X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 51 van de 51
  1. #41

    Re: [Europa-Park] Sponsoring BlueFire 2020

    Nu heb ik vroeger nooit in die ruimte hoeven te staan. Nu met Corona zal dat wellicht wél het geval zijn. Maar zodra dat voorbij is verwacht ik niet dat deze ruimte nog veel gebruikt gaat worden.

  2. #42

    Re: [Europa-Park] Sponsoring BlueFire 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    ... een stuk buis dat onder de zee licht bijvoorbeeld...
    Naam:     buis.jpg
Bekeken:  712
Groote:   673,3 KB

  3. #43

    Re: [Europa-Park] Sponsoring BlueFire 2020

    Ik heb toch mijn twijfels dat dit de definitieve staat is van het gebouw. Indien wel dan is dat extreem ver onder de norm die EP altijd, of toch de laatste jaren, heeft weten aan te houden. Ik hoop dat dit een tussentijdse oplossing is en dat ze bij toekomstige uitbreiding van het park dit nog omvormen naar iets degelijks. Dit is gewoon ondermaats en lijkt wel op een parkeergarage.

  4. #44

    Re: [Europa-Park] Sponsoring BlueFire 2020

    Oei ... Dit vind ik nu persoonlijk toch een enorme teleurstelling. De 360 graden domes hadden nog iets om door te wandelen of kort even in te staan, maar dit lijkt me nu wel saai om een tijd in te staan wachten. Jammer dat men de kans niet gegrepen heeft om het wat meer te doen aansluiten bij het uiteindelijke thema van de baan in plaats van dit enorme sponsor gedoe ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  5. #45

    Re: [Europa-Park] Sponsoring BlueFire 2020

    @rein Ik wis niet dat er buiten een buis lag maar mijn punt was vooral in het veehok.
    bedankt om dit te laten zien.

    Ik begrijp EP wel met de sponsering (free money) maar doe het dan toch goed en zeker in een park dat rond landen draait het goede gebied. in dit geval Duitsland of Rusland.

  6. #46

    Re: [Europa-Park] Sponsoring BlueFire 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    @rein Ik wis niet dat er buiten een buis lag maar mijn punt was vooral in het veehok.
    bedankt om dit te laten zien.

    Ik begrijp EP wel met de sponsering (free money) maar doe het dan toch goed en zeker in een park dat rond landen draait het goede gebied. in dit geval Duitsland of Rusland.
    Precies.. Een fatsoenlijk park zou je eigenlijk niet met Sponsoring moeten lastig vallen, maar als je het goed in het thema kunt verwerken, kan het zelfs een meerwaarde zijn. Misschien wel het makkelijkste voorbeeld is Coca Cola, dat perfect past in veel Amerikaanse settings. Heb je een biergarten als Thema, dan wil je daar ook wel wat Sponsring van bijvoorbeeld Erdinger hebben. Jaren 70 thema: Marlboro. Je hebt genoeg merken die prima in een thema te gieten zijn. Eigenlijk de meeste wel, als je echt wilt.

  7. #47

    Re: [Europa-Park] Sponsoring BlueFire 2020

    No politics here, I know. Maar grote visionairen op gebied van marketing en sponsoring zie ik niet meteen binnen de huidige Mack-Dynastie.

    https://www.europapark.de/nl/attract...-nord-stream-2

    https://www.hln.be/buitenland/duitsl...oore~a55c67e0/

    Misschien is het een alternatieve optie om Noors gas van Zeebrugge of Duinkerke rechtstreeks naar La Panne sur Mer te leiden om aldaar de coaster een booster te geven?

    Klik hier om de sarcasme-modus te deactiveren.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 22-02-22 om 17:27.

  8. #48

    Re: [Europa-Park] Sponsoring BlueFire 2020

    Klik; sarcasme geactiveerd;

    er zijn opties om gas te transporteren: het Europees energienetwerk bevat ook gas.

    klik ; sarcasme kan niet worden gedeactiveerd; klik ; klik; error sarcasme overlood

    Het was een geniale zet om gecontesteerde zaken te sponseren in het land dat ze gecontesteerd worden.

  9. #49

    Re: [Europa-Park] Sponsoring BlueFire 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    En plots staat er enkel nog maar "blue fire Megacoaster" op de website:
    https://www.europapark.de/nl/attract...re-megacoaster

  10. #50

    Re: [Europa-Park] Sponsoring BlueFire 2020

    (eer)Gisteren stond Norstream er wel nog bij.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    No politics here, I know. Maar grote visionairen zie ik niet meteen binnen de huidige Mack-Dynastie.
    Fixed.

  11. #51

    Re: [Europa-Park] Sponsoring BlueFire 2020

    De Mack'ers lezen hier mee op het forum, dat is nu wel bewezen

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •