X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 60

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Renovatie voor houten achtbaan Parc Astérix: ombouw naar hybrid coaster?

    TdZ moet van mij niet veranderen in een RMC. Goede baan die ik nog voor de retrack bereden heb. Binnenkort doe ik m'n eerste RMC. Volgens wat ik kan afleiden uit filmpjes en commentaren lijkt het gevoel van een houten achtbaan verdwenen te zijn. Een houten achtbaan heeft voor mij een hoog familiegehalte en is bijgevolg voor meerdere mensen toegankelijk. Als we van iedere (slechte) houten achtbaan een RMC gaan maken, zal die voor een kleiner publiek bereikbaar zijn. Hiermee verdwijnt ook de charme en gevoel van een houten achtbaan. Een retrack kan voor vele banen een oplossing zijn. Dit zal ook een stuk goedkoper zijn om te laten uitvoeren en men kan die investering verspreiden door over meerdere jaren een retrack te doen.

  2. #2

    Re: Renovatie voor houten achtbaan Parc Astérix: ombouw naar hybrid coaster?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeffreyDC Bekijk Berichten
    Dit zal ook een stuk goedkoper zijn om te laten uitvoeren en men kan die investering verspreiden door over meerdere jaren een retrack te doen.
    Nee hoor.. een enkele re-track is inderdaad goedkoper. Maar je moet een woodie blijven re-tracken en dat is na een paar jaar al snel duurder dan er een RMC van maken.

    Het hele punt van de uitvinding van de Topper Track (van RMC) is juist om slijtage en onderhoudskosten te beperken door de houten track te vervangen door staal, maar het er wel nog als hout te laten uit zien.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •