X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Wat is het beste Halloween event van België?

Stemmers
10. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Halloween Night (Bellewaerde)

    0 0%
  • Fiësta Mortal (Bellewaerde)

    0 0%
  • Halloween (Walibi Belgium)

    8 80,00%
  • Halloween (Bobbejaanland)

    0 0%
  • Halloween Scare Nights (Plopsaland De Panne)

    0 0%
  • Dinoween (Plopsa Coo)

    0 0%
  • Halloween (Pairi Daiza)

    0 0%
  • Halloween (Pakawi Park)

    0 0%
  • Hanloween (Grotten van Han)

    0 0%
  • Andere (verklaar in je antwoord)

    2 20,00%
Resultaten 1 tot 4 van de 4
  1. #1

    [Poll] Wat is het beste Halloween event van België?

    Halloween duurde dit jaar langer dan ooit: Plopsa en Bellewaerde begonnen er extra vroeg aan, en Bobbejaanland sloot pas afgelopen weekend de deuren... Hoog tijd dus om een nieuwe balans op te maken, want elk park pakte dit jaar wel uit met één of meerdere nieuwigheden.

    Welk van deze events vond je het beste? En waarom?

  2. #2

    Re: [Poll] Wat is het beste Halloween event van België?

    Dit jaar heb ik gestemd voor Walibi Belgium, hoewel ik het persoonlijk een minder sterke editie vond dan andere jaren... De shows die ik zag waren niet van zo'n hoog niveau, de scare zones waren op sommige plaatsen ronduit zwak en van sommige spookhuizen had ik persoonlijk soms iets meer verwacht. Maar globaal gezien heb ik hier wel de beste indruk gekregen in ons land.

    Runner up: Bobbejaanland bezocht ik dit jaar overdag (zonder nocturne), dus is het iets moeilijker vergelijken. Vooral het schrappen van Childhood Fears gaf me hierbij de doorslag om dit jaar voor Walibi te kiezen.

    Ook geslaagd: Fiësta Mortal blijft een sfeervol event voor de hele familie, waar je zowel voor kinderen als met volwassenen aan je trekken komt. De sfeervolle decoratie, gethemede attracties en originele spookhuizen zijn zeker nice, maar hier mis ik echte scarezones (geen kettingzaagzone) en de show vond ik ook heel wat minder.

    De Halloween Scare Nights in Plopsaland De Panne konden mij dit jaar ook weer bekoren, maar ik wil het event nog een paar jaar zien groeien. Ik denk dat ze dan wel een geslaagde concurrent kunnen worden voor de andere Belgische groten.

  3. #3

    Re: [Poll] Wat is het beste Halloween event van België?

    Ik heb bij andere gestemd. Onder andere versta ik hotel 31 van Daementia in Ieper. Een groeiend Halloween event die zeker het vermelden waard is.
    Fiësta Mortal heb ik dit jaar maar half gedaan. De theming overal in het park en bij de attracties is altijd uitgebreid in Bellewaerde maar dat is het dan ook. Ik miste wat meer acteurs, scare en nieuwe elementen.
    Halloween Scare Nights in Plopsaland De Panne kon mij ook enigszins bekoren maar is duidelijk nog in een groeifase. Van de scarezones had ik meer verwacht. Acteurs daar zaten goed in hun rol.

  4. #4

    Re: [Poll] Wat is het beste Halloween event van België?

    Ik heb gestemd op Walibi Belgium. Ik heb me enorm geamuseerd op de events van Bobbejaanland, Bellewaerde en Plopsaland De Panne, maar zowel op vlak van kwaliteit als dat van kwantiteit blijft Walibi Belgium duidelijk de beste voor mij.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •