X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 342

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Dat wist ik niet, veel officiële communicatie is daar niet over. Ook op de website van de Efteling zie ik weinig ontrading voor ons Belgen...

  2. #2

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    Dat wist ik niet, veel officiële communicatie is daar niet over. Ook op de website van de Efteling zie ik weinig ontrading voor ons Belgen...

    Zelf gaan ze dat natuurlijk niet doen, en er valt ook al veel te zeggen over hoe 'serieus' Efteling corona aanpakt. Maar als je naar het buitenland wilt deze tijden check je best de reisadviezen van Buitenlandse zaken.

  3. #3

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    Dat wist ik niet, veel officiële communicatie is daar niet over. Ook op de website van de Efteling zie ik weinig ontrading voor ons Belgen...
    Ik bedoelde het ook zeker niet als een persoonlijke aanval hoor, ook al kan het gefrustreerde tweede deel van m'n post misschien zo overkomen. Mijn excuses als dat zo aanvoelde.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Zelf gaan ze dat natuurlijk niet doen, en er valt ook al veel te zeggen over hoe 'serieus' Efteling corona aanpakt. Maar als je naar het buitenland wilt deze tijden check je best de reisadviezen van Buitenlandse zaken.
    Efteling is het enige park dat ik sinds de uitbraak van Corona bezocht heb, dus ik kan niet echt vergelijken met andere parken, maar ik had toch wel het gevoel dat de maatregelen in de Efteling behoorlijk goed genomen waren.

    Dat ze klanten niet 'wegjagen', kan ik van een commercieel bedrijf op zich ook wel begrijpen. Je wil natuurlijk proberen om je verlies te beperken (hopelijk op een verantwoorde manier). Bovendien is het ook voor de Efteling (of eender welk park) niet evident om alle maatregelen van alle landen altijd up-to-date te hebben op je website. Wat vandaag nog mag, mag morgen misschien niet meer. Voor het geven van mogelijk foute info, wil je volgens mij als bedrijf niet met de vinger gewezen worden.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •