X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 14 van de 14 EersteEerste ... 4121314
Resultaten 261 tot 267 van de 267
  1. #261

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Misschien wel om stroom te sparen ?

  2. #262

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Als ze zo milieubewust zijn heb ik nog een goede tip. Voor de tweede keer in twee weken komen we op zaterdagnamiddag aan in plopsaland waar het bulkt van het volk. Vorige week AZ Delta familiedag, vandaag cd&v familiedag. Is het zo moeilijk te melden op de de site dat er een evenement door derden is en de wachttijden op zullen lopen? Nu weer nutteloos brandstof brandstof verrijden, wachttijden zijn niet te doen voor bezoek van paar uur?

  3. #263

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster


  4. #264

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    CD&V-ers ... op basis van de recentste peilingen kan dat nooit veel extra volk betekenen

    Wel een beetje raar: de online park-kalender van PDP meldt al sinds geruime tijd een afgehuurd gebeuren voor MORGEN zondag 26 juni. Waarom dan vandaag een semi-afgehuurd/semi open park-dag houden? Maar zolang het park niet EXCLUSIEF open is voor een bedrijf of politieke sekte, hoeft het park hierover niets te melden.

    Extra ambetant voor de 'gewone' bezoekers: vandaag Wal. Bel. afgehuurd. De twee grootste parken van het land kiezen dus elk een dag in het eerste en enige weekend na de examens en voor de vakantie-uittocht / Rock Werchter / ... Dat zorgt ook wel voor extra drukte op zaterdag in PDP en op zondag in Wal. Bel.

    Wal.Bel. waarschuwt online wel voor grote drukte op de weekdagen vanaf 23 tot en met 30 juni. Dat klinkt nobel, maar afgelopen maandag 20 juni was de ALLEREERSTE weekdag buiten de schoolvakanties of feestdagen dat het park dit jaar open hield. M.a.w. het meest centraal gelegen park van het land dat wellicht de grootste aantrekking heeft op middelbare schoolkinderen, concentreert alle schoolreizen in dik één week tijd. Dus ook examen-loze (lagere) scholen die naar Walibi willen, moeten dat in de laatste week van juni doen. Zo creëert men in Wavre natuurlijk een bottleneck. Quasi alle andere pretparken in België en een beetje over de grens zijn doorgaans vanaf midden mei of zeker vanaf begin juni ruimer doordeweeks geopend.

  5. #265

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Wal.Bel. waarschuwt online wel voor grote drukte op de weekdagen vanaf 23 tot en met 30 juni. Dat klinkt nobel, maar afgelopen maandag 20 juni was de ALLEREERSTE weekdag buiten de schoolvakanties of feestdagen dat het park dit jaar open hield. M.a.w. het meest centraal gelegen park van het land dat wellicht de grootste aantrekking heeft op middelbare schoolkinderen, concentreert alle schoolreizen in dik één week tijd. Dus ook examen-loze (lagere) scholen die naar Walibi willen, moeten dat in de laatste week van juni doen. Zo creëert men in Wavre natuurlijk een bottleneck. Quasi alle andere pretparken in België en een beetje over de grens zijn doorgaans vanaf midden mei of zeker vanaf begin juni ruimer doordeweeks geopend.
    Dat klopt niet helemaal. In mei was WB ook elke donderdag en vrijdag geopend.

    Ik kan me vergissen, maar volgens mij is Walibi qua doordeweekse openingsdagen zelfs nog maar zelden zo ruim geweest als dit jaar.

  6. #266

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Idd fout gezien: do en vr Wal Bel in mei geopend, daar zit wel een hemelvaart in. Maar in juni toch niks op weekdagen tot 20 juni. Dat lijkt me niet zo heel flexibel naar scholen toe: die leggen vaak 10 maanden van tevoren hun schoolreisdag vast.

  7. #267

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Zou het niet kunnen dat de parken soms open zijn voor scholen zonder dat dit op de kalender te zien is. Ik kan me perfect inbeelden dat als een park voor een bepaalde dag voldoende aanvragen heeft ze toch open zijn al is dat dan niet voor het overige publiek.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •