X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 120
  1. #21

    Re: [Walibi Belgium] 2020 - Nieuws en geruchten

    Waarschijnlijk een nieuwe doelgroep die ze willen aanspreken: De cité's in Genk.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  2. #22

    Re: [Walibi Belgium] 2020 - Nieuws en geruchten

    Waar is de meisje, euh fout?

  3. #23

    Re: [Walibi Belgium] 2020 - Nieuws en geruchten

    42 attracties voor het gele gezin? Mij niet gezien ofte met alle Chinezen ...

  4. #24

    Re: [Walibi Belgium] 2020 - Nieuws en geruchten

    Uit een reportage van de RTL-TVI kunnen we afleiden dat de huidige kangoeroe definitief uit het parkbeeld is verdwenen. Zo is hij niet meer te zien in de grote 'W' aan de inkom en zijn alle characters verdwenen aan de carrousel.

    Naam:     4F74B4CA-94F7-4319-9B1A-E372EA54D9E8.jpeg
Bekeken:  1724
Groote:   104,5 KB

    Naam:     99184369-0F77-4746-9EE4-59D1A0423D21.jpeg
Bekeken:  1809
Groote:   112,9 KB

    Bron: RTL-TVI en Walibi Nostalgie

  5. #25

    Re: [Walibi Belgium] 2020 - Nieuws en geruchten

    Ik ben benieuwd. Zouden ze daar gebruik maken van de extra tijd om ook gelijk die ingang aan te passen of zou het zo'n vaart niet lopen?

  6. #26

    Re: [Walibi Belgium] 2020 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik ben benieuwd. Zouden ze daar gebruik maken van de extra tijd om ook gelijk die ingang aan te passen of zou het zo'n vaart niet lopen?
    Ik dat dat overdreven optimistisch gaat zijn En misschien ook nu nog meer naar achter geschoven aangezien het eigenlijk niet prioritair is he, de huidige ingang is prima.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  7. #27

    Re: [Walibi Belgium] 2020 - Nieuws en geruchten

    Ik vraag me nog steeds een beetje af wat er met de kinderzones gaat gebeuren. De namen van de attracties zijn al aangepast, maar wat zouden ze doen met de figuurtjes die op de attracties zelf staan? Heeft die reportage ook beelden vanuit de kinderzones?
    Once you sit back, you never go back.

  8. #28

    Re: [Walibi Belgium] 2020 - Nieuws en geruchten

    Het station van de Weerwolf heeft een verfbeurt gehad:

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  9. #29

    Re: [Walibi Belgium] 2020 - Nieuws en geruchten

    Op de website van Het Laatste Nieuws zijn er beelden opgedoken van een leeg Walibi:

    https://www.hln.be/video/zo-verlaten...crisis~p141803

    De kinderzones zijn nergens in detail te zien - mijn vraag blijft dus voorlopig onbeantwoord - maar ze zijn wel ergens een gebouw aan het schilderen. En ook hier valt het me weer op hoe veel het zeil van Cobra flappert als de trein eronderdoor rijdt ... ik heb dat altijd een grappig zicht gevonden als ik daar sta aan te schuiven
    Once you sit back, you never go back.

  10. #30

    Re: [Walibi Belgium] 2020 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Op de website van Het Laatste Nieuws zijn er beelden opgedoken van een leeg Walibi:

    https://www.hln.be/video/zo-verlaten...crisis~p141803

    De kinderzones zijn nergens in detail te zien - mijn vraag blijft dus voorlopig onbeantwoord - maar ze zijn wel ergens een gebouw aan het schilderen. En ook hier valt het me weer op hoe veel het zeil van Cobra flappert als de trein eronderdoor rijdt ... ik heb dat altijd een grappig zicht gevonden als ik daar sta aan te schuiven
    Prachtig dat HLN op het einde van de montage er duidelijk totaal onwetend nog een beeld tussen steekt van Plopsaland De Panne #facepalm
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  11. #31

    Re: [Walibi Belgium] 2020 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Prachtig dat HLN op het einde van de montage er duidelijk totaal onwetend nog een beeld tussen steekt van Plopsaland De Panne
    Ik begrijp niet hoe dat kan gebeuren. Om daar dat beeld van Plopsaland aan toe te voegen moet er toch een moment zijn dat je door een catalogus van videomateriaal bladert en een bestand selecteert met een naam? Dan moet het toch opvallen dat die naam anders is dan de titel van de montage die je aan het maken bent?

    Tenzij men natuurlijk dezelfde dag in alle parken tegelijk is gaan filmen en de bestanden gewoon nummers hebben, maar zelfs dan zou een filmpje van de jetski's toch niet een van de eerste zaken zijn die wordt gefilmd? Voordien moeten er dan toch al video's zijn die duidelijk aangeven dat het over een ander park gaat?

  12. #32

    Re: [Walibi Belgium] 2020 - Nieuws en geruchten

    De reden waarom dat stukje van PDP ook in de montage komt is omdat dat dit beeldfragment is gehaald uit een reportage die gaat over pretparken in het algemeen. Op het einde van de reportage komen PDP en Bellewaerde ook nog heel even aan bod, daarom ook de beelden van de jetski's.

    Wel vreemd dat het fragment juist op dat moment geknipt werd. Dat zal waarschijnlijk te maken hebben met een journalist die zich wellicht even vergist had.

    link naar het volledige filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=euy78KUu6N4
    Wenn das Glück an eure Tür klopft, versäumt nicht zu öffnen

  13. #33

    Re: [Walibi Belgium] 2020 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanderV Bekijk Berichten
    De reden waarom dat stukje van PDP ook in de montage komt is omdat dat dit beeldfragment is gehaald uit een reportage die gaat over pretparken in het algemeen. Op het einde van de reportage komen PDP en Bellewaerde ook nog heel even aan bod, daarom ook de beelden van de jetski's.

    Wel vreemd dat het fragment juist op dat moment geknipt werd. Dat zal waarschijnlijk te maken hebben met een journalist die zich wellicht even vergist had.

    link naar het volledige filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=euy78KUu6N4
    HLN en pretpark artikels loopt altijd mis.

  14. #34

    Re: [Walibi Belgium] 2020 - Nieuws en geruchten

    Ik denk dat we gerust kunnen zeggen ‘HLN en artikels loopt altijd mis’, wat een slechte krant... Los daarvan, dat de inkom niet wordt aangepakt maakt mij totaal niet uit. Die is voorlopig goed zoals die is en moet niet dringend aangepakt worden. Het is dan ook maar een plaats waar je enkel het park betreedt en uren later weer buitenwandelt dus voor mij zeker niet prioritair. Flashback, die mogen ze wel eens onder handen gaan nemen...

  15. #35

    Re: [Walibi Belgium] 2020 - Nieuws en geruchten

    En hier is hij dan! Of toch al een klein beetje. Op 21 mei om 12u volgt de invulling:

    Naam:     wab.jpg
Bekeken:  1162
Groote:   40,6 KB

  16. #36

    Re: [Walibi Belgium] 2020 - Nieuws en geruchten

    Lijkt qua contouren veel op de oude.

  17. #37

    Re: [Walibi Belgium] 2020 - Nieuws en geruchten

    Ik vind vooral op het logo ervoor

  18. #38

    Re: [Walibi Belgium] 2020 - Nieuws en geruchten

    Op een live DJ-set van Walibi Belgium en MNM vloog een drone over en door het park. En naast enkele glimpsjes van de werf van de megacoaster, is ook duidelijk te zien dat Flashback een paar likjes verf heeft gekregen.

    Naam:     F4CCD118-A3DE-4D65-8696-5A4F1983EFF7.png
Bekeken:  1072
Groote:   2,04 MB

    Naam:     43A154B8-351A-4AC2-818F-B3B6592FD19F.png
Bekeken:  1106
Groote:   2,07 MB

    Bron: Facebook Walibi Belgium en MNM

  19. #39

    Re: [Walibi Belgium] 2020 - Nieuws en geruchten

    De nieuwe mascotte:

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  20. #40

    Re: [Walibi Belgium] 2020 - Nieuws en geruchten

    Grappig dat die in Walibi Rhône-Alpes gelijk is maar in Walibi Holland meer kleren aan krijgt:
    Naam:     holland.jpeg
Bekeken:  863
Groote:   57,3 KB

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •