X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 5 van de 14 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 100 van de 267
  1. #81

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Ik vind het eerder naar de bruine kant van bordeaux neigen. Niet echt m'n ding, op basis van deze eerste foto's, maar het kan natuurlijk meevallen als de baan recht staat.

  2. #82

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    daar ben ik het mee eens, ik vermoed dat het eentueel wel aansluit bij het geleende steampunk-achtige tijds-thema dat ze over de baan willen uitgieten.

    Vooral voor het gedeelte aan dat meer lijkt dat bruin me echter bijzonder zwaar uitvallen: op zo'n centraal gedeelte van je park heb je toch liever een iets luchtigere vrolijkere kleur. Natuurlijk leunt het enigszins aan bij een roestkleur: wat extra schilderbeurten minder snel 'nodig' maken. Voor de witte supports lukt dat trucje uiteraard minder goed.

  3. #83

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Ik vind de kleur van de baan juist wel mooi, maar de kleur van de supports iets minder. Ik denk trouwens dat het beter is dat ze niet echt een felle kleur hebben gekozen aangezien de baan goed zichtbaar is van verschillende zones - het past dan ook goed bij de Piet Piraat zone. De supports zijn te wit naar mijn mening, zeker met het vuil water. Ik hoop dat deze straks niet groen zien van het water van de Super Splash... voor de rest ben ik wel enthousiast... het is best een unieke kleurcombinatie.

  4. #84

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Penguin123 Bekijk Berichten
    Ik vind de kleur van de baan juist wel mooi, maar de kleur van de supports iets minder. Ik denk trouwens dat het beter is dat ze niet echt een felle kleur hebben gekozen aangezien de baan goed zichtbaar is van verschillende zones - het past dan ook goed bij de Piet Piraat zone. De supports zijn te wit naar mijn mening, zeker met het vuil water. Ik hoop dat deze straks niet groen zien van het water van de Super Splash... voor de rest ben ik wel enthousiast... het is best een unieke kleurcombinatie.
    Ik had er nog niet bij stil gestaan da het inderdaad wel eens een gelijkaardige kleur als de SuperSplash kan zijn. Ook De Draak leunt er kort bij aan, weliswaar wat meer rood...
    Misschien moeten we een foto in het zonlicht afwachten om zeker te zijn of het meer bruin dan bordeaux is

  5. #85

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    RCS is in gang geschoten!



    Naam:     plop0.jpg
Bekeken:  1873
Groote:   89,2 KB
    Naam:     plop1.jpg
Bekeken:  1877
Groote:   59,0 KB
    Naam:     plop2.jpg
Bekeken:  1885
Groote:   72,4 KB
    Naam:     plop3.jpg
Bekeken:  1880
Groote:   86,9 KB
    Bron: StarParc

  6. #86

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Dat gaat daar ook relatief vlot recht staan denk ik.

  7. #87

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Elke zondag zal er een nieuwe aflevering komen:


  8. #88

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Dan hoop ik dat ze toch ook eens kiezen voor een meer kwalitatieve beeldverhouding.

  9. #89

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Dan hoop ik dat ze toch ook eens kiezen voor een meer kwalitatieve beeldverhouding.

  10. #90

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    <3 Dat is wat ik er bij dacht, maar ik probeer (soms) mijn initiële HLN-stijl-reactie wat bij te schaven...

  11. #91

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Hoera! Onze gebeden zijn verhoord!
    Ze zijn bijgedraaid op de video-afdeling.



    Elke keer als ik de begeleidende muziek bij die filmpjes hoor bedenk ik me het schrille contrast met die symfonische studio 100 muziek die je altijd naar je hoofd krijgt als je het park inloopt. De (dansjes van de) figuren clashen op gelijkaardige wijze.

  12. #92

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Ook eens door de kalender voor 2021 gegaan. Maar liefst 9 uitverkochte dagen al, waarbij enkele weekends en opeenvolgende zondagen.
    Vind dat toch wel wat sneu voor abonnees. Stel je nu voor dat je een gezin bent waar de papa en mama steeds op zaterdag ook moeten werken, dan kunnen die in een bepaalde maand bijna niet in het park geraken...

    Dan lijkt het mij toch eerlijker om die uitverkochte dagen te spreiden per maand en afwisselend een zaterdag en een zondag te nemen.

    Dat ter zijde, ook ik kijk uit naar deze coaster en idd, een stijlbreuk met al het melig Plopsa-IP-gedoe.

  13. #93

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Buiten wat supports werd ook de eerste inversie uit het station geplaatst:


  14. #94

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Ook eens door de kalender voor 2021 gegaan. Maar liefst 9 uitverkochte dagen al, waarbij enkele weekends en opeenvolgende zondagen.
    Vind dat toch wel wat sneu voor abonnees. Stel je nu voor dat je een gezin bent waar de papa en mama steeds op zaterdag ook moeten werken, dan kunnen die in een bepaalde maand bijna niet in het park geraken...

    Dan lijkt het mij toch eerlijker om die uitverkochte dagen te spreiden per maand en afwisselend een zaterdag en een zondag te nemen.

    Dat ter zijde, ook ik kijk uit naar deze coaster en idd, een stijlbreuk met al het melig Plopsa-IP-gedoe.
    Money money money.. al het andere interesseert Plopsa zich niet voor.

  15. #95

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Money money money.. al het andere interesseert Plopsa zich niet voor.
    Is dat niet wat elk bedrijf wilt? Toegegeven de meeste proberen een grote meerwaarde te maken en die word dan aangenomen als minder hebberig.

    dat gezecht zijnde het soort me toch ook dat er al 9 dagen zijn uitverkocht. Ikzelf heb geen abo op plop. Dat wil zeggen dat ik op een goede dag zal kijken van gaan we of gaan we niet. Een uitverkochte dag is dan wel balen.

  16. #96

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Die uitverkochte dagen zie je tegenwoordig toch bij meer en meer pretparken? Bij Walibi en De Efteling heb ik de voorbije jaren een abonnement gehad en die hadden ook behoorlijk wat uitverkochte dagen.

    Op zich vind ik dat alleen maar positief. Het is lastig voor mij als abonnee, maar het is wel een topdag voor de parken zelf. Ik gun de parken hun topdagen wel, ook als ik daar zelf als abonnee dan een beetje nadeel van ondervind. Zo lang het binnen de perken blijft, natuurlijk, maar ik vind 9 dagen op een jaar nog wel aanvaardbaar.

    De vraag is bovendien: zou je er als abonnee willen komen als het zo druk is?

  17. #97

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Ik herinner me nog dat je Plopsa-Funcard vroeger 365 + x dagen geldig was. Ze telden de 'verloren' dagen wegens evenementen er zeer fair bij: 5 verloren dagen betekende voor een abo dat afliep in het laagseizoen 5 geopende dagen van het nieuwe seizoen erbij. Ik denk niet dat dit nu nog het geval is.

    De Efteling heeft dat bij mijn weten nooit gedaan. Nog een verschil: bij afgehuurde evenementen zijn dag-bezoekers wel steeds welkom in de Efteling. Wellicht is het veel moeilijker om die occasionele dagjesmensen tijdig te waarschuwen. En aangezien die evenementen altijd op een zaterdag of zondag vallen, gaat het doorgaans wel om veel bezoekers. Als de Efteling de drukte dan echt zou willen beperken, zouden ze niet alleen de abo-houders moeten excluderen. Maar dat betekent minder inkomsten en mensen onverrichter zake naar hus sturen. Ik snap hun keuze dus wel.

    Maar wat ik me wel afvraag: Waarom voorzien parken nu al een reeks afgehuurde evenementen in 2021? Pretparken zijn nog lang niet toe aan de pre-corona-normaliteit. Maar de situatie lijkt me nog veel minder zeker voor de evenementensector. Natuurlijk verdient die sector alle steun en ja, bij afgehuurde evenementen heb je meer controle over wie en met hoeveel er wordt bezocht.

  18. #98

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Ik had nog niet door dat de nieuwe baan zo kort bij het kabouterdorp kwam:

    Naam:     plopsaland.jpg
Bekeken:  900
Groote:   128,9 KB

  19. #99

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Die footers naast dat toiletblok zijn trouwens echt gigantisch btw, erg opmerkelijk. Het was nu wel de enige plaats waar ze nog een grote coaster kwijt konden zonder aan de parking te komen.

  20. #100

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Hoe fantastisch ik het ook vind dat ze voor deze spectaculaire coaster zijn gegaan.

    Ik blijf het wel jammer vinden dat ze met de beperkte ruimte dat ze hebben, kiezen voor zo'n grote, opzichtige coaster en wederom 1 attractie met een thema waardoor de park-cohesie meer en meer verdwijnt...


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •