X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 9 van de 18 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 180 van de 341
  1. #161

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Bob, als ik de laatste halve zin van jou weglaat, riskeer je minstens 5 jaar effectief en levenslange douche-angst.

    Soit, zand erover. Voor iedereen klötetijden, of je nu amateurtoneel speelt, in een voetbalclub of judoclub zit, of pretparken als hobby heb.

    Bij mij is één iets net anders dan bij de meeste forumleden: ik moet bij vrienden en kennissen niet te veel afkomen met pretparken. Op FB beperkt ik me op dat gebied meestal tot het posten van een actuele where-about, bestaande uit ... een gezinsfotootje in loco.

    On topic: de zollegies openen de rest van de maand exclusief voor abonnees. Zou wel leuk zijn als de parken dat ook doen. Maar voor de duidelijkheid: voor mij hoeft niks exclusief: sociale pubers zijn ook welkom
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 13-05-20 om 19:56.

  2. #162

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Mmm, ik hoop toch ook wel op een zekere versoepeling. Misschien de dagen afwegen? Sommige dagen ENKEL voor gezinnen, en andere dagen voor vriendengroepen? Uiteraard zullen de dagen met gezinnen iets drukker mogen zijn dan de dagen met vrienden? Als 30er en gay zijnde, heb ik dus geen familie die zou meegaan (nul interesse of niet meer onder zelfde dak), en wonen mijn vriend en ik niet samen. Doorgaans bezoek ik parken met vrienden... Maar die wonen dus ook allemaal verspreid, wat het ook voor mij niet evident maakt.

    Ochja, ik verwacht sowieso nog vele wijzigingen aan de huidige gecommuniceerde maatregelen die de parken opleggen.

    En oja, persoonlijk heb ik minder list van voordringende aso pubers, want die zijn echt miniem. Toppunt was Parc Astérix waar eenzelfde "chienne" het tot 3 keer lapte! 3e keer was er voor mij te veel aan, en toen heb ik wel de camera erbij genomen en de security ingelicht. Voetje lap leggen lukte me helaas niet... In mijn ervaring is het dan eerder met de gezinnetjes, waar papa of mama in de rij gaat aanschuiven terwijl de rest iets anders doet. En plots komt de rest af... de HELE FAMILIE! Daar heb ik toch ook eens op gesproken. Vreemd genoeg vinden die discussies altijd in het Frans plaats...

  3. #163

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Geen idee of het voor alle PR-parken zo zal zijn, maar Tusenfryd belooft op haar website om abonnees als volgt te vergoeden. Het aantal verloren parkdagen in seizoen 2020 (dat ginds normaal pas eind apr. of begin mei moest beginnen) zal je met een 2020-abo gratis binnen mogen in 2021. Ik veronderstel dat ze daar dan de eerste dagen van seizoen 2021 mee bedoelen, wat dan +/- neerkomt op een tiental dagen in mei 2021. Een tiental vrije ticketjes geven voor data naar keuze in heel 2021 zou voor velen immers gelijk zijn als op een gratis abo 2021. In dat geval ga je waarschijnlijk geen ticket of abo meer kopen in 2021. Bovendien riskeert het park om inkomsten te mislopen wegens onderlinge doorverkoop van compensatie-tickets.

    Beter dan niks denk ik enerzijds, want de sluiting is niet de schuld van de parken. En zij lijden er nog meer onder dan de vaste bezoekers.

    Maar anderzijds ...
    1. Abonnees van 2020 die ook in 2021 een abo kopen, hebben geen fluit aan deze compensatie.
    2. Er wordt blijkbaar geen onderscheid gemaakt tussen de verschillende abo-versies. Ik begin er al voor te vrezen dat door de reserveringsverplichting in 2020 - nog los van reisverbod - je met een zilveren of gouden abo uit de PR-stal deze zomet niet gratis binnen kan in de buitenlandse zusterparken. En dat is toch dè reden waarom mensen deze abo-versies koopt. Of denken parkbestuurders dat het is voor de 10 of 20% korting op de overgeprijsde catering?

    Niet dat ik de pretentie heb dat park-bestuurders hier mee lezen, laat staan zich laten inspireren door ons. Maar waarom niet de optie laten om de verloren parkdagen financieel in mindering te brengen bij een abo voor 2021? Dan kunnen ze perfect differentiëren naar gelang je huidige abo-versie, met of zonder parking e.a. En het genereert ook gegarandeerde inkomsten in 2021. Toegegeven, dan ga je uit van een 'normaal' park-jaar 2021. Maar dat geldt eigenlijk ook voor elke andere compensatie die ik al heb vernomen.

    @Simon e.a. Het kan zijn dat voor jij een wachtrij betreedt, enkele gezinsleden die wachtrij tijdelijk hadden verlaten om een kind naar het toilet te laten gaan. Al denk ik ook wel dat de meeste herenigingen in wachtrijen - vrienden of familie - kwaadschiks gebeuren, m.a.w. als ongeoorloofd voordringen. In P.Av. viel me dergelijk gedrag van gezinnen en de gelatenheid van quasi alle omstaanders zwaar tegen. Ik werd zelfs even bedreigd door zo'n voordring-vader. Dat kan natuurlijk ook aan mijn groot bakkes hebben gelegen. Maar de meeste gevallen van voordringen associeer ik toch met pubers, i.h.b. in schoolreis- of groepsverband. Dan kennen ze wel heel vaak iemand die al een eind in de wachtrij staat, dus voegen ze zich daar schaamteloos bij. Groepen blijven doorgaans ook niet tot het sluitingsuur, wat hun tijdsdruk nog verhoogt. Natuurlijk zijn er ook voorbeeldige pubers.

  4. #164

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Bij Europapark worden de abo's verlengd tot de normale opening van het park.
    Als nu bvb geen reservatiesysteem en dus ook niet de beperking van 1x per maand duurt tot 1/9/2020 dan is het abo dat vervalt op 31/12/2020 geldig tot ongeveer april/juni 2021.
    Voor diegene die hun abo vervalt in september is dat ideaal want dan is het ook nog geldig tijdens de winteropening.

    Oh ja, en EP hotelgasten hebben tijdens het momentele reservatiesysteem gegarandeerde toegang tot het park. Als abo-houder mag je tijdens je verblijf binnen zonder reservatie, als je tickets nodig hebt en nog geen ticket besteld hebt kan je dit telefonisch of per mail tot 2 dagen voor aankomst.
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  5. #165

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Met het risico om iedereen te schofferen hier. (wees niet te hard voor mij)

    Ik ben wel enigszins blij met het feit dat we nog niet naar een park kunnen. Ik ben namelijk aan het verbouwen. Het parkvirus bijt me nu ook in mijn enkels maar ik kan gerust zeggen het kan nu niet. Normaal gezien zou ik klaar zijn midden juni. In België lijkt dat de datum te worden dat we weer kunnen.

    Maar even serieus: in een normaal jaar neem ik mijn petekinderen mee naar een park een ga een drietal keer met vrinden om de rest met de vindin te doen. het lijkt dit jaar echt een tegenvaller te worden. Zou ik niet kunnen zegen dat mijn petekinderen die van mij zijn? ze wonen toch in het appartement boven mij en stormen vrijwel ieder dag binnen als de ouders hun even beu zijn.

  6. #166

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat ze op ID gaan controleren of je ook wel écht uit één huishouden komt. En in het geval van kinderen: Ze kunnen de achternaam van je partner hebben. Dan valt al helemaal niet te controleren of ze écht familie zijn of niet. Hetzelfde geldt voor bijvoorbeeld halfbroers.

    Ik denk wel dat ik in het begin veel reacties en TR's ga checken om te zien hoe parken het aanpakken. EP en PHL hebben bijvoorbeeld enorm veel smalle straatjes en bottlenecks. Ik kan me dus best voorstellen dat het daar wat lastiger wordt om afstand te houden. En hoe dat in de Efteling moet gaan is me ook een raadse. Bij Tafeltje Dek Je kan met huidige regels hooguit één huishouden binnen staan. Zo zijn veel van die dingen best klein.

    Kan me voorstellen dat genoeg parken met éénrichtingspaadjes gaan werken. Even een "shortcut" nemen zoals je gewend was kan dan wellicht niet meer, omdat je dat paadje enkel nog in de andere richting mag bewandelen.

  7. #167

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    slagharen Gold: Geldigheid van jouw abonnement
    Als service voor onze abonnementhouders verlengen wij alle Slagharen abonnementen (Goud, Zilver & Brons) met het aantal gesloten dagen. Deze verlenging wordt automatisch bijgeschreven op jouw abonnementspas, zodat je tot en met zondag 30 mei 2021 onbeperkt naar attractiepark Slagharen kan gaan.

    Ben je in het bezit van een Goud abonnement, dan geldt er ook een verlenging van de geldigheid voor Movie Park Germany en Bobbejaanland. De exacte 2021 datum is afhankelijk van de openingsdatum per park.

    In overleg met de attractieparken en dierentuinen waar je korting krijgt op de entree met jouw abonnement is besloten dat deze kortingen dit seizoen niet aangeboden kunnen worden. De abonnementsvellen komen te vervallen.

  8. #168

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Dus - alle voorzichtigheid in acht genomen - de onderlinge PR-voordelen blijven mogelijk behouden ... Klinkt veelbelovend mooi!

    Maar je moet toch in elk park reserveren? Hebben ze dan voor die online reservatie-tickets naast de optie 'Betaal online' en 'Geef je abo-nummer in' ook nog de optie 'Geef je abo-nummer van een ander PR-park in'? B.v. voor Bobbejaners die naar Slagharen, MPG e.a. willen gaan?

    En wat als je met vier wil en na twee geslaagde reservaties leest "limiet bezoekers bereikt"? Ik kan me voorstellen dat ze die dingen zo programmeren dat de bezoekers-limiet voor online betalenden ruimer is ingesteld dan voor de (bevriende) abo's.

    Wordt ook nog een gedoe om dan b.v. Slagharen met Wal. Hol. te combineren tijdens een tweedaagse. Heb je tickets voor het ene park, zit de dag ervoor of erna het andere aan z'n limiet. En dan nog last-minute een overnachting zoeken. En we zijn de grens nog niet eens over. Aaaaaaaaaaaah! Ik wil een mondmasker met ingebouwde Prozac-toevoer!

  9. #169

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Frankrijk heeft laten weten dat ze deze zomer niet echt op toeristen zitten te wachten. Ben benieuwd wat dat in de praktijk gaat betekenen. Wellicht zullen ze het enkel ontmoedigen, maar kan me bijna niet voorstellen dat ze het echt gaan verbieden of de grenzen zelfs sluiten.

    PHL heeft aangekondigd op 29-mei te openen. Zoals verwacht zonder shows. Het valt me op dat ze tot nu toe niets zeggen over éénrichtingswegen in het park (zoals bijvoorbeeld de Efteling). Terwijl het park toch wel een aantal behoorlijk smalle paadjes en doorgangen heeft. Hangt er misschien ook mee samen dat veel van die paadjes een must zijn voor rolstoelers etc. om in beide richtingen te kunnen afleggen. Net zoals overal moet je een ticket vooraf reserveren.

  10. #170

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Bij de Efteling loopt het momenteel niet echt lekker.

    Sinds gisteravond kunnen abo houders niet meer reserveren. Voor gewone tickets staan momenteel meer dan 30000 mensen in de wacht. Reserveren kan enkel voor de komende 14 dagen, wat ook niet echt slim is aangezien daardoor - zeker nu het nét weer open gaat - allemaal bij elkaar loopt.

  11. #171

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Reserveren kan enkel voor de komende 14 dagen, wat ook niet echt slim is aangezien daardoor - zeker nu het nét weer open gaat - allemaal bij elkaar loopt.
    Troost je. Bij Pairi Daiza kan je enkel voor vandaag of morgen reserveren.
    Wij zouden 4/7 eens een bezoek willen brengen dus zal ik pas 3/7 kunnen reserveren. En aangezien 4/7 een weekenddag is zal het vechten zijn om een ticket vast te krijgen.
    Wel waren er geen 30000 wachtenden voor me, het waren er amper 14
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  12. #172

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fkl8 Bekijk Berichten
    Troost je. Bij Pairi Daiza kan je enkel voor vandaag of morgen reserveren.
    Wij zouden 4/7 eens een bezoek willen brengen dus zal ik pas 3/7 kunnen reserveren. En aangezien 4/7 een weekenddag is zal het vechten zijn om een ticket vast te krijgen.
    Wel waren er geen 30000 wachtenden voor me, het waren er amper 14
    Dat zal wel nog veranderen zeker? Net zoals bij Efteling zal de mogelijke reserveringsperiode wel langer worden, waardoor er minder mensen op hetzelfde moment willen/moeten reserveren denk ik. Het is ook nog afwachten wat het uiteindelijke maximum zal zijn dat het park mag bezoeken, nu ligt dit volgens mij nog ontzettend laag om alle maatregelen in de praktijk te kunnen finetunen.

  13. #173

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Zijn inderdaad nog kinderziektes die er systematisch uitgewerkt worden. Beetje per beetje zal de capaciteit overal toenemen, net als de openingsdagen en daardoor ook de reservatiedagen op voorhand.

  14. #174

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Ik denk eerder dat de Parken voorzichtig proberen te zijn. Als je nu toelaat om voor bv 2 maan te reserveren en de matregelen worden verscherpt moeten al de reeds geboekte tickets worden terugbetaald.

    Dit zou voor de meeste parken een doodsvonnis zijn. Hun cash is al zeer laag tot het punt dat je hoort dat er om betalingsuitstel word gevraagd bij leveranciers.

  15. #175

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Goh ja, de capaciteiten zullen nog toenemen, daar hoop ik ook op.
    Ook Europapark rekent daar nu op. Als je een hotelrestaurant wil boeken voor mei heb je keuze tussen Hotel Colosseo - La Romantica, Camp Resort - Silver Lake Saloon, Hotel Bell Rock - Ammolite - The Lighthouse Restaurant & Hotel Krønasår - Bubba Svens.
    Ik heb vorig weekend de restaurants geboekt voor ons (hopelijk mogelijke) verblijf einde juni en wij hadden veel meer keuze waaronder zelfs Harborside, het buffet van Bell Rock.
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  16. #176

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Wordt ook nog een gedoe om dan b.v. Slagharen met Wal. Hol. te combineren tijdens een tweedaagse. Heb je tickets voor het ene park, zit de dag ervoor of erna het andere aan z'n limiet. En dan nog last-minute een overnachting zoeken. En we zijn de grens nog niet eens over. Aaaaaaaaaaaah! Ik wil een mondmasker met ingebouwde Prozac-toevoer!
    Ik ben nogal visueel ingesteld, dus ik zie dat mondmasker al voor me Maar ik herken en deel je frustraties. Mijn trip naar Walibi Holland heb ik zelf al uitgesteld naar 2021 omdat ik momenteel te veel praktische hindernissen zie.

    Momenteel heb ik het gevoel dat ik met al deze anderhalve-meter-maatregelen liever een reeds bekend park zou bezoeken i.p.v. een park waar ik nog nooit eerder geweest ben. In een nieuw park ken je de wandelroutes niet goed, voel je de wens om alle credits te halen, etc. In normale omstandigheden vind ik het wel interessant en doenbaar om een nieuw park in mijn eentje te ontdekken, maar voorlopig zou ik zo'n park enkel bezoeken samen met mensen die er al meermaals geweest zijn en het dus wel goed kennen. Ik weet niet hoe jullie dat ervaren? Voor veel forumleden zal deze vraag niet echt relevant zijn omdat een nieuw park voor jullie automatisch een wat verdere reis naar het buitenland inhoudt, maar zelf moet ik enkele parken in de buurt nog doen.
    Once you sit back, you never go back.

  17. #177

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Wie Heide Park wil bezoeken als abo-houder of bezitter van een (pre-Corona-)ticket, moet voor de verplichte dag-reservering € 1 p.p. neertellen. Stel dat dit het thuispark is voor een 4-koppig gezin uit Hannover. Als die 6 keer het park willen bezoeken is dat 24 € extra. Geen fabelachtig bedrag en ruim onvoldoende om een voor mij werkende roze bril mee te kopen. Maar erg kosjer vind ik deze meerkost toch ook weer niet. Of moeten bezoekers nu een gat in de ozonlaag springen uit dankbaarheid voor de 'gratis' zeep van 1 euro? Voorts betwijfel ik of het park hiermee het aantal bezoekjes van de trouwste bezoekers (lokale abo-houders) daadwerkelijk gaat afremmen.

    Momenteel kan je enkel reserveren voor de laatste week van mei en de eerste week van juni. Ik veronderstel dat je niet een tweede park-bezoek kan reserveren alvorens de datum van het voorgaande bezoek aangetreden is. Dat is zeker te begrijpen, anders is de reserverings-limiet wel heel snel bereikt, met frustratie alom. Maar de kans op een tweedaags bezoek is nu voor iedereen die niet in het resort verblijft wel heel erg risky business. Dat zou bezoekers die niet nabij wonen wel kunnen tegenhouden. Ook uitbaters van externe verblijf-accommodatie zijn hier dan mogelijk de dupe van.

    Persoonlijk zou ik tegen een meerkost van € 5 p.p. voor een gegarandeerde tweedaagse minder bezwaar hebben. Dan koop je garantie op iets dat als exclusief mag beschouwd worden in deze onzekere tijden. Lokale veelbezoekers zouden daar dan wellicht quasi geen gebruik van maken. Maar natuurlijk valt er voor het park veel meer geld te rapen uit verblijvers op het eigen resort. De kans is dus groot dat abo-houders die veraf wonen, wegblijven of voor één blits-bezoek opteren. Prima voor Merlin: hun geld is toch al ontvangen en zonder die abo-bezoekers over de park-vloer kunnen er meer dagkaarten worden verkocht.

    De extensie van de abo-geldigheid is een mes dat aan twee kanten snijdt. Voor lokale abo-houders lijkt het een aanvaardbare compensatie. Dat is het misschien nog meer voor al wie z'n jaar-abo aan het begin van seizoen 2019 kocht. Die kunnen nu 'onverhoopt' in juni en juli het park bezoeken met hun abo. Dat zal de potentiële drukte wel serieus verhogen waardoor de bezoekerslimiet nog sneller bereikt wordt. Voor veraf-woners biedt het een opportuniteit, doch afhankelijk van de oorspronkelijke termijn. Als je er september en oktober bij 'wint' compenseert dat mogelijk niet de verloren voorjaarsdagen.

    Natuurlijk heeft een pretpark meer prioritaire taken te vervullen dan het compenseren van potentiële bezoekers, bijvoorbeeld overleven. Niet vergeten: de nu tijdelijk afgevoerde fast-passen waren soms een goudmijntje in de Merlin-parken. Dat verlies moet dus ook enigszins gecompenseerd worden. Ik begrijp dus zeker het markt-strategisch handelen van de Merlin-parken. Merlijn is z'n toverkunsten blijkbaar nog niet verleerd. Met het oog op het afwenden van een faillissement zou ik dat mits passende beglazing zelfs als iets positiefs kunnen zien.

  18. #178

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Hier hebben we gisteren de eerste hotels geboekt voor de zomervakantie. Het lijkt er nu toch wel op dat 15 juni de grenzen opengaan met in ieder geval toch al Duitsland en Frankrijk, ondanks alle doemberichten een paar weken eerder.

    Een weekendje rodelbanen en de FlyLine doen in Winterberg en Rastiland en Potts Park op een maandag en dinsdag eind juni. Nog nooit geweest daar en een stormloop lijkt het nooit te zijn in die parken, dus ideaal.

    Ook al voorzichtig een hotel in Athene vastgelegd voor augustus aan een spotprijs, net zoals we hopen de geannuleerde Wenentrip te kunnen verplaatsen naar begin oktober. Als Tripsdrill en Schwaben Park hun nieuwigheden open hebben tegen eind juli gaan we daar ook nog naartoe in plaats van Polen, waarvan de vluchten ondertussen geannuleerd zijn.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  19. #179

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Voor de hyper-contenten die menen dat de parken al het mogelijke doen voor hun abonnees: Ik heb een testje uitgevoerd op Heide Park. Je kan als abonnee of bezitter van een pre-sale ticket nu geen toegang meer reserveren (= kopen à € 1 p.p.) voor de resterende dagen van mei 2020: noch individueel, nog in 2, 3, 4-voud. Sold out zou je dan denken. Maar je kan voor diezelfde data wel nog altijd 1, 2, 3, ... dagtickets met gereserveerde toegang kopen. M.a.w. wie al betaald heeft, is er aan voor de moeite, wie vers geld op de digitale tafel legt, is van harte welkom. Het verbaast me eigenlijk niet van deze geldwolven-groep, al had liever ongelijk gehad. Het park wordt nu natuurlijk als open beschouwd, dus de verlenging van het abo houdt dan ook op.

    Ik ben benieuwd of er nog parken dit gaan lappen met hun abonnees of met pre-sale-ticket-bezitters. Walibi Holland mailde me als pre-sale-bezitter dat ik een datum moet reserveren en dat ze "zeker ook voldoende reservatie-toegangen voorzien voor wie al een ticket uit voorverkoop heeft". Het kan aan mij liggen, maar zo'n pseudo-geruststellend bericht maakt het voor mij net verdacht. MPG boezemt me ook weinig vertrouwen in wat dat betreft, dat kan wederom aan mij liggen.

    Dan toch liever wat Efteling of de Vlaamse Zoo's deden: eerst exclusief voor hun abonnees openen. Wat EP doet is in die optiek ook nog zo slecht niet: verlengen van je abo-tijd zolang het park niet op volle kracht kan draaien en gelijktijdig toegang verlenen à 1 keer / maand.

  20. #180

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Hier hebben we gisteren de eerste hotels geboekt voor de zomervakantie. Het lijkt er nu toch wel op dat 15 juni de grenzen opengaan met in ieder geval toch al Duitsland en Frankrijk, ondanks alle doemberichten een paar weken eerder.

    Een weekendje rodelbanen en de FlyLine doen in Winterberg en Rastiland en Potts Park op een maandag en dinsdag eind juni. Nog nooit geweest daar en een stormloop lijkt het nooit te zijn in die parken, dus ideaal.

    Ook al voorzichtig een hotel in Athene vastgelegd voor augustus aan een spotprijs, net zoals we hopen de geannuleerde Wenentrip te kunnen verplaatsen naar begin oktober. Als Tripsdrill en Schwaben Park hun nieuwigheden open hebben tegen eind juli gaan we daar ook nog naartoe in plaats van Polen, waarvan de vluchten ondertussen geannuleerd zijn.
    Ik zit nog steeds in afwachtende houding voor mijn reservatie in EP van 25 - 28/6. Fingers crossed dat we tegen dan door Frankrijk mogen en er ook een nacht doorbrengen zoals we altijd doen. (Vanuit Saint-Avold is het maar een 2u meer rijden ipv 6u30 van thuis )

    Ook hebben we onze trip door Duitsland in september iets meer gefinaliseerd en hotels geboekt. Zodra het nieuws komt dat de grenzen opengaan kopen we onze parktickets aan.
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •