Spijtig om te horen, het is wel iets wat ik vaker hoor over het park. Desondanks blijft het wel mijn favoriet park en hoop ik er (snel) nog eens te geraken.


Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
* Op dat moment gingen we naar de infobalie om een ticketje te vragen om op Jr. Gemini te mogen. Maar ons werd dit botweg geweigerd, terwijl je als pretparkfan via deze weg normaal wel toegang krijgt tot die achtbaan. Nog een achtbaan minder om te doen dus.
* Top Thrill Dragster heeft wel geteld 10 minuten gewerkt.
* Het park heeft geen limiet op het aantal verkochte voorsteekpassen. Steel Vengeance was altijd minstens 2 of 2,5 uur wachten en we kochten die pas dus ook. Maar uiteindelijk stond je bij die attractie nog een half uur in de fastpass wachtrij.

* Dat hebben we met onze groep ook meegemaakt. Een beetje blijven zagen en vragen om een manager heeft geholpen. Die manager heeft ons dan wel meteen zonder problemen die toestemmingen gegeven.
* Tja, gekend voor zijn storingsgevoeligheid. Geniale coaster maar het komt helaas met een kost.
* Geen idee hoe het bij de rest van de attracties was, maar Vengeance trekt als laatste nieuwe coaster daar enorm veel volk. Typisch Amerikaans. Toen wij er waren stond er 2u wachttijd in de reguliere wachtrij en kon je meteen instappen bij Maverick... Het zal nog even duren of CP moet een nieuwe grote coaster openen om die massale aandacht ervan weg te krijgen. Helaas want het is een baan waar je gewoon rondjes op wilt blijven doen