Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
Dit schrijven lucht meer op dan dat het opschuift. Ik schat zo'n 20 meter van de 150 in totaal. Ruim 60 minuten bijna neus aan neus met wildvreemden, om daar dan straks met een lege tussen-zitplaats 2 minuten mee te sjezen op een houten baantje in open lucht. Zelfs van mijn eigen kinderen wordt ik op de trein gesepareerd. Wien es ter ier de zot?
Bezoekers kunnen doorgaans slecht om met ingewikkelde regels. Zelfs het 'telkens één bakje open laten'-principe wordt verbazend vaak niet begrepen. Zelfs als het vooraf wordt uitgelegd en de beugels van de open te laten rijen gesloten zijn. Ik begrijp dat je vanuit die optiek er niet voor kiest om met familie-bubbels te werken. Dat zou het lossen en laden van bezoekers gevoelig meer tijd laten innemen met een vrij beperkte winst in de capaciteit. Bovendien is de doorsnee parkmedewerker na twee weken horendol van die regeling voor de duizendste keer te moeten uitleggen, wat de klantvriendelijkheid wellicht niet ten goede komt.

Ik begrijp dus waarom men kiest voor een redelijk strikte halve capaciteit. Ik begrijp niet wat de meerwaarde er van is in het bestrijden van een pandemie, maar die discussie wordt niet gevoerd: de regeling is in voege, hoe voer je het dan uit.