X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 11 van de 11

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [PHL] Kleine dingetjes.

    Ik ben ook benieuwd!

    Hoe ze Deep in Africa de laatste jaren aangepakt hebben en nog verder zullen aanpakken, vind ik echt heel goed. Het gebied ziet er zoveel moderner uit.

    Talocan ziet er de laatste tijd op meerdere plekken wat afgeleefd uit. Hij verdient een grote opknapbeurt. Dat ze hem maar al maar eens goed oppoetsen zodat die groene aanslag op die muur weg is.

    Een gelijkaardig probleem doet zich voor in Klugheim. Wat ik raar vind dat Phantasialand dat nog niet heeft opgelost. Je hebt het vast zelf al gezien: de balken (dorpsplein) die aan het rotten zijn en die witte verkalking die tegen de steunbalk van Raik's station plakt.

    Waar ik heel hard naar uitkijk is wanneer ze die ingang van River Quest in gebruik gaan nemen. Uiteraard moet daarvoor eerst de voorziene brug gebouwd worden. Maar ik gok dat ze dit pas zullen doen in de aanloop naar de afbraak van Geister Rikscha.

    Ik hoop ook dat ze die houten wand tussen Klugheim & de uitgang van Chiapas eindelijk eens gaan weghalen en er een mooie gethemede muur of rotswerk in de plaats zetten.

    Een persoonlijk idee en voorkeur van mij zou zijn dat ze die brug verbreden zodat als je richting Klugheim kijkt, je Chiapas niet meer vlak voor je ziet voorbij komen. Vervolgens op de verbrede brug in het midden een rotsmuur met aan elke kant de rotsen van het bijhorende gebied. Zoals hoe ze dat ietsjes verderop gedaan hebben over het hamburgerrestaurant Tacana.

    Op die manier behoudt je een mooi zicht vanop de brug maar zijn beide themagebieden mooi gescheiden. Zo zetten ze de 360° experience die ze nu bij Rookburgh creëren verder. Zo kunnen ze dit doortrekken naar het volledige park.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 30-10-19 om 17:30.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •