X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 342

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Als zelf de olympische spelen(toch het grootste evenement ter wereld uitgesteld wordt, dan weet je dat pretparken niet snel zullen opengaan.

    We weten het gewoon niet wanneer dit over is. Maar ik denk dat de zomer van 2020 een ramp ga worden... om eerlijk te zeggen...

    de vraag is natuurlijk: wat is de impact van dit? Zowel op Pretparken als kermissen( denk dat dit een groter probleem is)

  2. #2

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    Als zelf de olympische spelen(toch het grootste evenement ter wereld uitgesteld wordt, dan weet je dat pretparken niet snel zullen opengaan.
    Het één hoeft het ander niet per sé uit te sluiten. De Olympische Spelen vergen veel voorbereiding. Als (bij wijze van voorbeeld) alle maatregelen opgeheven zouden worden op 1 juli, zal het nog steeds moeilijk zijn om op 24 juli de spelen te starten. In datzelfde scenario, zouden veel pretparken echter al op 2 of 3 juli de deuren kunnen openen, omdat zij veel minder voorbereidingstijd nodig hebben. De meeste parken staan bij wijze van spreke klaar om te openen.

    Dat gezegd zijnde, zie ik het ook niet echt positief in op dit moment. Al kan het natuurlijk in beide richtingen snel gaan. De wetenschappers verschillen ook vaak in mening over de verdere verloop van het virus en keren ook nog eens wekelijks van idee... Dus het kan alle kanten op, denk ik dan...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •