X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 16 van de 20 EersteEerste ... 61415161718 ... LaatsteLaatste
Resultaten 301 tot 320 van de 393
  1. #301

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Het enige wat ik lastig kan inschatten is het formaat van de theming.
    Deze foto van Walibi Band geeft je een bouwvakker als referentie. Dat lijkt me wel voldoende imposant, al kan het natuurlijk altijd nog groter.
    Naam:     thumb_ffa463795b58dc3ab847a1dab3e50ffe_1280_960_1.jpg
Bekeken:  2301
Groote:   180,8 KB

  2. #302

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Dat is inderdaad duidelijk als referentie. Ik had om eerlijk te zijn het gebouw kleiner ingeschat. Op basis van de foto's wordt ik nu toch wel heel benieuwd!

  3. #303

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!


    Het valt mij nu ook op dat de verhouding hier hetzelfde zijn. Vaak is dat in het echt toch nog anders.. maar blijkbaar komt het toch redelijk goed overeen met de werkelijkheid. Maar dan is dat echt een immens station gebouw en dat moet toch een enorme indruk gaan nalaten. Spannend.

  4. #304

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Blijkbaar hebben ze zelfs de werf-brug (de derde brug dus) in thema gestoken en de poort aangepast. Ze gaan er wel voor zeg.
    Je vois la vie en des biscuits.

  5. #305

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Blijkbaar hebben ze zelfs de werf-brug (de derde brug dus) in thema gestoken en de poort aangepast. Ze gaan er wel voor zeg.
    Dat lijkt me te betekenen dat het geen werf-brug blijft, maar dat hij permanent wordt.

  6. #306

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Dat lijkt me te betekenen dat het geen werf-brug blijft, maar dat hij permanent wordt.
    Welja, hij was al permanent hé. Diende ervoor voor naar die opslagruimten te gaan.

    Naam:     aaaaa.JPG
Bekeken:  1860
Groote:   221,9 KB

    Ziet er nu dus zo uit:

    Naam:     brugz.jpg
Bekeken:  1857
Groote:   488,1 KB

    Speciaal is dit wel te noemen uiteraard. Ze hadden wrss wat balkjes over gok ik dan?
    Je vois la vie en des biscuits.

  7. #307

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Ik denk dat ze dit vooral gedaan hebben om het zicht vanaf het nieuwe horecapunt en de paden aan CoT, dat vandaar het zicht op de zone ook wat goed is.

    Blijkbaar circuleren er nu ook foto's van de Moulin die ook beige geschilderd wordt, de kozijnen zijn al zwart geschilderd.
    Iemand een idee van de beschermingsvoorwaarden?

  8. #308

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Iemand een idee van de beschermingsvoorwaarden?
    Op een database voor watermolens staat hij aangeduid als 'niet beschermd'. Ik veronderstel dat het park dan liever geen olie op het vuur gooit door het ding met de grond gelijk te maken. Een verfbeurt zal per slot van rekening ook minder kosten dan een volledige afbraak en het is geen al te drastische wijziging aan het gebouw zelf.

    Ik zou het evenwel geen slechte zaak vinden als ze daar ook wat strooien dakjes overheen draperen.

  9. #309

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Op een database voor watermolens staat hij aangeduid als 'niet beschermd'. Ik veronderstel dat het park dan liever geen olie op het vuur gooit door het ding met de grond gelijk te maken. Een verfbeurt zal per slot van rekening ook minder kosten dan een volledige afbraak en het is geen al te drastische wijziging aan het gebouw zelf.

    Ik zou het evenwel geen slechte zaak vinden als ze daar ook wat strooien dakjes overheen draperen.
    Van de buurtbewoners mocht Walibi dit gebouw niet neerhalen aangezien het een grote nostalgische waarde had voor de mensen, dus gaat Walibi proberen om het meer in de zone in te werken en het gebouw ligt er ondertussen zo uit
    https://www.instagram.com/p/CM9jTbPB..._web_copy_link

  10. #310

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Ik dacht dat ze er kantoorruimte van hadden gemaakt

  11. #311

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Als ik die websites mag geloven is het vooral dat rad op zich dat belangrijk is. Dus zolang ze daar afblijven en het gebouw meetrekken in het geheel... Natuurlijk moeilijk te verzoenen: een typisch Brabantse molen met een Afrikaans-Junglethema.

    Dat ter zijde. Als de molen zou draaien, zou dit wel nog een mooi effect kunnen geven.

  12. #312

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Kondaa zal overigens open zijn vanaf de seizoensstart op - hopelijk - 8 mei. Is door een medewerker van CDA bevestigd in een Frans artikel.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  13. #313

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Hier hebben we een mooi beeld wat we gaan krijgen als we de wachtrij betreden van Kondaa, heel veel mogelijkheid voor geweldige foto's te kunnen maken.
    Bron: Air Time News
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen  

  14. #314

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Jammer dat men voor een betonnen vloer gegaan is in de wachtrij.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  15. #315

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Ze hadden dan inderdaad op z'n minst voor een gekleurd beton kunnen gaan, dat zou toch iets beter in het thema passen. Verder vind ik het er wel fantastisch uitzien!

  16. #316

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Wie zegt dat dat al volledig af is?! Ik vertrouw Walibi om erin te geloven dat ze dat zo niet gaan laten, want zo ziet het er inderdaad niet echt uit.

  17. #317

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Onze eerste keer dat we een kijkje krijgen in het stationsgebouw van Kondaa en damn het ziet er heel prachtig uit, ik ben er een hele grote fan van, bravo Walibi
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen  

  18. #318

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Op foto ziet het er inderdaad niet slecht uit, al zou ik het toch graag in het echt zien om een volledige indruk te krijgen. Bedankt voor de foto wel, Belgiumwaffle!

  19. #319

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Op foto ziet het er inderdaad niet slecht uit, al zou ik het toch graag in het echt zien om een volledige indruk te krijgen. Bedankt voor de foto wel, Belgiumwaffle!
    Ik kan je hier volledig in vinden Op foto zit dit er machtig uit. Een beest in zijn/haar grot. ik hoop wel dat ze nog aan de zijkanten van de track iets doen of op zijn minst opruimen.

  20. #320

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    In de making off zitten leuke beelden! En stukjes onride:


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •