X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 269

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Zoals velen vreesde hier (en waaronder ik ook) komt dus wel uit zo te zien. Het gaat er echt te druk worden op dat meertje en er rond. Ik zou het eigenlijk zelfs lelijk durven noemen.

    Begrijp me niet verkeerd, ik ben blij dat we dit type achtbaan hier in ons land gaan krijgen. Zeer blij zelfs. Maar ik weet niet of dit de meest esthetische zet is van het park. Ik weet dat er weinig andere plaatsen waren hoor, voor ik dat hier als tegenargument lees. Maar misschien hadden ze dan toch eens moeten nadenken of dit dan wel echt het beste was om daar te plaatsen.
    Je vois la vie en des biscuits.

  2. #2

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Met wat wil kan het lelijke wat verminderd worden. Ik vrees wel dat we dit niet gaan krijgen. Decoratie kost veel en Plosa is niet altijd de eerste om de beurs verder open te trekken voor net iets meer sfeer.

    Het ziet er een geweldige baan uit.

  3. #3

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Met wat wil kan het lelijke wat verminderd worden. Ik vrees wel dat we dit niet gaan krijgen. Decoratie kost veel en Plosa is niet altijd de eerste om de beurs verder open te trekken voor net iets meer sfeer.

    Het ziet er een geweldige baan uit.
    Ha, ja. Als ze willen inderdaad.

    Het ziet er inderdaad een geweldige baan uit. Maar het zou nog mooier geweest zijn als het langs de rand ofzo van het park stond.
    Je vois la vie en des biscuits.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •