X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 5 van de 12 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 100 van de 229
  1. #81

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    Poortjes met automatische temperatuur-meting van de bezoekers? Of die niet langer 'acces denied' melden wanneer een hondstrouwe abonnee wil binnenkomen.

  2. #82

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Of die niet langer 'acces denied' melden wanneer een hondstrouwe abonnee wil binnenkomen.
    Had dat niet te maken het feit dat men de foto elke keer moest controleren? Al had een ander bericht dan wel mooier geweest...

    Ik veronderstel trouwens dat de nieuwe poortjes nog te maken hebben met het nieuwe ticketsysteem van Gantner, in dit artikel van vorig jaar spreekt men ook van nieuwe toegangspoortjes van SKIDATA.

  3. #83

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Poortjes met automatische temperatuur-meting van de bezoekers? Of die niet langer 'acces denied' melden wanneer een hondstrouwe abonnee wil binnenkomen.
    Jij bent misschien hondstrouw, maar heel wat misbruik gebeurt doormiddel van doorgeven abonnementen, dus ze kunnen niet anders dan controle te doen

  4. #84

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Jij bent misschien hondstrouw, maar heel wat misbruik gebeurt doormiddel van doorgeven abonnementen, dus ze kunnen niet anders dan controle te doen
    Welja, welk ander pretpark ken je dat abonnementen verkoopt en deze procedure hanteert? Zet dan aan elke poort een medewerker die zélf scant of maak de melding iets klantvriendelijker (bvb een geel uitroepteken met de melding dat een medewerker even een controle moet uitvoeren in plaats van een rood kruis met 'verboden toegang').
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  5. #85

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Welja, welk ander pretpark ken je dat abonnementen verkoopt en deze procedure hanteert? Zet dan aan elke poort een medewerker die zélf scant of maak de melding iets klantvriendelijker (bvb een geel uitroepteken met de melding dat een medewerker even een controle moet uitvoeren in plaats van een rood kruis met 'verboden toegang').
    Het kan inderdaad klantvriendelijker das waar. Maar ik snap de controle wel

  6. #86

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    Gewoon geen melding. Je bent daar vaste klant. Scannen en doorlopen, een medewerker moet maar de reflex hebben om de getoonde foto direct te controleren, zoals men in Disney en Walibi ook doet.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  7. #87

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    Mannekes, die poortjes-opmerking was maar als plagerige knipoog bedoeld. MPG, Heide e.a. hebben een aparte poort voor abo's. Daar moet dan wel permanent een personeelslid staan. Vinden ze zo'n abo-poort te personeels-intensief, dan combineer je die met toegang voor b.v. kinderwagens en rolstoelen. Maar BJL gebruikt z'n schaars personeel 's ochtends ook al bij de kassa en de parking. Eentje extra aan een poort vinden ze in Lichtaart wellicht even dom als je attracties open gooien om 10:00.

    Ik wou eigenlijk niet k@kken op BJL. Maar bij het (her-)lezen van hun Covid-beleid, begon het toch te jeuken. Er zijn bedrijven (o.a. ferrymaatschappij, voetbalclub) die corona als excuus aanwenden voor eigen falend beleid. Dat vind ik laf. Maar BJL gaat volgens mij nog een stapje verder: door de VR op twee attracties af te schaffen en een derde relatief recente maar serieus falende attractie gewoon toe te gooien, presenteert BJL het eigen drievoudig falen ... als een soort oplossing! Je moet maar durven! Ik ben eindelijk mijn cynische meerdere tegengekomen, moet ik nu toegeven. Wat gaan andere parken met hun (per definitie) falende VR-attracties doen? Weg met de corona-vleermuizen, een Batman-tekenfilm, alle 3D- en 4D- cinema's, ...?

    BJL heeft nog geen compensatie-oplossing voor de abo's, wat o.a. Eft. en Heide wel al hebben. Is dat omdat alles in Spanje moet worden beslist, of kijken ze eerst wat andere parken gaan doen? Nou ja, ik wens BJL zoals elk ander park wel een prima zomer toe, al lijkt dat meer en meer wishful thinking.

  8. #88

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    BJL heeft nog geen compensatie-oplossing voor de abo's, wat o.a. Eft. en Heide wel al hebben. Is dat omdat alles in Spanje moet worden beslist, of kijken ze eerst wat andere parken gaan doen? Nou ja, ik wens BJL zoals elk ander park wel een prima zomer toe, al lijkt dat meer en meer wishful thinking.
    Naam:     2020-04-09_200559.jpg
Bekeken:  1106
Groote:   86,3 KB

  9. #89

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    Ik bedoelde dus 'nog niks concreets' terwijl enkele andere parken wel al duidelijkheid hebben gecreëerd over de aard van de compensatie! En heel vaak miste ik de 'persoonlijke mails' in het verleden ... en ik niet alleen.

  10. #90

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Ik bedoelde dus 'nog niks concreets' terwijl enkele andere parken wel al duidelijkheid hebben gecreëerd over de aard van de compensatie! En heel vaak miste ik de 'persoonlijke mails' in het verleden ... en ik niet alleen.
    Geen zorgen, even geduld, medio januari 2028 ontvang je wel een mail!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  11. #91

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    Naam:     Untitled-1.jpg
Bekeken:  1093
Groote:   21,0 KB

  12. #92

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Naam:     Untitled-1.jpg
Bekeken:  1093
Groote:   21,0 KB
    Error: content not found
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  13. #93

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Ik wou eigenlijk niet k@kken op BJL. Maar bij het (her-)lezen van hun Covid-beleid, begon het toch te jeuken. Er zijn bedrijven (o.a. ferrymaatschappij, voetbalclub) die corona als excuus aanwenden voor eigen falend beleid. Dat vind ik laf. Maar BJL gaat volgens mij nog een stapje verder: door de VR op twee attracties af te schaffen en een derde relatief recente maar serieus falende attractie gewoon toe te gooien, presenteert BJL het eigen drievoudig falen ... als een soort oplossing! Je moet maar durven! Ik ben eindelijk mijn cynische meerdere tegengekomen, moet ik nu toegeven. Wat gaan andere parken met hun (per definitie) falende VR-attracties doen? Weg met de corona-vleermuizen, een Batman-tekenfilm, alle 3D- en 4D- cinema's, ...?

    BJL heeft nog geen compensatie-oplossing voor de abo's, wat o.a. Eft. en Heide wel al hebben. Is dat omdat alles in Spanje moet worden beslist, of kijken ze eerst wat andere parken gaan doen? Nou ja, ik wens BJL zoals elk ander park wel een prima zomer toe, al lijkt dat meer en meer wishful thinking.
    Goh, hier ben ik toch niet mee akkoord. Wat andere parken met 3D-,4D- en VR-brillen gaan doen, is nog afwachten. Maar ik vind dit toch wel een verschil dan een gewone beugel. De brillen staan op iemands bezweet gezicht, terwijl de beugel veelal over kledij gaat. Het is ook het eerste wat ik zou overslaan of weigeren omwille van het besmettingsgevaar. Nu al klagen meerdere anderen hier over de 'hygiëne' van deze VR-brillen... Laat staan in tijden van corona...

    Indien ze hier echt het excuus willen gebruiken, dan werden deze permanent verwijderd en niet meer heropend als VR-attracties. Nu spreekt men over een tijdelijk iets...

    Wat de compensatie-regeling betreft, mag je de Efteling en BBJ niet met elkaar vergelijken. Efteling is dagelijks en jaarrond open, terwijl BBJ met seizoensopeningen werkt. Wat Heide Park voorstelt, kan inderdaad een oplossing zijn, maar zal ook nog van park tot park afhangen... Maar lijkt me dus wel een heel redelijk voorstel!

    En om dan toch even door te gaan, heb ik ook even Walibi bekeken. Dit volgens-velen-hier-het-perfecte-Belgische-park communiceert nog het minst van allemaal (zowel op de website als op social media), en heeft ook nog geen gepaste compensatieregeling getroffen.

  14. #94

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    En om dan toch even door te gaan, heb ik ook even Walibi bekeken. Dit volgens-velen-hier-het-perfecte-Belgische-park communiceert nog het minst van allemaal (zowel op de website als op social media), en heeft ook nog geen gepaste compensatieregeling getroffen.
    Voor zover ik weet hebben beide parken nog niks specifiek gecommuniceerd over hun compensatie voor abonnees. Beide vermelden op hun site dat er een gepaste compensatie zal komen, maar dat ze dat pas laten weten wat ze zullen aanbieden als ze een beter overzicht hebben op de situatie. Walibi Belgium geeft dus even veel informatie over een compensatie voor abonnementen als Bobbejaanland.

    Ik vindt het wel raar dat Bobbejaanland er zo lang over doen om te beslissen wat ze hun abonnees zullen geven in ruil voor de verloren dagen. Zusterpark Movie Park Germany heeft bv. al beslist dat ze - net zoals het grootste deel van alle andere parken hier in de buurt - gewoon een verlenging aanbieden voor het aantal gesloten dagen, idem voor Slagharen. Dat deze parken in andere landen liggen waar andere wetten gelden heeft er waarschijnlijk wel iets mee te maken, maar dan nog vindt ik het vreemd dat ze niet met iets concreet naar buiten durven komen.
    Wenn das Glück an eure Tür klopft, versäumt nicht zu öffnen

  15. #95

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    Voor de duidelijkheid: ik vind de VR (tijdelijk) afschaffen ook een goed plan: zowel qua hygiëne en gezondheid ... maar (stilgezewegen) ook omdat in 'gewone tijden' de organisatie en het functioneren van de VR op geen bal trok. Ik hekel nu alleen een beetje die hypocrisie. Alsof de VR - in een 'normaal' 2020 - wel naar behoren zou functioneren en BJL de o zo wijze beslissing heeft genomen de VR tijdelijk 'on hold' te zetten. Die ondingen staan al 4 jaar te knipperen tussen 'on' en vooral 'off'.

    Aan de andere kant is BJL wel transparant door dat nu al online te melden. Dat is voor bezoekers beter dan een gesloten / anders functionerende attractie pas ter plaatse te vernemen.

    Dat MPG en Slag. wel al een duidelijke regeling voor de avond hebben, ondergraaft mijn stelling dat dit vanuit Spanje wordt beslist. Mogelijk heeft het meer met nationale concurrentie te maken. Als Eft., PHL. Heide e.a. al duidelijkheid creëerden, kan je dan moeilijk lang achterblijven met een gelijkaardige service. Gelukkig behoort België op allerlei gebieden bij de top-landen qua onduidelijkheid.

    Op dit forum zijn idd veel Wal.Bel.-fans. Ik reken me daar om geografische e.a. redenen (o.a. weinig buitenl. voordelen met een abo) niet bij. Maar bij de fans lees ik toch geregeld dat communicatie in Wavre niet het sterkste punt is. Ik meen zelfs dat ze nog kunnen bijleren van de pub.rel. van BJL.

  16. #96

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    Als VR stilletjes wordt afgevoerd onder het mom van Coronabesmetting voorkomen, zal ik dat eerder als een van de positieve zaken van die crisis beschouwen. Er gaat toch echt weinig mee VRloren? Het is wat kort door de bocht om ze daar af te rekenen voor drie verdwenen attracties, terwijl twee ervan gewoon blijven draaien.

    Forbidden Caves zo lang dicht gooien is natuurlijk wel een beetje bedenkelijk.

  17. #97

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanderV Bekijk Berichten
    Ik vindt het wel raar dat Bobbejaanland er zo lang over doen om te beslissen wat ze hun abonnees zullen geven in ruil voor de verloren dagen. Zusterpark Movie Park Germany heeft bv. al beslist dat ze - net zoals het grootste deel van alle andere parken hier in de buurt - gewoon een verlenging aanbieden voor het aantal gesloten dagen, idem voor Slagharen.
    Geen idee hoe die abonnementen zijn bij MPG en Slagharen, maar een verlenging van het aantal gesloten dagen lijkt mij geen compensatie in geval van BJL omdat hun abonnementen altijd voor een seizoen aangekocht moeten worden (en niet van een willekeurige dag tot die dag jaar later). Als je in april of mei alsnog een abonnement dien aan te schaffen, is dat bij mij weten nog steeds aan de volle prijs.

  18. #98

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coaso Bekijk Berichten
    Geen idee hoe die abonnementen zijn bij MPG en Slagharen, maar een verlenging van het aantal gesloten dagen lijkt mij geen compensatie in geval van BJL omdat hun abonnementen altijd voor een seizoen aangekocht moeten worden (en niet van een willekeurige dag tot die dag jaar later). Als je in april of mei alsnog een abonnement dien aan te schaffen, is dat bij mij weten nog steeds aan de volle prijs.

    Klopt ook niet volledig. Als je in de zomer een abo neemt in Bobbejaanland is dat meteen ook geldig tijdens het seizoen van het jaar daarop, dus als compensatie kan men zorgen dat het abo meteen voor de rest van dit seizoen, als dat er al is, en meteen ook volgend seizoen. Of ze voeren een soort zomer abo in aan verminderde prijs.

  19. #99

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    Die fin-saison-pre-sale-abo's zijn de laatste jaren steeds qua verkoop-datum achteruit geschoven bij BJL. Ooit was dat midden aug., dan eind aug., dan midden sept., ... Omdat wij nu 3 jaar op rij een BJL-abo hebben, heb ik daar al even niet meer zo op gelet. Maar in het Fury-jaar hebben ze volgens mij toch geen pre-sal-abo's 2020 verkocht voor september 2019. Het zou me niet verbazen dat ze er zelfs vanaf gestapt zijn, gelet op het jaarlijks succes daar van Halloween en het weekendje extra open midden nov. 2019.

    Ik weet ook niet of die 'enkel-juli-en-aug'-abo's in 2019 nog werden aangeboden. Dat vond ik iets heel raar. Je hoopt als park dat je abonnees iets minder in de drukke zomer komen, niet? Al moeten ze nu ook niet à la Walibi de abonnees buiten of op kosten jagen op de zomer-nocturnes, vind ik.

    In deze Covid-tijden is het voor de pretparken t.a.v. hun abonnees een verhaal met 2 kanten. Uiteindelijk zijn de abonnees de enige die nu al geld in het laatje hebben gebracht. Ga je die dan de toegang ontzeggen als er enkel met online tickets op vaste data (of zelfs tijd-slots) volk zal worden toegelaten? Ik spreek mezelf nu dik tegen, maar ergens begrijp ik wel dat een park nog geen duidelijke oplossing heeft voor de lopende abo's.

  20. #100

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    Ik dacht ook dat die fin-saison-pre-sale-abo's vorig jaar niet werden aangeboden. De Summer Pass was er toen wel terug. Wat ze dit jaar hiermee gaan doen, is mij een raadsel. Misschien is dit wel het moment om ook jaarabonnementen te verkopen, i.p.v. seizoensabonnemeten?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •