X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 18 van de 18

Onderwerp: Eindbalans 2019

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #4

    Re: Eindbalans 2019

    Mijn evaluatie van 2019 bevat 3 hoogtepunten:
    1) Het bezoek aan Toverland tijdens de zomernocturne van 3 augustus: Troy en Fenix zijn fantastische banen die ik heb leren kennen. Het avondprogramma was er heel sfeervol waar ik ten volle van heb genoten.
    2) Wintertraum Phantasialand net voor de drukke kerstvakantie: Taron en Black Mamba by night is wel eens speciaal. Mn eerste toertjes op Talocan (die ik nochtans nooit ging doen) zijn er toch van gekomen en nu weet ik hoe heftig die is. Shows van Wintertraum waren ook heel mooi om zien.
    3) De Noord-Franse trip naar Bagatelle en Aqualud. Triops doen was een belevenis op zich. Een zonnige uitstap die gezellig eindigde in het (voor mij) nostaligische (openlucht)zwembad Aqualud in Le Touquet-Paris-Plage.
    Verder in 2019 ook volgende, naar mijn bescheiden mening, "nieuwe" goede attracties gedaan: Fury in Bobbejaanlad, Popcorn en de vernieuwde Cobra in Walibi Belgium en ook nog Dinosplash (by night) in Plopsaland De Panne.
    Op het programma in 2020 vooral: verder de Noord-Franse parken verkennen, wachten op FLY in Brühl (wie weet), de nieuwe coaster in mn thuispark Bellewaerde en eind juni eindelijk eens Europapark (en Rulantica) ontdekken.
    Laatst gewijzigd door Polletje; 01-01-20 om 19:08.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •