X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 230

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ExpeditionGeForce Bekijk Berichten
    Ondertussen hebben ze enkele foto's op Facebook geplaatst. De straat van de Indiana River is volledig uitgebroken en de oude treinsporen zijn verwijderd. Het lijkt alsof ze een nieuw pad tegen de waterlijn aan het aanleggen zijn. Ook de waterval naast de uitgang is verwijderd.






    bron
    Ben vooral ook blij dat de bomen zijn gesnoeid. Nu ziet er dat misschien niet mooi uit, maar dit is waarschijnlijk één van de beste plaatsen om het vuurwerk te zien met Halloween. Door deze promenade te voorzien kunnen ze ook het meer, meer bij het betrekken bij het park. Ik weet uit tijden van Ronald Kleve dat dit al lange tijd een wens is om hier iets mee te doen. Misschien zien we toch weer animatie in het park op het meer... Wie weet.

    Ik hoop wel dat de promenade langst het meer de 'hoofd'route wordt, nu lijkt het door de smalheid misschien eerder een alternatieve route, maar het is waarschijnlijk nog te vroeg om een oordeel te vellen.

    Peggy Verelst sprak afgelopen maanden enkel over de basisinfrastructuur, maar als die basisinfrastructuur er voor zorgt dat we mooie paden krijgen, met mooi hekwerk en groen, hoeft een uitgebreide thematisering niet per se.

    En inderdaad, een mooie ingang voor het gebouw van Indiana River zou mooi zijn, net als het meer thematisch inpassen van de nogal kille loods. God zij dank is die wel gethemed geverfd (itt Revolution), maar wat meer groen rond de loods zou mooi meegenomen zijn. Het valt inderdaad op dat deze kant van het park veel minder groen is als de bosrijke omgeving tussen LoL, AV en Cowboytown.

    Wat ik wel niet begrijp is de verwijdering van dat fontein en de bijhorende thematische trap. Ik vond die qua onderhoud nog wel best meevallen en het laatste seizoen stroomde er toch nog water af.

    Ik weet dat Bobbejaanland heel secuur omgaat met het verwijderen of vernietigen van theming (denk maar aan de decorstukken van Dreamcatcher die overal wel eens hebben gestaan), dus vind het ook on-Bobbejaanland dat ze dit verwijderen. Er moet dus al een heel goede reden zijn dat Bobbejaanland dat zou doen en de reden lijkt me dan ook dat ze ofwel dit jaar ofwel volgend jaar dit plein thematisch sterk gaan aanpakken.

    Ook opvallend:

    Als je deze foto vergelijkt met die bouwwerkzaamheden aan de uitgang dan zie je dat er al staaldraad en ijzerwerk is aangebracht. Eerst dacht ik dat dit staal van de oude rotsformatie was, maar als ik het nader bekijk komen die ijzers op gelijke hoogte van het IR-logo. Ook als je wat nader bekijkt, komt het rotswerk en ijzerwerk aan de uitgang (deur) zelf en onderaan ter hoogte van het pad, ook niet 100 percent overeen. Ik vermoed dus dat dit nieuwe ijzerwerken gaan zijn voor een nieuwe rotsformatie. Het lijkt er dus sterk op dat ze stukken van IR gaan voorzien worden van rotswerk. Als dat zo zou zijn, zou ik het alvast geweldig vinden en kunnen we weer denken in de richting van een avontuurlijk thema.
    Laatst gewijzigd door Jak; 02-02-20 om 15:44.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •