X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 6 van de 14 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 120 van de 267
  1. #101

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    De nieuwe aflevering toont het installeren van de vinnen en veel palen. Met op het einde nog een mooi overzicht:

  2. #102

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    de werken zijn al te zien op luchtfoto's indien je de kaarten app van Apple gebruikt (bij google maps is het nog niet te zien).
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen  

  3. #103

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Deel 5:

  4. #104

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    De opening zou blijkbaar uitgesteld zijn naar 1 juli 2021.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  5. #105

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    De opening zou blijkbaar uitgesteld zijn naar 1 juli 2021.
    Klopt:
    “De bouw is volop bezig”, zegt Steve Van den Kerkhof. “We maken ons sterk dat we die attractie tegen 1 juli 2021 kunnen openen.”

    Bron: HLN

  6. #106

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Ik kan uiteraard mis zijn, maar volgens mij komt er wel een tijdje ervoor een soort soft-opening.
    De verschuiving lijkt me meer iets richting een officiële opening.
    Tegen dan is het groen wat meer hersteld,staan nieuwe aanplantingen er al wat 'weeldiger' bij (er werd dan ook een groot stuk groen gerooid) en is er meer zekerheid over de hele corona situatie (met Kerst en Nieuwjaar in zicht zie ik de bui al hangen dat een nieuwe golf mogelijk is in het vroege 2021).

  7. #107

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Voor de support liefhebbers:
    Naam:     plopsa3.jpg
Bekeken:  1215
Groote:   73,3 KB
    Naam:     plopsa1.jpg
Bekeken:  1277
Groote:   67,8 KB
    Naam:     plopsa2.jpg
Bekeken:  1265
Groote:   44,5 KB
    Naam:     plopsa4.jpg
Bekeken:  1235
Groote:   58,4 KB
    Bron: Twitter

  8. #108

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Zoals velen vreesde hier (en waaronder ik ook) komt dus wel uit zo te zien. Het gaat er echt te druk worden op dat meertje en er rond. Ik zou het eigenlijk zelfs lelijk durven noemen.

    Begrijp me niet verkeerd, ik ben blij dat we dit type achtbaan hier in ons land gaan krijgen. Zeer blij zelfs. Maar ik weet niet of dit de meest esthetische zet is van het park. Ik weet dat er weinig andere plaatsen waren hoor, voor ik dat hier als tegenargument lees. Maar misschien hadden ze dan toch eens moeten nadenken of dit dan wel echt het beste was om daar te plaatsen.
    Je vois la vie en des biscuits.

  9. #109

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Met wat wil kan het lelijke wat verminderd worden. Ik vrees wel dat we dit niet gaan krijgen. Decoratie kost veel en Plosa is niet altijd de eerste om de beurs verder open te trekken voor net iets meer sfeer.

    Het ziet er een geweldige baan uit.

  10. #110

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Met wat wil kan het lelijke wat verminderd worden. Ik vrees wel dat we dit niet gaan krijgen. Decoratie kost veel en Plosa is niet altijd de eerste om de beurs verder open te trekken voor net iets meer sfeer.

    Het ziet er een geweldige baan uit.
    Ha, ja. Als ze willen inderdaad.

    Het ziet er inderdaad een geweldige baan uit. Maar het zou nog mooier geweest zijn als het langs de rand ofzo van het park stond.
    Je vois la vie en des biscuits.

  11. #111

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Ik vind het ook wat druk worden op en rond het meer.
    Maar misschien was het een bewuste keuze om deze coaster centraal in het park te plaatsen om problemen met de buren te vermijden zoals destijds met Heide : The Ride ?

    Gezien de intensiteit van deze coaster zal er wel wat afgegild worden denk ik.

  12. #112

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Ondertussen is het hoogste punt van de baan bereikt:


  13. #113

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dusk Bekijk Berichten
    Ik vind het ook wat druk worden op en rond het meer.
    Maar misschien was het een bewuste keuze om deze coaster centraal in het park te plaatsen om problemen met de buren te vermijden zoals destijds met Heide : The Ride ?

    Gezien de intensiteit van deze coaster zal er wel wat afgegild worden denk ik.
    Ja waarschijnlijk zal het wel van moeten geweest zijn.

    Maar stel nu (als we de buren even negeren) dat heidi daar nu zou staan waar deze nieuwe komt te staan. Met een lage bocht aan het water ergens. Dat zou toch al pakken aangenamer/mooier geweest zijn. En de spinning dan waar nu Heidi staat.

    -droommodus uit-
    Je vois la vie en des biscuits.

  14. #114

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Ja waarschijnlijk zal het wel van moeten geweest zijn.

    Maar stel nu (als we de buren even negeren) dat heidi daar nu zou staan waar deze nieuwe komt te staan. Met een lage bocht aan het water ergens. Dat zou toch al pakken aangenamer/mooier geweest zijn. En de spinning dan waar nu Heidi staat.

    -droommodus uit-
    Plopsa is in mijn ogen niet de grootte planner op gebied van hun attracties een de samenhang ervan.

  15. #115

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Plopsa is in mijn ogen niet de grootte planner op gebied van hun attracties een de samenhang ervan.
    Of überhaupt planner.

    Na de Uitspraak van Steve dat de Plopsa parken nooit meer grond nodig zullen hebben dan wat ze nu hebben moet toch zo ongeveer elke andere parkdirecteur ter wereld gefacepalmd hebben.

    Ook het publiek dat ze willen aanspreken blijft onduidelijk. Met Robo Spinnerr krijgen ze de 3e attractie die op een ouder publiek mikt (na Anubis en wellicht Heidi - Waarbij Heidi wellicht nog wat dubieus is), maar dat is niet voldoende om voor die groep ook daadwerkelijk een bestemming te zijn. Hetzelfde issue zie je bij HoP, waarbij ze juist steeds meer voor kinderen toe aan het voegen zijn. Bij HoP kan dat uiteindelijk nog gaan werken, want ze hebben de ruimte.. maar voor PdP vraag ik me écht af waar ze naartoe willen.
    Laatst gewijzigd door coasterfrenzy; 07-12-20 om 11:14.

  16. #116

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Of überhaupt planner.

    Na de Uitspraak van Steve dat de Plopsa parken nooit meer grond nodig zullen hebben dan wat ze nu hebben moet toch zo ongeveer elke andere parkdirecteur ter wereld gefacepalmd hebben.

    Ook het publiek dat ze willen aanspreken blijft onduidelijk. Met Robo Spinnerr krijgen ze de 3e attractie die op een ouder publiek mikt (na Anubis en wellicht Heidi - Waarbij Heidi wellicht nog wat dubieus is), maar dat is niet voldoende om voor die groep ook daadwerkelijk een bestemming te zijn. Hetzelfde issue zie je bij HoP, waarbij ze juist steeds meer voor kinderen toe aan het voegen zijn. Bij HoP kan dat uiteindelijk nog gaan werken, want ze hebben de ruimte.. maar voor PdP vraag ik me écht af waar ze naartoe willen.
    Dat. Echt dat exact. Ik moet toegeven dat ik graag de baan zou testen maar ja. Ik krijg niet echt veel vrienden overtuigd om naar PDP te gaan volgend jaar. Ik krijg het oprecht niet uitgelegd.
    Je vois la vie en des biscuits.

  17. #117

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Ik had de vrees dat het lelijk en druk zou worden, maar dat het zo erg ging zijn ...

    De baan staat LETTERLIJK lukraak neergeplant goed komt het (hen) uit en zal ongetwijfeld een extra drukte met zich meebrengen in een park waar je al moet zoeken om eens een rustig doch interessant plekje te vinden. Ook de “samenhang” (voor zover dat er eigenlijk nog is) van het park wordt nog maar eens verdeelder. Het beginprincipe van Plopsaland De Panne was in dat opzicht toch pakken aangenamer en ook leuker dan deze gigantische mengelmoes aan themas door elkaar.

    Wat betreft de doelgroep: dit zal ongetwijfeld nieuwe bezoekers lokken, maar als het evenveel bezoekers zal lokken als deze baan pakweg in Bobbejaanland zou gebouwd zijn denk ik niet. Overigens zal dit voor het gewone publiek waarschijnlijk Anubis zijn appeal naar beneden halen en omgekeerd. Anubis zal opeens een pak ruwer aanvoelen vergeleken met een soepele Mack, maar de Mack z’n launches zullen dan weer zeer teleurstellend zijn naast de krachtige launch van Anubis.

    Ben ik blij met dergelijke baan zo dichtbij? Zeker! Enkel jammer dat het in dit park geplaatst wordt. Bellewaerde zou beter de ballen eens hebben om in dergelijke baan te investeren, die kunnen het meer dan een beetje gebruiken ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  18. #118

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Zeg stelletje zeurpieten! Gaan we nu werkelijk zitten zaniken om het gebrek aan thematische samenhang in een park dat het afgelopen decennium er geen moer om heeft gegeven thematisch coherent te blijven?

    Er komt een spectaculaire coaster bij! Toen Bellewaerde zijn aanbod aanvulde met een attractie die zogenaamd 'binnen het doelpubliek' viel was het kot te klein omdat het meer van hetzelfde zou zijn. Nu Plopsa het omgekeerde doet is het kot opnieuw te klein volgens de omgekeerde redenering.

    Ik geef toe dat de balans van het park op dit moment vooral de gezinnen met kleine kinderen bedient, maar dat moet toch absoluut geen reden zijn om dat niet stap voor stap te mogen oprekken tot tieners en volwassenen?

  19. #119

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Ze mogen wel degelijk hun balans optrekken hoor. En toegegeven, dit is de manier om het te doen, in a way.

    Moet ik dan nu aan de voeten liggen van Plopsa omdat ze, toegegeven, een machtige coaster aan het bouwen zijn met een afgrijselijk kleurschema (vind ik persoonlijk) op een heel ondoordachte plaats.

    Over Bellewaerde ga je me niet horen klagen btw hier. Ik vind hun toevoegingen, zelfs Dawson, passen binnen hun plaatje en en ook mooi uitgevoerd, met duidelijke logica en waar er nagedacht is over locatie en kleurschema's. Maar dat is niet zo relevant hier voor dit topic.

    Ik heb gewoon t gevoel dat ze dit een 'goedkope' poging is om, zoals je zegt, een ander publiek te bereiken. Zo in de logica van "kom ja, we bouwen gewoon iets geks dat overkop gaat, met lanceringen en uniek is hier, we plaatsen dat hier wel ergens en klaar, t volk komt wel." Da's toch jammer als je dan ziet wat ze wél kunnen doen; met bvb. Heidi, waar er wel nagedacht is over plaatsing en thema. (Ook al botste het miss wat, en zeker nu met de dino's, but hey, ik verwacht ook geen samenhang, zoals je zegt, doen ze al jaren niet meer, dus ik verwacht t ook niet.)
    Je vois la vie en des biscuits.

  20. #120

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Het toeval wil dat ik vrij recent eens langs de werf ben gepasseerd. Ik was zelf ook geen bijzonder grote fan van de trackkleur, maar dat viel ter plaatse wel mee. Het moet wel gezegd dat het fletse tegenlicht dat zich nog door de mist kon priemen mijn kritisch oog mogelijk wat minder scherp deed kijken.

    Naam:     IMG_3680.jpg
Bekeken:  852
Groote:   272,8 KB

    De skyline vanuit de parking ziet er alleszins wel fijn uit:

    Naam:     IMG_3690.jpg
Bekeken:  1699
Groote:   388,1 KB

    Naam:     IMG_3693.jpg
Bekeken:  1673
Groote:   464,7 KB

    Ze zijn ook enthousiast aan de slag met vezelplaat:

    Naam:     IMG_3695.jpg
Bekeken:  700
Groote:   674,6 KB

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •