X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 8 van de 18 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 160 van de 341
  1. #141

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ExpeditionGeForce Bekijk Berichten
    Ja, abonnees hebben inderdaad een mail gehad waarin staat dat je voorlopig het park maar 1x per maand mag bezoeken.
    Euh, ik heb geen mail gehad, zelfs al is mijn abo geldig tot 31/12/2020.
    Wel kan ik jouw tekst vinden op de Club Card website en is er bevestigd dat je als abonnementshouder weldegelijk een weekend mag komen, indien een hotel geboekt. Dat telt dan als 1x per maand.
    Als je bvb een hotel van henzelf geboekt hebt zou de ingang gegarandeerd zijn, ook als niet abo houder. Dit laatste is wel nog niet 100% bevestigd. Ik wacht nog op antwoord op de gestuurde mail.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Europapark Club website
    Dear Club-Members,

    Due to the strict government regulations such as a heavy limiting of visitor numbers, unfortunately we are not in a position to grant you the usual unlimited access until further notice.

    We are very sorry about that as we highly value you as guests and we hope to be able to continuously count on your outstanding loyalty. This is why we are glad to be able to offer you the following:

    Option 1: We will automatically extend your Clubcard by the amount of days of government enforced closing as well as the days with limited capacity. This period will be added to your Clubcard membership. You will also have free access to Europa-Park once per month during the period of opening with limited capacity.

    Book your tickets from 13.05.2020 via our online ticket shop only.

    Please note that there are limited tickets available and we operate on a first come, first serve basis.

    Option 2: We will refund your money. We will refund the money proportionately to the time left on your membership as well as the days Europa-Park was closed. If you decide to use this option, please email club@europapark.de

    Clubcard members who have booked an overnight stay in one of our themed hotels or the Camp Resort will be able to access Europa-Park free of charge during their stay. Europa-Park Camping is excluded from this solution.

    The purchase or extension of Clubcards is currently not possible.
    Laatst gewijzigd door fkl8; 08-05-20 om 17:36.
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  2. #142

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ExpeditionGeForce Bekijk Berichten
    Ja, abonnees hebben inderdaad een mail gehad waarin staat dat je voorlopig het park maar 1x per maand mag bezoeken. Men heeft ons ook 2 opties gegeven:

    1) Het abonnement wordt verlengd met het aantal dagen dat het park dicht is + het aantal dagen waarbij het park open is met gelimiteerde capaciteit.

    of

    2) Het abonnement wordt onmiddellijk stopgezet en deels terugbetaald (naargelang het aantal resterende dagen).
    ik heb deze mail dus nog niet gehad...

  3. #143

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Kijkt ook eens in u spam folder... Bij mij zat hij daar!

  4. #144

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ExpeditionGeForce Bekijk Berichten

    1) Het abonnement wordt verlengd met het aantal dagen dat het park dicht is + het aantal dagen waarbij het park open is met gelimiteerde capaciteit.
    Ah.. op zich is die periode dat je also abo houder slechts 1x per maand mag gaan dus eigenlijk een periode die gratis op je abo erbij komt. Dat is dan nog wel ok, al snap ik niet goed waarom ze abo houders niet gewoon laten reserveren zoals "gewone" bezoekers ook, waarbij altijd een maximum van X% aan Abo-Houders aanwezig kan zijn... Maargoed, ze zullen hun redenen hebben.

  5. #145

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Mogelijks zullen ze dit in de toekomst nog aanpassen ook. Opnieuw: het is een unieke situatie die zich nog nooit eerder heeft voorgedaan! Voor het eerst in de geschiedenis zijn alle Disney-parken ter wereld gelijktijdig gesloten...

    Ik denk dat we echt nog veel wijzigingen aan het beleid van de parken zullen zien, naarmate alles evolueert.

  6. #146

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Efte-abo's: opschorting van alle externe voordelen t.e.m. 31 aug. Ergens te begrijpen maar voor mij wel de doodsteek door onze zomervakantie. Benieuwd wat Par. Reu. gaat doen m.b.t. gratis bezoeken van zusterparken. Dat zal mee beslissen over een ingekorte trip naar Noord-Dui en Scandinavië.

    Als Merlin Premium'er kreeg ik nog geen recente mail over de nakende groene lichten. Eerder informeerden ze wel over de niet-opening bij de seizoen-start en over de verlenging van de geldigheid van het abo. De kans is klein dat wij iets aan die verlenging (begin aug -> begin okt) gaan hebben met momenteel een reisverbod, een mogelijke inkorting van de zomervakantie vollenbak werken in september.

    Bovenstaande klinkt al egoïstisch, ik ga nog een stapje verder: ik ben dus allesbehalve content met die halve openingen: ze verlengen de geldigheid wellicht niet (EP is dan een nobele uitzondering) en de externe voordelen - de bestaansreden voor abo's - kan ik op m'n in omvang toegenomen buik schrijven. Maar als deze halfslachtige maatregelen de bestaanszekerheid van pretparken vergroten, zal ik ooit wel mentaal in staat zijn om dit offer te maken. Er zijn ergere dingen

  7. #147

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Veel parken en ketenen hebben nogthans al aangegeven dat ze abbo's verlengen. Sommigen zelfs niet enkel voor de tijd dat het park gesloten is, maar tot het eind van volgend seizoen (2021). Nu helpt massaal klagen bij de Efteling vaak wel. En naar mijn mening ook wel terecht

    Voor Merlin vind ik de uitbreiding op zich best netjes. Als eerste stap. Mochten de maatregelen beduidend langer lopen zouden ze daar wel iets aan moeten doen.

    Ik ben wel blij dat ik zelf nergens een abo heb. Scheelt weer stress blijkbaar

  8. #148

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Een instructievideo van Shanghai Disneyland Park over de nieuwe manier van pretparken bezoeken.



    Mits verlaging van de parkcapaciteit lijken mij deze zaken best nog wel doenbaar eigenlijk... Handen wassen na het doen van een attractie, dan hoeven de beugels ook niet na iedere rit gedesinfecteerd te worden.
    Laatst gewijzigd door jefke88; 11-05-20 om 14:09.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  9. #149

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Ik vind het eigenlijk raar om dat juist NA de attractie te doen. Lijkt me toch logisch om het vóór het instappen te doen. Naast dat je dan toch altijd even moet wachten (en dus daar perfect tijd voor hebt) voorkom je ook dat het virus zich verspreid door het voertuig, en dus ook op jouw en andermans kleren terecht kan komen.

    Goed.. als de regels bij de ingang werken (waar ik ook nog een hand sanitation station mis) dan zou je eenmaal in het park geen risico meer mogen lopen op Corona. Maar aangezien temperatuurmeting etc. nooit 100% nauwkeurig zijn is het goed om ook in het park nog eens extra maatregelen te nemen.

  10. #150

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    EDIT: ik lees berichten over virtuele wachtrijen en dan heb ik een probleem: ik bezit geen smartphone, enkel een klassieke GSM
    Volgens een artikel op Blooloop zal Walibi Holland enkel virtuele wachtrijen hebben via het accesso-systeem door middel van een app waarbij je in een aftel-rij komt en een QR-code dient te laten scannen bij het betreden van de attractie zodra het aan jou is...

  11. #151

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Bij diverse gelegenheden (niet enkel pretparken) heb ik ook al gelezen dat ze vragen om enkel binnen je huishouden te komen. Dat terwijl parken voor mij toch écht iets is wat ik met vrienden doe

  12. #152

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Enkel voor gezinnen Geen voordringende en vandaliserende aso-pubers meer en minder rookt-tuig in de wachtrijen (toegegeven, sommige ouders kunnen er ook wat van). En ik dan steeds in hetzelfde wagentje als m'n familie ... Ik begin hier al opportuniteiten te ruiken zowel qua pretpark-bezoek als het verhuren van mijn kinderen.

    Dat kunnen ze enkel communicatief ontraden maar volgens mij toch nooit dwangmatig opleggen. Hoewel, ze kunnen deze eis wel makkelijk koppelen aan de online-tickets met reservatie natuurlijk. Op naam en niet in enkelvoud te koop. Dat zou dan toch wel enkele stappen verder gaan dan kinderloze krediethoeweren weigeren op een kiddie of andere Big Apple.

  13. #153

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Bij diverse gelegenheden (niet enkel pretparken) heb ik ook al gelezen dat ze vragen om enkel binnen je huishouden te komen. Dat terwijl parken voor mij toch écht iets is wat ik met vrienden doe
    Idem hier. Niemand van mijn gezin (2 ouders van 73) heeft ook nog maar de minste interesse in een pretpark dus ben ik weg met vrienden (zoals jij bvb) of met de RollercoasterFriends.
    Als het dan enkel gezinnen mogen zijn (wat enkelen blijkbaar geweldig vinden) dan kan ik beter proberen een andere hobby te zoeken of gewoon maar verhuizen naar het hol van Pluto.
    Ik snap wel dat parken voorzorgsmaatregelen willen hebben maar we moeten het nu wel even normaal beginnen bekijken. 1 Persoon per rij en elke keer 1 rij open als het geen gezinnen of samenwonenden zijn??? Europapark bvb verplicht in de attracties een mondmasker zodat ze meer capaciteit kunnen inleggen. Daar wordt zelfs niet gesproken van open plaatsen, enkel van een daggebonden ticket.
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  14. #154

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Ook ik ben iemand die pretparken enkel met vrienden doet en zelfs kan doen, gezien de 0 interesse die mijn familie ervoor heeft. Ik word hier dan ook hoegenaamd niet blij van. Wil ik toch nog even kwijt: niet alle pubers zijn ‘asociaal, voordringers en vandalen’, in mijn ogen en uit ervaring merk ik dat het vaak de jongere kinderen zijn die schaamteloos maar misschien onwetend voordringen en de ouders zeggen er niets van.
    Laatst gewijzigd door Ggolt; 13-05-20 om 12:29.

  15. #155

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Ik hoop dat het gewoon vragen is en niet verplichten. Ik ga alleen maar met vrienden. Ik woon dan ook alleen en alhoewel ik mijn thuispark zoals Plopsaland wel eens alleen durf te bezoeken, is het met gezelschap toch veel plezanter.

  16. #156

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Ik hoop dat het gewoon vragen is en niet verplichten. Ik ga alleen maar met vrienden. Ik woon dan ook alleen en alhoewel ik mijn thuispark zoals Plopsaland wel eens alleen durf te bezoeken, is het met gezelschap toch veel plezanter.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fkl8 Bekijk Berichten
    Idem hier. Niemand van mijn gezin (2 ouders van 73) heeft ook nog maar de minste interesse in een pretpark dus ben ik weg met vrienden (zoals jij bvb) of met de RollercoasterFriends.
    Als het dan enkel gezinnen mogen zijn (wat enkelen blijkbaar geweldig vinden) dan kan ik beter proberen een andere hobby te zoeken of gewoon maar verhuizen naar het hol van Pluto.
    Ik snap wel dat parken voorzorgsmaatregelen willen hebben maar we moeten het nu wel even normaal beginnen bekijken. 1 Persoon per rij en elke keer 1 rij open als het geen gezinnen of samenwonenden zijn??? Europapark bvb verplicht in de attracties een mondmasker zodat ze meer capaciteit kunnen inleggen. Daar wordt zelfs niet gesproken van open plaatsen, enkel van een daggebonden ticket.
    Wel.. bij deze zijn jullie dan óók mijn half-half-broers.

    Van moeders kant zijn we geen broers, maarrrrr..... van vaders kant ook niet.

    Mijn familie is zo al best hard gegroeid de laatste dagen

  17. #157

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    De vraag is of een hele dag pretpark nu wel plezant is met vrienden, waarmee je de hele dag afstand moet houden. In wachtrijen moet iedereen achter elkaar gaan staan op anderhalve meter afstand, wanneer persoon 1 met 3 of 4 wil praten, gaat dat nogal een geroep worden...

    Ook wandelen in groep gaat onbegonnen werk zijn. Je moet maar eens met 2 personen uit elk een andere bubbel gaan wandelen, als dat naast elkaar is heb je 4,5 meter nodig, dus dan kunnen (in een pretpark) al zeker geen tegenliggers meer door. En achter elkaar door een park wandelen, ja dan kan je niet eens meer communiceren...

    Het is spijtig hoe het nu allemaal verloopt, maar als je een dag wil doorbrengen met vrienden, lijkt me dat op dit moment het handigst te zijn bij iemand in de tuin.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  18. #158

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Oei, misbegrepen ironie en wat frustratie. Was niet de bedoeling hé, dacht dat dit na > 1000 posts en evenveel kwinkslagen duidelijk zou zijn! Of dachten de gevoelige tenen hierboven dat ik mij kinderen echt zou verhuren?
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 13-05-20 om 16:58.

  19. #159

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Oei, misbegrepen ironie en wat frustratie. Was niet de bedoeling hé, dacht dat dit na > 1000 posts en evenveel kwinkslagen duidelijk zou zijn! Of dachten de gevoelige tenen hierboven dat ik mij kinderen echt zou verhuren?
    Oei, was dit een grap. Ik wilde ze juist huren als ze ten minste over een certificaat van goed gehoorzaamheid beschikken.

  20. #160

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Een kind huren kan handig zijn, als het jong genoeg is om een bepaalde credit te scoren

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •