Mmm, ik hoop toch ook wel op een zekere versoepeling. Misschien de dagen afwegen? Sommige dagen ENKEL voor gezinnen, en andere dagen voor vriendengroepen? Uiteraard zullen de dagen met gezinnen iets drukker mogen zijn dan de dagen met vrienden? Als 30er en gay zijnde, heb ik dus geen familie die zou meegaan (nul interesse of niet meer onder zelfde dak), en wonen mijn vriend en ik niet samen. Doorgaans bezoek ik parken met vrienden... Maar die wonen dus ook allemaal verspreid, wat het ook voor mij niet evident maakt.

Ochja, ik verwacht sowieso nog vele wijzigingen aan de huidige gecommuniceerde maatregelen die de parken opleggen.

En oja, persoonlijk heb ik minder list van voordringende aso pubers, want die zijn echt miniem. Toppunt was Parc Astérix waar eenzelfde "chienne" het tot 3 keer lapte! 3e keer was er voor mij te veel aan, en toen heb ik wel de camera erbij genomen en de security ingelicht. Voetje lap leggen lukte me helaas niet... In mijn ervaring is het dan eerder met de gezinnetjes, waar papa of mama in de rij gaat aanschuiven terwijl de rest iets anders doet. En plots komt de rest af... de HELE FAMILIE! Daar heb ik toch ook eens op gesproken. Vreemd genoeg vinden die discussies altijd in het Frans plaats...