X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 230

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #16

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    Op de FB pagina voor abo-houders wordt ongenoegen geuit over de abo's 2021, die vanaf begin juli 2020 te koop zijn. Ze kosten even veel als een abo 2020 dat je (kort) voor 1 juli 2020 kocht maar geldt wel serieus langer: juli 2021 - nov. 2021 is hier dan inclusief. Ik begrijp zeker hun ongenoegen: trouwe abonnees moeten contradictorisch wel betalen voor een verlenging tot eind 2021, nieuwelingen niet. En veel viel er niet te rapen voor 1 juli 2020.

    Toch jank ik niet volmondig mee:
    1. Ik heb onze abo's 2020 voordelig op zwarte vrijdag gekocht.
    2. Ik heb er al voor 1 juli van geprofiteerd in Tropical Islands en in MPG
    3. Ik ben nog steeds blij met de verlenging voor een heel seizoen aan halve abo-prijs.

    Maar ...waarom devalueert BJL zichzelf opnieuw met de zomer-abo's en met nu al de abo's 2021? Extra inkomsten: OK, maar gaat het park de toegenomen drukte aan kunnen met soms een Fury met maar 2 mensen in? (Een duo en een groep van 6 diende zich aan. Met de middelste rij verplicht leeg, moest dat zestal dus een dubbele beurt wachten). Ja, zo kan je misschien meer fastpassen slijten, maar dat zal enkel resulteren in nog meer (sociaal) ongenoegen.

    Ik lees dat Wal.Bel. toch opnieuw abo's zou verkopen. Wellicht speelt ook hier: overschatting van de bezoekersaantallen, financiële druk en hoop op capaciteit- verhogende versoepeling.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 11-07-20 om 10:13.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •