X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 342

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Het crisiscentrum maakte vanavond bekend dat de maatregelen tot 19/04/2020 verlengd worden. Dan volgt er een evaluatie met vermoedelijk nogmaals verlenging tot 03/05/2020.
    We zouden dus in het beste geval pas begin mei zitten vooraleer het pretparkseizoen 2020 kan starten, en dat is uiteraard nog geen vast gegeven want er kunnen altijd nog verlengingen volgen of een terugschroeving van maatregelen waarbij sommige zaken weer open mogen maar de pretparken bijvoorbeeld niet.

  2. #2

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Crazy2girlken Bekijk Berichten
    We zouden dus in het beste geval pas begin mei zitten vooraleer het pretparkseizoen 2020 kan starten, en dat is uiteraard nog geen vast gegeven want er kunnen altijd nog verlengingen volgen of een terugschroeving van maatregelen waarbij sommige zaken weer open mogen maar de pretparken bijvoorbeeld niet.

    Ik zie het zelf maar somber in op dat vlak. Ik denk niet dat ze evenementen of plaatsen waar veel mensen tesamen komen snel zullen toelaten. Er wordt al gesproken om de zomerfestivals zoals Tomorrowland en de Gentse Feesten te annuleren. Het EK is al uitgesteld en er is sprake van de Tour ook te schrappen of uit te stellen. Lijkt mij niet dat pretparken zo snel terug open gaan mogen gaan, zeker gezien het risico dat men massaal er naar toe zou trekken eenmaal ze terug open mogen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •