X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 342

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    https://www.hln.be/showbizz/disneypa...S9osVGUrMRqcyo



    Door de coronacrisis zitten de deuren van de Disneyparken wereldwijd op slot, en dat zal naar alle waarschijnlijkheid nog de rest van het jaar zo blijven. Dat stelt financieel analist John Hodulik althans, directeur van de Zwitserse investeringsbank UBS, in een ontnuchterend rapport, waarin staat dat het bedrijf zich in ‘het oog van de storm’ bevindt.



    Kweet niet hoever ik dit mag vertrouwen... Maar er zit er niet goed uit voor onze hobby... dit jaar

  2. #2

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    https://www.hln.be/showbizz/disneypa...S9osVGUrMRqcyo



    Door de coronacrisis zitten de deuren van de Disneyparken wereldwijd op slot, en dat zal naar alle waarschijnlijkheid nog de rest van het jaar zo blijven. Dat stelt financieel analist John Hodulik althans, directeur van de Zwitserse investeringsbank UBS, in een ontnuchterend rapport, waarin staat dat het bedrijf zich in ‘het oog van de storm’ bevindt.



    Kweet niet hoever ik dit mag vertrouwen... Maar er zit er niet goed uit voor onze hobby... dit jaar
    Shangai Disney Resort is zich al aan het klaarstomen om terug te kunnen openen, weliswaar met strikte regels.

    De media puilt uit van de panieke berichtgevingen, zonder eerst eens af te wachten naar hoe het zich allemaal verder ontwikkeld.

  3. #3

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    https://www.hln.be/showbizz/disneypa...S9osVGUrMRqcyo



    Door de coronacrisis zitten de deuren van de Disneyparken wereldwijd op slot, en dat zal naar alle waarschijnlijkheid nog de rest van het jaar zo blijven. Dat stelt financieel analist John Hodulik althans, directeur van de Zwitserse investeringsbank UBS, in een ontnuchterend rapport, waarin staat dat het bedrijf zich in ‘het oog van de storm’ bevindt.



    Kweet niet hoever ik dit mag vertrouwen... Maar er zit er niet goed uit voor onze hobby... dit jaar
    Dit zijn uitspraken van een Directeur van een zwitserse bank.

    Stel jezelf de volgende vragen:
    - In hoeverre is deze persoon een betrouwbare bron?
    - Wat heeft hij met Disney te maken?
    - Hoe komt hij bij deze informatie/stelling?
    - Waarom zou disney al hun parken over één kam scheren? (lijkt me logisch dat bijv. Japan veel eerder open kan dan Florida).

    Zoals Belgiumcoasterfreak hierboven al aan gaf zijn er parken al bezig met de voorbereidingen om aangepast te openen.

    Ergens anders heb ik gelezen (maar ook weer zonder duidelijke bron) dat Disney zelf verwacht ten vroegste september te kunnen heropenen (maar om welke parken het gaat is onduidelijk) maar dat ze nog zeker heel 2021 op maximaal 50% kunnen draaien. Klinkt een stuk logischer, maar ook hier weer is de bron twijfelachtig.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •