X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 230

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    Ik heb vandaag een fietstocht gemaakt naar het park en er moet toch nog wel wat gebeuren vooraleer ze het park kunnen openen. De toegangspoortjes zijn weggehaald, maar er zijn nog geen nieuwe geplaatst waardoor er nu een redelijk diepe goot licht vol met kabels.
    Ook aan het restaurant vinden er nog werken plaats (die ook stilliggen). Aangezien er nog een redelijke hoeveelheid bouwmaterialen liggen denk ik dat die werken nog even gaan duren.




  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ExpeditionGeForce Bekijk Berichten
    Ik heb vandaag een fietstocht gemaakt naar het park en er moet toch nog wel wat gebeuren vooraleer ze het park kunnen openen. De toegangspoortjes zijn weggehaald, maar er zijn nog geen nieuwe geplaatst waardoor er nu een redelijk diepe goot licht vol met kabels.
    Ook aan het restaurant vinden er nog werken plaats (die ook stilliggen). Aangezien er nog een redelijke hoeveelheid bouwmaterialen liggen denk ik dat die werken nog even gaan duren.



    Kans is vrij reëel dat de bouwfirma stilligt.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •