X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 17 van de 17
  1. #1

    Pretparken.be is terug, in een nieuw jasje!

    Beste forumbezoekers,

    Na een hele poos offline te zijn geweest, is Pretparken.be terug! We hebben overigens niet stilgezeten en van de gelegenheid gebruik gemaakt om de site in een nieuw jasje te steken! Mobile is hij nog niet, maar dit gaat zeker in afzienbare tijd komen! We wensen jullie alvast veel 'surfplezier!

    Groetjes,
    het team van Pretparken.be
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  2. #2

    Re: Pretparken.be is terug, in een nieuw jasje!

    Netjes hoor!

    Nice job.
    Je vois la vie en des biscuits.

  3. #3

    Re: Pretparken.be is terug, in een nieuw jasje!

    Wauw, sterk werk!! Ziet er echt strak en fris uit! Zeer nette verbetering ten opzichte van de oude website, vind ik.

    Kleine opmerking wel, ik heb geen idee of dit enkel bij mij is, maar in de parkgids zijn de kleine afbeeldingen (de tegeltjes dus) vaak heel wazig, is dat een gekend probleem?

  4. #4

    Re: Pretparken.be is terug, in een nieuw jasje!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Kleine opmerking wel, ik heb geen idee of dit enkel bij mij is, maar in de parkgids zijn de kleine afbeeldingen (de tegeltjes dus) vaak heel wazig, is dat een gekend probleem?
    Als ik het zo snel bekijk, merk ik dat de wazige foto's enkel voorkomen bij attracties waarvan geen foto beschikbaar is op de attractiepagina. Misschien kan dit helpen bij het oplossen van het probleem
    Bijvoorbeeld Los Sombreros in Walibi Holland.

    PS: Ben zeer blij dat de website terug is! Super!

  5. #5

    Re: Pretparken.be is terug, in een nieuw jasje!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Als ik het zo snel bekijk, merk ik dat de wazige foto's enkel voorkomen bij attracties waarvan geen foto beschikbaar is op de attractiepagina. Bijvoorbeeld Los Sombreros in Walibi Holland.
    Dat is een gekend probleem. De site gaat al een hele tijd mee, waardoor er een hele tijd met twee parallelle databases gewerkt werd voor afbeeldingen. De huidige site geeft enkel afbeeldingen uit de nieuwe database correct weer. Het overzetten en aanvullen van foto's in de ganse parkgids is een onprettig werk van zeer lange adem. Na verloop van tijd zou het dus moeten goedkomen.

  6. #6

    Re: Pretparken.be is terug, in een nieuw jasje!

    Goede vernieuwde website!

    Proficiat aan het team. Doe zo verder!

  7. #7

    Re: Pretparken.be is terug, in een nieuw jasje!

    Super! Ik had het nieuwe jasje per toeval al eerder gezien (door de contactlink onderaan op het forum te gebruiken), net als het nieuwe logo netjes gedaan hoor! Na de aankondiging van de nieuwe formule voor Brakesection magazine begin dit jaar, fijn te zien dat er nu ook weer artikels op de site zullen verschijnen. :-) Goed bezig!

  8. #8

    Re: Pretparken.be is terug, in een nieuw jasje!

    dank je wel voor het geleverde werk; ook de parkgids terug online is een mooie zaak !

  9. #9

    Re: Pretparken.be is terug, in een nieuw jasje!

    Hallo allemaal!

    Bij deze zit het forum ook in het nieuwe jasje van Pretparken.be én (jullie hebben het misschien al gemerkt) ook de hoofdwebsite van pretparken.be is volledig mobile-friendly!
    Laatst gewijzigd door yelle8; 20-02-20 om 17:34.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  10. #10

    Re: Pretparken.be is terug, in een nieuw jasje!

    Mooie vernieuwing die de site nodig had. Knap werk.

  11. #11

    Re: Pretparken.be is terug, in een nieuw jasje!

    Nu nog nen dark mode...

  12. #12

    Re: Pretparken.be is terug, in een nieuw jasje!

    Leuk om te zien dat het forum en de site in een volledig nieuw jasje gestoken is!
    Laatst gewijzigd door SanderV; 22-04-20 om 16:58.
    Wenn das Glück an eure Tür klopft, versäumt nicht zu öffnen

  13. #13

    Re: Pretparken.be is terug, in een nieuw jasje!

    Goed bezig!

  14. #14

    Re: Pretparken.be is terug, in een nieuw jasje!

    Mooi jasje en handige hoofdwebsite! Ik mis nu een "vind-ik-leuk-knop"

  15. #15

    Re: Pretparken.be is terug, in een nieuw jasje!

    Merci voor de leuke feedback allemaal! :-)

    Ondertussen stellen we alweer de volgende vernieuwde feature voor die broodnodig aan vervanging toe was: de parkgids heeft voortaan een dynamische kaartweergave met daarnaast ook een lijstweergave.
    Merk ook op dat je vanaf nu attracties en parken kan zoeken met behulp van de zoekbalk (voorlopig wel nog accentgevoelig).

    Hopelijk veel plezier ermee!
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  16. #16

    Re: Pretparken.be is terug, in een nieuw jasje!

    Goed bezig!

  17. #17

    Re: Pretparken.be is terug, in een nieuw jasje!

    Nice!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •