X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 7 van de 14 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 140 van de 267
  1. #121

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    ik vind het persoonlijk wel een goede zet: zelf ben ik jaren met de kinderen naar PDP geweest, op een gegeven moment werden ze daar 'te groot' voor. Ik denk dat dat euvel nu wel wordt opgelost: stel dat je een (nieuw samengesteld) gezin hebt met kinderen tussen pakweg 3 en 15 jaar, dan is PDP tegenwoordig wel een optie.

    Ik vind dat er veel gedaan wordt met de beperkte ruimte die er is. Elke nieuwe coaster is wat mij betreft welkom. Is dit Europese topklasse? Wellicht niet.
    Is dit een mooie toevoeging, en wordt het park aantrekkelijker voor een breder doelpubliek? zeker wel!

    Mijn bescheiden mening: ik ben steeds tevreden als er eender welke nieuwe attractie wordt bijgezet in een park, zonder dat er een andere moet verdwijnen.

  2. #122

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Ik vind niet dat we moeten klagen dat PDP buiten hun doelpubliek probeert te richten. Ik vind dat ze een evenwichtig aanbod hebben, en zelf hebben ze al langer gezegd dat ze vinden dat er ook vraag naar thrill is binnen een familie. Plus dat kinderen van tegenwoordig best wat meer gewoon zijn en meer durven. En nog plus dat ze daar een goede aantrek van Noord-Fransen hebben, en die komen natuurlijk ook niet voor een molentje hier of daar.

    Langs de andere kant neemt deze nieuwe coaster het gehele meer in wat ik enorm zonde vind. Dan is het eigenlijk misschien beter dat meer gewoon weg te doen denk ik, in hoe verre dat mogelijk en/of toegelaten is weet ik niet. Als achtbaanfanaat kan ik me echter wel boven dat stoorpunt heen werken, het is nu namelijk ook niet de eerste de beste coaster die ze daar aan het zetten zijn

  3. #123

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Zelf ben ik al sinds Jaren niet meer in PDP geweest maar nu staat het toch weer bovenaan mijn lijstje. Dat ze met deze coaster op een wat breder doelpubliek willen richten: top! Maar ik vrees toch dat het nog niet het effect zal hebben dat groepen jongeren (buiten de lokale groepjes) of volwassenen richting De Panne trekken. Hoogstens zal een wat ouder kind van het gezin meegaan in plaats van thuis te blijven en wat anders te gaan doen.

    Zelf kan ik niet echt oordelen over de theming doorheen het park maar ik lees toch langs alle kanten dat er echt geen lijn meer inzit en alles op een hoopje gegooid is... jammer, zeker dat ook het meer helemaal bedekt wordt maar goed, uitbreiden moest nu eenmaal ergens in het park en als je dan zo een coaster wil zetten dan moeten er ergens wel opofferingen gedaan worden. Liever dan dat meer wat minder, dan een matige coaster waar sowieso ook weer veel geklaag op zou komen...

  4. #124

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ggolt Bekijk Berichten
    Zelf ben ik al sinds Jaren niet meer in PDP geweest maar nu staat het toch weer bovenaan mijn lijstje. Dat ze met deze coaster op een wat breder doelpubliek willen richten: top! Maar ik vrees toch dat het nog niet het effect zal hebben dat groepen jongeren (buiten de lokale groepjes) of volwassenen richting De Panne trekken. Hoogstens zal een wat ouder kind van het gezin meegaan in plaats van thuis te blijven en wat anders te gaan doen.
    Jij bent duidelijk nog niet vaak in Popsa geweest, het loopt daar VOL Noord Franse jeugd...

  5. #125

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Jij bent duidelijk nog niet vaak in Popsa geweest, het loopt daar VOL Noord Franse jeugd...
    Dat is dan ook letterlijk mijn eerste zin in mijn post... Maar bon, dan neem ik mijn woorden terug.

  6. #126

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Er wordt dus nog steeds getwijfeld aan het thema van de spinning coaster:

    https://www.looopings.nl/weblog/1583...ar-klinkt.html

    Ik vrees ervoor dat als dit het scenario nu is, de baan zonder thematisering zal openen in juli. Of kan zo'n thematisering van een baan over 7 maanden gepland en uitgewerkt worden?

  7. #127

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Ik denk dat er op 6 maanden wel wat kan gerealiseerd worden, daar zou ik me niet al te veel zorgen over maken. Wat ik meer verontrustend vindt is dat men al wel de basisstructuur van het station heeft vastgelegd en desondanks nog niet helemaal weet welke richting men er uiteindelijk thematisch mee uit wil.

    Het kan volgens mij uitdraaien op drie manieren uitdraaien: The Good, The Bad and The Ugly.

    In het eerste geval gaan we er op vooruit ten opzichte van de eerste concepten: het idee wordt origineler uitgewerkt of er komt een thema dat minder clasht met de omgeving.

    In het tweede geval wordt er stevig bespaart op het originele ontwerp en zitten we met een station dat meer inzet op functionaliteit dan op esthetiek: de clash blijft en originaliteit moeten we bij zo'n operatie niet verwachten.

    Het derde scenario lijkt mij dat ze de coaster gewoon kaal openen en pas een jaar later met de afwerking komen. Die werkwijze kan ik familieparken vergeven, maar voor parken die deel uitmaken van een grotere groep vind ik het totaal ongepast. Er is voldoende kapitaal om de zaken gelijk deftig af te leveren.


    De aflevering van deze week niet vergeten natuurlijk:

  8. #128

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Het laatste baandeel werd vandaag geplaatst:

    Naam:     plopsaland.jpg
Bekeken:  2007
Groote:   573,1 KB

  9. #129

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    De recentste editie van de zondagse plopsa-update:



    Maar ik vind deze Sam Demeyere lekkerder:

    Naam:     132169062_10214968189916569_5233349189441958870_n.jpg
Bekeken:  1801
Groote:   107,4 KB

  10. #130

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Mooie update! Wel benieuwd naar wat ze met het thema gaan doen. Op zich denk ik dat als ze de knoop snel doorhakken, de thematisatie nog wel af KAN geraken voor opening. Eens ze daar aan beginnen, kan het volgens mij wel snel gaan. Maar bon, de vraag is natuurlijk of Plopsa dat ook effectief wil.

  11. #131

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Het enige wat plopsa meestal wil is voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Dus ik denk niet dat ze de theming gaan afwerken totdat er een manier is hoe ze het relatief goedkoop kunnen doen.

  12. #132

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    De meest recente aflevering waarbij de laatste stukjes track geplaatst worden:


  13. #133

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Wat zou er op die lap grond komen voor die laatste bocht (waar nu die werfkeet staat). Dit lijkt me nog wel een middelgroot gebied voor een pleintje of dergelijke. Of gaat dit de ruimte worden waar de wachtrij doorgaat, dat lijkt me ook te kunnen. Ik zou er niet van opkijken moest er komende jaren daar nog een kleine molen komen of dergelijke. Dat zou alvast goed zijn zodat deze coaster thematisch niet alleen komt te staan.

    Maar eerst nog wachten op het thema natuurlijk!

  14. #134

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Dit lijkt me nog wel een middelgroot gebied voor een pleintje of ... kleine molen
    Er komt een Zamperla Nebulaz molen, gethematiseerd naar Kabouter klus die wil vliegen als een mus. De gondels krijgen een vleermuis-vormgeving en de attractie wordt passend 'De Vleermuis' gedoopt. De capaciteit van het ding moet ongeveer even hoog liggen als die van zijn inmiddels afgebroken naamgenoot.

    Naam:     plopsa vleermuis concept.png
Bekeken:  1687
Groote:   1.011,6 KB
    Laatst gewijzigd door Pretparkfreak7; 29-12-20 om 21:35. Reden: concept bijgevoegd

  15. #135

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    dat is wel een dynamisch toestel om naar te kijken, op dat gebied een goede zet. Of dit nu echt een ride is waar we op zitten wachten...

  16. #136

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    dat is wel een dynamisch toestel om naar te kijken, op dat gebied een goede zet. Of dit nu echt een ride is waar we op zitten wachten...
    Hij is er mee aan't lachen volgens mij

  17. #137

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dusk Bekijk Berichten
    Hij is er mee aan't lachen volgens mij
    Ik was er ook bijna mee weg ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  18. #138

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dusk Bekijk Berichten
    Hij is er mee aan't lachen volgens mij
    Klopt. Bedankt om het licht te laten schijnen!

  19. #139

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Theming & Naming zijn bekend!

    Rechtstreeks van de Plopsa facebookpagina:

    People of Tomorrow, please welcome: The Ride to Happiness by Tomorrowland!

    Oh yeaaah ??! In 2021 openen we in samenwerking met Tomorrowland de allereerste Extreme Spinning Coaster in Europa! Met 2 lanceringen, 5 inversies, een snelheid van 90 km/u én ronddraaiende karretjes wordt het de meest sensationele rit van je leven ??! En dit alles in een sprookjesachtige wereld waar de unieke Tomorrowland-sfeer helemaal tot leven zal komen

    Naam:     139347565_3911247105554528_8687309023000593757_o.jpg
Bekeken:  1049
Groote:   995,7 KB

  20. #140

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Thema bekend: Tommorowland!

    Dat was wel het laatste dat ik verwachtte, maar benieuwd naar de uitwerking.
    Wel spijtig dat dit weer een sponsorship gaat zijn...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •