X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 230

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Nuance: BJL opteert voor de betaalbare en flexibele fast-tickets à la PHL en niet voor de Übermensch all-in-passen. Wie occasioneel (en goedkoop) het park bezoekt, kan wel in bekoring komen. Ik denk o.a. aan houders van een MPG- of Slagharen-abo. Daarom mijn hoop dat de 1+1 wordt afgeschaft.
    Akkoord. Bobbejaanland kiest duidelijk voor de meest sociale variant (al is geen enkele voorsteekpas sociaal). In Bobbejaanland kreeg je bv. geen lanyard rond je nek met de pas, geen VIP gevoel dus...

    Toch zie ik echt wel de gevaren van zo'n pas. Zo'n pas gaat vooral gebruikt worden bij de attracties die een lange wachtrij hebben. Ik denk daarbij aan volgende attracties:
    - Mount Mara VR
    - Fury
    - Dreamcatcher

    De capaciteit gaat bij deze attracties en dan vooral bij de VR drastisch achteruitgaan. Ik hoop dat ze wel de regel invoeren dat je met één pas maximaal één keer op dezelfde attractie je toelaten. Stel je voor dat iemand alleen 4x achter elkaar in Mount Mara of Fury zit... En dat ze eindelijk eens op volle capaciteit draaien (meerdere treinen, veel brillen, goede operations).

    Ik ben niet zo'n harde voorstander van het systeem, maar zo'n Horror Pass was op Halloweennacht (31 okt) in Bobbejaanland echt geen overbodige luxe (en ze waren ook nog eens in een mum van tijd uitverkocht). Door die pas heb ik wel op het gemakje alle spookhuizen en Land Of Legends attracties kunnen doen, alsook zonder problemen de drie attracties van Land of Legends in het donker (op zo'n moment vond ik die pas het geld meer dan waard). Dat zo'n pas nu ook in de zomer wordt ingevoerd, daar ben ik minder voorstander van. Het kan gewone dagjesbezoekers verhinderen om alle attracties en dan vooral de vier hier bovengenoemde te doen.

    Ik had het liever gehad dat ze de Horror Pass hielden, tot slot van rekening was het daar voor maar 3 attracties. En op het einde van die dag neemt de wachtrij van zo'n fastpass wel toe, omdat iedereen zijn knips wil inruilen voor ritjes. Gevolg, ook wachten bij Fury.

    Achteraf gezien op die Horror Pass, denk ik dat Bobbejaanland even goed 30 euro kon vragen. Het bedrag dat ze vroegen voor een Horror pas was echt wel goedkoop en dan kreeg een jarige uit ons gezelschap nog een Horror Pass gratis .
    Laatst gewijzigd door Jak; 11-12-19 om 01:06.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •