X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 15 van de 20 EersteEerste ... 51314151617 ... LaatsteLaatste
Resultaten 281 tot 300 van de 393
  1. #281

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Looopings heeft die foto via Themeparkmagic, dat hem op zijn beurt ingestuurd kreeg via een zekere Bert Verbraak. Dan kan je hem net zo goed hier posten.

    Naam:     146505358_907952466700677_4165422044233330329_n.jpg
Bekeken:  2695
Groote:   121,8 KB

    Ook aan deze site bevestigde het park dat de ketting was losgekomen van de geleidingsrail: het zou niet gaan om een breuk van de ketting. Het is om dit soort zaken niet te ontdekken wanneer de attractie operationeel is mét mensen dat men vooraf zo uitgebreid moet proefdraaien.

    Dat gezegd zijnde, lijkt het mij ook mét passagiers hoogstens tot een spectaculaire evacuatie te leiden. De trein zal door het anti-terugrolsysteem immers gewoon op de lift blijven staan.

  2. #282

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Looopings heeft die foto via Themeparkmagic, dat hem op zijn beurt ingestuurd kreeg via een zekere Bert Verbraak. Dan kan je hem net zo goed hier posten.

    Naam:     146505358_907952466700677_4165422044233330329_n.jpg
Bekeken:  2695
Groote:   121,8 KB

    Ook aan deze site bevestigde het park dat de ketting was losgekomen van de geleidingsrail: het zou niet gaan om een breuk van de ketting. Het is om dit soort zaken niet te ontdekken wanneer de attractie operationeel is mét mensen dat men vooraf zo uitgebreid moet proefdraaien.

    Dat gezegd zijnde, lijkt het mij ook mét passagiers hoogstens tot een spectaculaire evacuatie te leiden. De trein zal door het anti-terugrolsysteem immers gewoon op de lift blijven staan.
    Dat wist ik niet sorry.

  3. #283

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    Dat wist ik niet sorry.
    Excuses: dat was helemaal niet zo bot bedoeld als het overkwam. Mijn doel was eigenlijk vooral dat de foto ook hier stond. Het waarom had ik sympathieker kunnen formuleren.

  4. #284

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Kunnen we dit niet als louter `te laat`nieuws omschrijven.
    Dit was al een paar dagen geleden zo, blijkbaar was een stuk kettinggeleider niet goed vastgeschroefd. De foto zou trouwens al dateren van voor de testritten... Edit: Deze foto is ook te vinden in het artikel op deze website.



    Bron: www.coasterfriends.de
    Laatst gewijzigd door vampire; 10-02-21 om 10:21.

  5. #285

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Zoals eerder al op de concept art te zien was kan je over het vijvertje wandelen via een smal bruggetje:

    Naam:     kondaa.jpg
Bekeken:  2521
Groote:   294,1 KB
    Bron: Theme Park Magic

    Naam:     kondaa.jpg
Bekeken:  2553
Groote:   88,6 KB
    Bron: Instagram

    Hopelijk komt het vuur-op-water effect ook

  6. #286

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Men is ook wat aan het knutselen bij Radja River zoals themeparkmagic via een zekere Niels in beeld kon brengen. Blijkbaar zijn de uienkoepeltjes nieuw en zouden ze de boel meer naar Karma World trekken. Ik vind het geen slechte zaak.

    Naam:     151644825_915765702586020_4979058698918003400_o.jpg
Bekeken:  2286
Groote:   537,8 KB

  7. #287

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Het is inderdaad een mooie zaak dat ze echt wel proberen om coherente themagebieden te ontwikkelen. Daar slagen ze wat mij betreft meer en meer in!

  8. #288

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Toch knap die ontwikkeling die dit park de laatste jaren blijft maken. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat als alles van het master plan op punt staat.

  9. #289

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Ook het restaurant wordt mooi ingeschaduwd
    Naam:     Walibi_belgium Kondaa.jpg
Bekeken:  1887
Groote:   486,8 KB

    Bron: Themeparkmagic

  10. #290

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Het geheel ziet er ook niet slecht uit.

    Naam:     157874461_927593521403238_5420784993083200276_o.jpg
Bekeken:  1462
Groote:   439,7 KB

    Bron: Themeparkmagic

  11. #291

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Het geheel ziet er ook niet slecht uit.
    Ziet er zelfs zéér mooi uit!

    Naam:     resto.jpg
Bekeken:  1257
Groote:   487,8 KB
    Bron

  12. #292

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    De lichten in het station werden ondertussen ook getest
    https://www.facebook.com/walibiband/...3120602786257/
    Ook de watervallen op aan de rotsen en beeld werden getest
    https://youtu.be/SdW09ER9t1Y

  13. #293

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Wauw! die belichting in het station met die met de wind meewiegende afhangende planten is echt wel veel meer dan ik verwacht had van Walibi! Bij de rest van hun coasterstations doen ze immers niet overdreven veel moeite om er een totaalbeleving van te maken. Met Kondaa lijken ze echt wel all the way te gaan.

  14. #294

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Nog een goede foto van het station. Echt overdonderd door de details. Die details zoals die lianen, het perspectief, ... Merk op dat de lichtjes ook aanstaan. Lijkt het nu dat de ogen ook oplichten?

    Wanneer de bomen er achter mooi in bloei staan, wordt dit ook een wat geïsoleerd gebied, wat ik alleen maar kan toejuichen.
    https://www.facebook.com/StarParc.be/

    Wat me ook opvalt, er is zo een cirkel gemaakt van gebouwen en omheining, daarachter voorzien ze wat hogere beplanting, maar daar blijft toch nog wel ruimte voor vele uitbreidingen?

    Tevens mocht WB de oude molen niet afbreken, blijkbaar hadden ze daar wel op gehoopt. Wat denken jullie voor dit gebied?
    Ik durf mijn geld wel inzetten op een Pairi Daiza-achtige/Phantasialand overnachtingsmogelijkheid. Vakantiehuizen en later, overnachtingsmogelijkheden in die molen, lijken me niet zo'n vreemd plan. Bovendien valt het ook soms op dat ik Franse nummerplaten opmerk in WB. Voor die markt is een overnachting in het park wel aantrekkelijk denk ik. Tegenwoordig denken we constant aan een hotel, maar ik zie het wel mogelijk dat er een kleinschalig hotel in die Molen komt, misschien aangevuld met vakantiehuizen tussen Kondaa.

  15. #295

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Nog een goede foto van het station.
    Naam:     kondaa.jpg
Bekeken:  1095
Groote:   200,9 KB

  16. #296

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Wauw kijken wij naar een foto uit eigen land? Wat een prachtig stations gebouw is dat, dit is toch al van heel hoog niveau, niveau dat we zien bij europese topparken. Nu nog afwachten hoe het hele gebied is afgewerkt en hoe de binnenkant van het station zal uitzien.


    De vraag is wel of walibi wou dat deze foto uitlekte? Want deze week zijn ze begonnen met teasen op hun eigen pagina's met foto's.

  17. #297

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nicooke Bekijk Berichten
    De vraag is wel of walibi wou dat deze foto uitlekte? Want deze week zijn ze begonnen met teasen op hun eigen pagina's met foto's.
    Ontwerper Julien Bertévas heeft deze foto zelf gepost op zijn Instagram.

    Walibi zelf heeft inderdaad ook detail foto's geplaatst:

  18. #298

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Het stationsgebouw ziet er echt prachtig uit, al de details in het stationsgebouw en ook de toiletblok zijn echt van een heel hoog level voor België en ook voor het algemeen is dit ook van heel hoog level in Europa (als we niet kijken naar Phantasialand, Disneyland, Europapark, etc)

  19. #299

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Het is nog niet van het niveau van die Egyptische tempel bij Oziris in Parc Asterix: daarvoor blijft de schaal toch nog iets te beperkt. Maar het kan er wel zonder schaamte naast staan. Leuk dat ze zoveel reliëf in die gevel hebben gestoken.

  20. #300

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumwaffle Bekijk Berichten
    Het stationsgebouw ziet er echt prachtig uit, al de details in het stationsgebouw en ook de toiletblok zijn echt van een heel hoog level voor België en ook voor het algemeen is dit ook van heel hoog level in Europa (als we niet kijken naar Phantasialand, Disneyland, Europapark
    Afgaande van de foto's komt dit makkelijk over het gemiddelde niveau van EP heen hoor. EP heeft enkele zeer mooie plekjes, maar buiten die enkele specifieke plekjes speelt matigheid troef als het op theming aan komt. En zelfs die mooie plekjes van EP kan dit makkelijk in mee doen.

    PHL en Disney laten hun outdoor banen beiden door een volledige zone lopen (alternatief is baan indoor zitten, maar dan is de theming bij beiden ook maar matig tot slecht). Dat heeft deze baan uiteraard niet (en dat kan bij deze hoogte ook bijna niet), maar het gebied rond het station zelf lijkt qua details en uitwerking prima bij deze parken te kunnen passen. Enkel die grote houten schutting lijkt me wat misplaatst te zijn.

    Het enige wat ik lastig kan inschatten is het formaat van de theming. Als ik kijk naar die zij-deur in het stationsgebouw dan lijkt het allemaal niet heel groot te zijn en daar zit vaak veel kracht in. Als die slangenkop in het station 2m hoog is, geeft dat beduidend minder effect dan wanneer hij 10m hoog is. En dat speelt vaak een veel grotere rol bij hoe we iets ervaren dan alle details. Een mooi voorbeeld vind ik Rookburgh, waar er gebruikt is gemaakt van enorme coulissen die heel imponerend werken, maar relatief weinig detail bevatten. Terwijl juist de gedeeltes dichtbij de mensen wél de nodige details bevatten. Nogthans zou het gebied zonder deze torenhoge coulissen lang niet zo imposant over komen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •