X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 269

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Vandaag heb ik het park nog eens bezocht en aan RTH zijn me nog een aantal dingen opgevallen. Men heeft in de wachtrij nog enkele borden geplaatst waarop staat dat alle zakken en losse voorwerpen in de kast gelegd moeten worden. Verder zijn er ook al heel wat mankementen te vinden. Bij het hologram van de robot dame helemaal in het begin van de wachtrij waren al enkele leds die niet meer branden of continu dezelfde kleur hadden. Het andere hologram in het deel van de wachtrij onder het station werkte al helemaal niet meer. Het rad waar bolletjes isomo worden doorgeblazen draait ook niet meer, en bijna alle bolletjes isomo liggen tegen op een hoop tegen de ramen. Het waterrad onder de wissel is ook al defect (zie foto) en hangt nu gewoon met spanriemen aan de constructie van de wissel.



    Op een van de supports van de baan is een stuk tape aangebracht. Toevallig iemand die weet waarvoor dit zou kunnen dienen?



    De muziek van het eerste wagentje van trein 1 werkte tijdens mijn rit ook al niet (meer). Ik hoop dat die van de andere wagentjes het iets langer volhouden...

    Wat me ten slotte ook nog opgevallen is, is dat het bijzonder druk was in het park (naar mijn aanvoelen nog een pak drukker dan tijdens de uitstap van RF vorige week), alle parkings stonden vol terwijl het park nog niet uitverkocht was.
    Laatst gewijzigd door ExpeditionGeForce; 11-07-21 om 22:18.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •