X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 342

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Bob, als ik de laatste halve zin van jou weglaat, riskeer je minstens 5 jaar effectief en levenslange douche-angst.

    Soit, zand erover. Voor iedereen klötetijden, of je nu amateurtoneel speelt, in een voetbalclub of judoclub zit, of pretparken als hobby heb.

    Bij mij is één iets net anders dan bij de meeste forumleden: ik moet bij vrienden en kennissen niet te veel afkomen met pretparken. Op FB beperkt ik me op dat gebied meestal tot het posten van een actuele where-about, bestaande uit ... een gezinsfotootje in loco.

    On topic: de zollegies openen de rest van de maand exclusief voor abonnees. Zou wel leuk zijn als de parken dat ook doen. Maar voor de duidelijkheid: voor mij hoeft niks exclusief: sociale pubers zijn ook welkom
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 13-05-20 om 19:56.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •