord in steeds een iets ander sausje, zie b.v. Huracan in een zusterpark. En is Pulsar ook al geen ontketende kracht maar dan van artificiële aard? Toegegeven, na ca. 50 ritjes op Fury weet ik nog altijd niet precies wat daar het achtergrondverhaal is. Dergelijke verhaaltjes zijn voor mij meestal ver ondergeschikt aan de attractie zelf en de (visuele) theming. Bekendste uitzondering: Hex in Alton Towers.

  10. #230

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten

    Achtergrondverhaal 5 op 10.

    Dit verhaaltje heb ik al tientallen keren gehoord in steeds een iets ander sausje, zie b.v. Huracan in een zusterpark. En is Pulsar ook al geen ontketende kracht maar dan van artificiële aard? Toegegeven, na ca. 50 ritjes op Fury weet ik nog altijd niet precies wat daar het achtergrondverhaal is. Dergelijke verhaaltjes zijn voor mij meestal ver ondergeschikt aan de attractie zelf en de (visuele) theming. Bekendste uitzondering: Hex in Alton Towers.
    Het achtergrond verhaal voor een coaster vind ik in een park als Walibi ook ondergeschikt. Het is leuk dat er iets klein is bedacht wat mooi binnen de zone past. Ik denk dat de gemiddelde bezoeker een uitgebreide verhaallijn oon niet verwacht zoals ze dat wel doen bij een park zoals Disneyland.

  11. #231

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Kondaa niet wat sneller officieel bevestigd worden
    Ik vraag me af of Walibi zich echt bewust is van de mogelijke woordgrappen in het Nederlands. Maar ik vind Kondaa een prima naam.

  12. #232

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Ik vraag me af of Walibi zich echt bewust is van de mogelijke woordgrappen in het Nederlands. Maar ik vind Kondaa een prima naam.
    Heb de indruk van niet. Met hun Red & Blue Pass voor komend jaar heb ik ook eens moeten lachen.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  13. #233

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    haha, ik ben ook gaan kijken wat die pas precies omvat, of is dat nét wel een voorbeeld van marketing ?

  14. #234

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Het verhaaltje is even dunnetjes als dat van Gröna Lund, maar in Waver hebben ze tenminste nog de moeite genomen om het beest niet gewoon 'beest' te noemen. Verder vind ik de zone tot hiertoe genoeg verhaal uitademen om mij er weinig van aan te trekken dat het verhaal voorlopig geen literaire thriller lijkt. Die tempel is huge!

    Naam:     129525916_866721117490479_8994393363432803295_o.jpg
Bekeken:  1288
Groote:   280,3 KB
    Bron: Walibi Band

  15. #235

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    haha, ik ben ook gaan kijken wat die pas precies omvat, of is dat nét wel een voorbeeld van marketing ?
    Walibi zou niet de eerste zijn die zich markt-strategisch tot deze groep nich ... eh richt: https://www.gva.be/cnt/aid1271626

    On topic: de thematisatie ziet er puik uit. Maar gaat het voetvolk - zij die geen rit mogen / durven maken - deze pracht in wording vanuit meerdere standpunten kunnen bewonderen? Kondaa ligt serieus in een uithoek, al geldt dat eigenlijk voor de meeste grote coasters in het park.

  16. #236

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuzzz Bekijk Berichten
    Ik denk dat de gemiddelde bezoeker een uitgebreide verhaallijn oon niet verwacht zoals ze dat wel doen bij een park zoals Disneyland.
    Zelfs bij Disney gaan heel veel verhalen niet bepaald veel verder dan dit, of zijn ze achteraf enorm slecht in een bestaand iets geforceerd.

  17. #237

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Ondertussen is er ook wat gewerkt aan een skelet en een takkendak.

    Naam:     133955807_883155669180357_1210534553428413130_o.jpg
Bekeken:  1119
Groote:   317,6 KB

    Bron

  18. #238

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Dat gaat daar mooi worden...
    Weinig twijfel dat het thematisch gaat moeten onderdoen voor andere zones.

    Ik hoop wel dat deze nieuwigheid wat over de tongen gaat bij de Vlamingen, want de afgelopen nieuwigheden, had ik het gevoel dat dit helemaal niet was. Bij Tiki Waka nog een beetje, maar bij Popcorn Revenge al helemaal niet. Zelfs bij Pulsar had ik het gevoel dat weinigen hierover bezig waren. Maar al goed dat ze wat actiever beginnen worden op sociale media.

  19. #239

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Ik hoop wel dat deze nieuwigheid wat over de tongen gaat bij de Vlamingen, want de afgelopen nieuwigheden, had ik het gevoel dat dit helemaal niet was. Bij Tiki Waka nog een beetje, maar bij Popcorn Revenge al helemaal niet. Zelfs bij Pulsar had ik het gevoel dat weinigen hierover bezig waren. Maar al goed dat ze wat actiever beginnen worden op sociale media.
    Dit is dus exact wat ik al tijden probeer te zeggen. Walibi doet naar mijn mening ook niet genoeg zijn best (of toch deed) om het Vlaamse publiek aan te spreken. Waar andere Belgische parken vlotjes adverteren in Vlaanderen lijkt Walibi altijd achterop te hinkelen, en misschien ligt dit misschien een klein beetje aan de tegenvallende eerste bezoekerscijfers na invoegetreding van World Of Walibi.

    Nu Kondaa al een Vlaamse “teaser” kreeg heb ik een beetje hoop dat dit nu minder het geval zou zijn, en afgelopen zomer zag ik ook op verschillende plaatsen meer marketing rond Walibi dan dat ik de voorbije jaren zag, dus misschien herpakt het park zich nu op dat vlak.

    Ik denk trouwens ook dat de Walen sowieso vlugger uit zichzelf de weg naar Waver vinden dan de Vlamingen, al is dat natuurlijk maar een gok ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  20. #240

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    hier zitten de liefhebbers van pretparken hé. Vraag eens rond bij de niet-freaks of ze weten dat er een nieuwe coaster komt in Plopsaland, laat staan welke... Dat is voor elk park zo. Als wij met vrienden 'niet-freaks' naar de Efteling gaan, vallen die uit de lucht bij het zien van de Baron 1898, of M&M. Tiens, dat stond hier vorige keer nog niet, denk ik....

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •