X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 9 van de 12 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 180 van de 229
  1. #161

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Genoeg lof, er mag ook nog eens gek@kt worden. Online tickets op datum zijn te koop, maar abonnees kunnen nog niks reserveren. Ik zie dit eerder als en lepe streek dan een technisch manco.
    Idd, ik heb gisteren de site bezocht en ik zag dat tickets op datum inderdaad gekocht kunnen worden.

    Ik heb vervolgens Bobbejaanland een bericht gestuurd:

    "Beste, als abonnementhouder kan ik nog geen reservering maken voor een bezoek aan het park terwijl het reserveringssysteem wel al operationeel is voor ticket-kopers. Ik zou er graag bij zijn op 1 juli. Het zou fijn zijn als jullie ons de kans geven om te reserveren."


    Het antwoord van Bobbejaanland:

    "Dag *****, het reservatieplatform wordt volgende week gelanceerd. Vanaf dan kan je meteen reserveren. "


    Kortom, liegen kunnen ze ook als de beste! Echt een schande.

  2. #162

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    Zo'n systeem voor abohouders zal er nog wel komen. Zo'n systeem hadden ze vroeger niet en nu moet zoiets op een paar weken tijd op poten gezet worden.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  3. #163

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    "Liegen en schande" vind zelfs ik als beroeps-zeurkous nogal beladen. De realiteit ligt mogelijk ergens tussen een lepe streek (zo veel mogelijk verse inkomsten, pech voor wie al betaald heeft) en het technisch op punt zetten van het online reserveren.

    Wat dat laatste betreft moet BJL IC-Technisch immers op één lijn zitten met MPG en Slagharen. Daar geldt onderling voor abo-houders het equivalent van "als jij de jouwe laat zien, laat ik de mijne zien."

    Ik kreeg van BJL geen antwoord op de vraag hoe korting in Hol. Park te verzilveren.

    En voer voor een ander topic, maar ach: voor Coo kan je nog geen online tickets kopen voor 1 of 2 juli. En Tripsdrill liet me weten dat ze online tickets maar tot 10 dagen vooraf aanbieden. Prima voor locals maar ik wil me wel tijdig van verblijf verzekeren.

  4. #164

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    Ik heb nog verder contact gehad met Bobbejaanland. Men vertelde dat volgende week het reservatieplatform wordt gelanceerd. Ik wil er graag bij zijn op 1 juli dus mijn reactie kwam vanuit de ongerustheid dat die dag volzet zou zijn. Ik denk namelijk dat ze hier in België veel strikter gaan zijn met de controle op max. parkcapaciteit.

    Ik klaag écht niet snel maar dit vond ik gewoon jammer. Ongeacht of het nu technisch is, ik vind het alsnog spijtig dat men niet ervoor gezorgd heeft dat het gelijktijdig gelanceerd wordt. Ik weet hoeveel werk hier in kruipt maar dat beperkte capaciteit een maatregel zou worden en daarvoor reservatie noodzakelijk nodig zou zijn, was al snel te voorspellen.

    Een pre-opening voor abo's gaat zeker niet gebeuren doordat ze zo laat in het seizoen pas open mogen, wat ik uiteraard meer dan logisch zou vinden.

    Mijn vriendin had even later ook naar Bobbejaanland gestuurd, ze wilde eens zien wat ze tegen haar zouden zeggen. Tegen haar vertelde ze dat enkel ticket kopers al kunnen reserveren en dat het reservatieplatform voor abonnees pas volgende week gelanceerd zal worden.

    Hebben ze echt zo snel geleerd om open en eerlijk te communiceren?

    Ik klaag niet snel, maar dit vond ik niet oké. Ik zal ook niet snel negatief praten over Bobbejaanland (of eender welk ander park).

  5. #165

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    Met een BJL-abo een dagje Movie Park reserveren: gelukt Via (alle) abonnementen -> partner-parken -> BJL staat er nu wel tussen. Wel eigenaardig: je moet online geen abo-nummer invoeren, gewoon je naam + mail-adres e.a. Dan krijg je per mail je dag-reservatie met barcode en de vermelding "Reservation for partner season ticket Bobbejaanland". Aangezien we maar met een half gezin gaan en dus later nog eens later voltallig willen gaan, hoop ik niet dat het een eenmalige gratis toegang betreft. Online zullen we door dit systeem - zonder nummers in te voeren - in elk geval geen obstakel ondervinden bij een latere reservering.

    Bij Slagharen lijkt er enkel de optie te bestaan voor eigen abo's en eerder online gekochte tickets. Ik heb ze een mailtje gestuurd.

  6. #166

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    Ook Bobbejaanland heeft zijn reserveringsysteem online gezet.

    Voor diegene die bij MPG al een reservering hebben gemaakt, gaat dit reserveringssyteem wel vrij bekend voorkomen denk ik!
    Wenn das Glück an eure Tür klopft, versäumt nicht zu öffnen

  7. #167

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    Oei, moet ik mij aangesproken voelen? Bij MPG was er geen barcode-getallenreeks nodig, hier wel.

    3/4 van ons gezin heeft een reservatie voor 01/07 in BJL Waag het niet om binnen onze anderhalve meter te komen, forumleden en lezers!

    Het overige vierde van het gezin gaat niet mee want er wordt vanuit Lichtaart doorgereden richting Plopsa Coo (gekocht met BJL-abo-korting), Miramar Weinheim (nog niet gekocht en onder voorbehoud), Zoo Heidelberg (idem), Tripsdrill (o.v. want nog niet te koop), Legoland Deutschland (probleemloos gereserveerd met abo), Ulm Münster Turm (o.v.), Sea Life Speyer (probleemloos gereserveerd met abo), Holiday Park (gekocht met een korting-code van een Duitse parkenwebsite), Porta Nigra Trier (o.v.) en heel misschien Eifelpark. Die laatste vind dit belachelijk duur (33 € p.p.) voor een afgedankte coaster, een rodelbaan met kapsones, en prefab-kermis-fluim en wat inheemse beesten ... Ja, er is de nieuwe valtoren. Enthousiaste kenners mogen me altijd proberen te overtuigen. Al wie weet hoe je daar korting kan versieren: spreek!

    Slagharenaren en Movieparkers zijn ook welkom in BJL. Maar het zijn weer de krenterige Kezen die moeilijk moeten doen. Onderstaand antwoord uit Overijssel kreeg ik deze ochtend in m'n mailbox:
    "Het is op dit moment nog niet mogelijk om met je Bobbejaanland abonnement bij ons te reserveren. Je ontvangt een melding van Bobbejaanland zodra het systeem gereed is. Excuses voor het ongemak."
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 18-06-20 om 23:00.

  8. #168

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    Yes! Bobbejaanland op 1 juli check! Ik vraag me wel af hoeveel het maximum aantal personen bedraagt tijdens een dagje Bobbejaanland in coronatijdperk.

  9. #169

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    3 van de 4 reservaties is gelukt. Een vriend heeft een abonnement aangekocht maar nog niet ontvangen. Je kan dit aanduiden onder de module "abonnement: nog niet ontvangen".

    Hij moet dan normaal een code ingeven dat op het toegangsticket staat waarmee hij binnen geraakt en dan zijn abo kan afhalen aan het infopunt. Echter krijgt hij een foutmelding dat de code onjuist is.

    Iemand die dit ook voor heeft?
    Iemand die de oplossing weet?
    (Bobbejaanland heeft nog niet geantwoordt op mijn bericht.)

    Alvast bedankt!

  10. #170

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    Ik ben vers lid van de FB-groep 'Bobbejaanland abonnementen' of zo iets. Daar heeft iemand hetzelfde probleem. Het nummer van de barcode bij de aankoop van het abo wordt nu bij reservering niet herkend. Bellen is de boodschap!

  11. #171

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    Ik heb het gisterenavond om 23u nog eens geprobeerd en toen lukte het wel. Ze hebben het probleem opgelost.

    Toch bedankt voor het antwoord!

  12. #172

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Eifelpark. Die laatste vind dit belachelijk duur (33 € p.p.) voor een afgedankte coaster, een rodelbaan met kapsones, en prefab-kermis-fluim en wat inheemse beesten ... Ja, er is de nieuwe valtoren. Enthousiaste kenners mogen me altijd proberen te overtuigen. Al wie weet hoe je daar korting kan versieren: spreek!
    Oei. Ik vond Eifelpark altijd een heel charmant parkje, maar wist niet dat het zo duur geworden was. Zelfs als 'enthousiaste kenner' moet ik dus zeggen dat dat park z'n prijs niet waard is...

    Het probleem is natuurlijk dat je als pretparkfan mee betaalt voor het dierenpark, zelfs als je dat (zoals in mijn geval) eigenlijk geen *** interesseert...

  13. #173

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    In een interview met Radio 2 vanmorgen zei Yves Peeters dat mondmaskers op achtbanen verplicht zouden worden op achtbanen, en dat ook Kinderland en El Paso gesloten blijven, net zoals de VR/3D attracties (wat al aangekondigd was).


  14. #174

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    El Paso gesloten? Daar zouden ze perfect kunnen spreiden telkens een karretje tussen dus begrijp de keuze niet goed.

  15. #175

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    waarschijnlijk omdat je die pistolen vastneemt, en dat dan telkens ontsmet zou moeten worden?

  16. #176

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    In Lego Indoor Oberhausen speelden ze afgelopen zondag elk kwartier een 4D film en was de interactieve darkride met tijdslots geopend. Natuurlijk: dat parkje heeft voor het overige niet zo veel te bieden. Maar dat soort attracties kan dus wel degelijk coronaproof opereren. Voor zo ver het niet botst met de lokale wetgeving.

    Het niet openen van één en ander (4D, Time en dino's in MPG en nu dit allemaal in BJL) is dus een besparende maatregel.

    Minder inkomsten en meer kosten => minder attracties open. Er is iets voor te vinden maar ik juich het geenszins toe. Voor wie de volle pot betaalt, is dit echt wel sneu.

    Dit ruikt toch sterk naar een dictaat van PR. Zou Wal. Popcorn en CoT dicht gooien, denk het niet.

    @sirocco: thx
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 25-06-20 om 17:05.

  17. #177

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    Dit is inderdaad zeer waarschijnlijk gewoon wegens besparingen. Het desinfecteren van attracties als El Paso is denk ik toch wat arbeidsintensiever dan bij achtbanen en we weten allemaal dat er graag op personeel bespaard wordt in Lichtaart. Echt missen zal ik die attractie wel niet doen: het is iets voor een keertje als je wat tijd over hebt vind ik, maar het is wel weer wat capaciteit dat weggenomen wordt in de drukke zomermaanden. Dat de VR tijdelijk verdwijnt juich ik alleen maar toe!

  18. #178

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    Een prachtig filmpje over de sympathieke conciërge van Bobbejaanland die vertelt over de stilte in het park. Inclusief dronebeelden van het hele park en een paar close shots van de vernieuwing rond Indiana River.
    https://youtu.be/iRZpq6ID7DA

  19. #179

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    En dat o zo toepasselijk lied erbij: ontroerend. Alleen zal de conciërge tot het jaar 2135 moeten wachten op een zonsverduistering in BJL.

  20. #180

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Alleen zal de conciërge tot het jaar 2135 moeten wachten op een zonsverduistering in BJL.
    Haha, geweldig!

    Ben ook blij te zien dat de nieuwe toegangspoortjes geïnstalleerd werden.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •