Zondag topdag. Park iets na 10 links aangevat. Behalve het 'cowboy-schieten' was alles daar zo goed als instap-klaar. Lekker blijven zitten bij Oki die met 2 treinen reed. Enkel Rio leek me op de middag te druk voor mijn ongeduld. Daar moet blijkbaar elke bubble nog in een aparte raft.

Bij Revo werkten alle effecten. Laat je daar niet afschrikken door de fysiek lange wachtrij, bijna tot aan de eettafeltjes in de hall. Met anderhalve meter tussen de keurige wachtenden en 's werelds langste coastertrein (1 wagen was niet betreedbaar) is die rij in een mum weggewerkt. Dat ze MM maar definitief begraven.

Fury had geen (ochtend)kuren maar we deden er wijs aan om deze tot de namiddag uit te stellen. Wachttijd was ca.10 minuten! Reden: maximale stoel-bezetting of toch zo goed als. Geen lege middenrij meer en zelfs eenzamen werden naast trio's gezet.

Drie kritiekjes: 1. De ingang van IR vond ik onduidelijk wegens nieuw 'no passaran' tussenschot. En ook geen duidelijke markering 'ingang' of een kleurrijke hoogte-meter. Dat manco is ook het geval bij Oki en Naga.
2. Ik las op FB dat een aantal abo's er vandaag niet bij kon wegens 'volzet'. Het park lijkt me niet echt druk. 3. Doe Banana dicht en open El Paso en de matjes-glijbanen.