X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Wat is het beste nieuwe spookhuis van België?

Stemmers
12. Je mag niet op deze poll stemmen
  • The House of Silent Jill (Walibi Belgium)

    2 16,67%
  • Nagulai (Walibi Belgium)

    7 58,33%
  • The Curse of Amun (Walibi Belgium)

    0 0%
  • Yummy (Bobbejaanland)

    1 8,33%
  • Fantasylum (Bellewaerde)

    0 0%
  • Lumberjack (Plopsaland De Panne - afgesloten, dus beschouw ik niet als scarezone)

    0 0%
  • Dæmen†ia - Hotel 31 (Ieper)

    6 50,00%
  • Horrormaze: Freakshow (Aalst)

    0 0%
  • Ghostoria III: Virus Outbreak (Diksmuide)

    0 0%
  • Halloween Lindelhoeven (Pelt)

    0 0%
  • House of Horror (Merksem)

    1 8,33%
  • Halloweennight (Retie)

    0 0%
  • Carnevil: Isolation (Mortsel)

    1 8,33%
  • Horror Museum: Part 2 (Mons)

    0 0%
  • Halloween Durbuy

    0 0%
Dit is een Meerkeuze Poll
Resultaten 1 tot 3 van de 3
  1. #1

    [Poll] Wat is het beste nieuwe spookhuis van België?

    Vorig jaar stelde ik dezelfde vraag, maar ook dit jaar pols ik hier opnieuw naar. Omdat we naast de 'groten' ook steeds meer 'kleinere' initiatieven zien ontstaan, wil ik deze ook even opnieuw aanhalen. Niet alleen de parken pakten uit met nieuwe spookhuizen, ook fans maakten hun eigen spookhuizen.

    Opnieuw de vraag: Welke nieuw spookhuis was dit jaar je favoriet? Welk spookhuis moet volgend jaar zeker terugkomen? Welke is een must visit volgend jaar?

    Je kan meerdere keren stemmen, maar ik heb het vooral bedoeld als 2 stemmen:
    - 1 voor beste nieuwe spookhuis in een pretpark
    - 1 voor beste nieuwe spookhuis als losstaand spookhuis

  2. #2

    Re: [Poll] Wat is het beste nieuwe spookhuis van België?

    In een pretpark koos ik dit jaar voor Nagulai, gezien het grootse opzet, het originele thema en de scares / sfeer die het uitstraalde. Blijkbaar ben ik hier niet alleen, want duidelijk de grote winnaar.

    Runner up: Yummy! Hoewel ik de film nog niet gezien heb, leek het hier wel duidelijk. Enkele kleine details waren hier ook een leuke toevoeging, dus zeker aangenaam verrast. Wel eerder een klassiek spookhuis, wat ik minder vond bij Nagulai (door haar grootsheid).

    Ook geslaagd: The Curse of Amun en Fantasylum. Veel speciaals heb ik er niet over te zeggen.

    Gebuisd: The House of Silent Jill, vooral als je naar de prijs kijkt had ik persoonlijk wat meer verwacht. Ook Lumberjack kon me niet overtuigen tijdens de 1e scare night. Misschien dat die later beter was?

    ***

    Qua losse spookhuizen koos ik House of Horror als winnaar. De openingsshow vond ik wat minder, beetje te plattekes, maar de rest mocht er zeker zijn. Paar keer goed verschoten en soms heel origineel qua tricks en acting.

    Runner up: Daementia - Hotel 31 waar vooral het lange wachten het wat genekt heeft voor mij. Carnevil: Isolation was ook zeer geslaagd, met een heel origineel einde.

    Ook geslaagd: Ghostoria en Horrormaze: Freakshow. Meer ook niet over te zeggen.

  3. #3

    Re: [Poll] Wat is het beste nieuwe spookhuis van België?

    Bij pretparkspookhuizen heb ik gestemd op Nagulai. De combinatie van prachtige thematisering en goeie scares was hier perfect voor mij. Zonder twijfel één van mijn favoriete spookhuizen ooit.

    Yummy, Fantasylum en House Of Silent Jill vond ik ook erg goed. Curse of Amun was prachtig, maar vond ik de scares iets minder goed. Lumberjack kon mij maar half overtuigen.

    Bij losstaande spookhuizen heb ik niet gestemd, omdat ik enkel Daementia gedaan heb. Dat was overigens wel enorm de moeite!
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •