Ik ben er gisteren nog geweest, en zoals ExpeditionGeForce hierboven al zei was de grouper aan Fury inderdaad, als het dezelfde kerel was uiteraard, niet echt goed. Ook wij konden niet stemmen en gingen sowieso achteruit in de rechtse wachtrij. Ook een paar keer gezien dat een groepje die lang gewacht hadden om achteruit te gaan toch achteruit vooruit zijn... dat kan toch echt niet vind ik en ontneemt volledig het doel van het ‘stemmen’.

Bob Express was bij ons toch nog wel wat later geopend dus dat zal waarschijnlijk een andere reden gehad hebben.

Qua drukte viel het wel overal goed mee. Maximum 20 minuten in een rij gestaan, vaak zelfs nog geen 5 minuten (Dreamcatcher - die er trouwens goed uitziet in het zwart-, Naga Bay, Revolution, Sledgehammer, Oki Doki...). Fury ging niet boven de 20 minuten qua wachten en ook Typhoon was nooit langer dan dat!

Ook voor de eerste keer dat Indiana River totaal niet nat was, maar de boomstammetjes buiten waren dan weer drijfnat vreemd genoeg. Los daarvan heeft deze attractie toch echt nood aan een stevige renovatie maar die zal niet gebeuren vrees ik.