X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 31

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Tokyo DisneySea] Fantasy Springs Expansion

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Het gaat goed vooruit in Japan. Een nieuw gebouw verschijnt achter de huidige Space Moutain, welke zal sluiten op 31 juli:]
    Misschien een domme vraag, maar is er geweten wat de plannen zijn? Ik dacht dat Space Mountain zou sluiten voor een grondige update, maar als ze effectief een nieuwe gebouw zetten, gaan ze de achtbaan dan verplaatsen? Of wordt er een volledig nieuwe baan geplaatst?

  2. #2

    Re: [Tokyo DisneySea] Fantasy Springs Expansion

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Misschien een domme vraag, maar is er geweten wat de plannen zijn? Ik dacht dat Space Mountain zou sluiten voor een grondige update, maar als ze effectief een nieuwe gebouw zetten, gaan ze de achtbaan dan verplaatsen? Of wordt er een volledig nieuwe baan geplaatst?
    Er is niet veel geweten over dit project. Maar de baan lijkt mij, gezien zijn leeftijd, niet verplaatst te worden. Er komt dus een nieuwe, of die dezelfde of een andere layout/trein zal hebben is nog afwachten...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •