Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wimvg Bekijk Berichten
Wat het onderwijs betreft, is dit nog extremer: kinderen en jongeren hebben behoefte aan sociale contacten en moèten buiten komen. Ik vind het niet meer dan terecht dat het openhouden van scholen absolute prioriteit krijgt. Als dat betekent dat ik altijd moet thuiswerken, en dat ik niet naar een pretpark kan, is dat een compromis dat ik wil sluiten.
Ik kan me in heel je post vinden, maar vooral in deze zin. Wijze woorden, wat mij betreft.

Zelf werk ik trouwens ook al een jaar quasi voltijds thuis. Twee keer per week ben ik een uurtje op kantoor, om wat administratie op te halen en terug te brengen. Dat is gewoon noodzakelijk als je de boekhouding van een bedrijf doet, maar de overige uren werk ik wel netjes thuis. In mijn vriendenkring heb ik toch ook de indruk dat veel mensen die het kunnen, effectief thuiswerken.

De maatregel van aan het raampje zitten in de trein is trouwens inderdaad echt te zot voor woorden, zeker omdat ze zelf gratis treinpassen hebben uitgedeeld (wat ik toen al totaal niet begreep). Dat is echt een Belgenmop...

Verder heb ik weinig kritiek op de maatregelen, ik zou het zelf niet beter kunnen doen, denk ik. Enkel die barometer had er van mij wel mogen komen, dat geeft volgens mij meer perspectief en daardoor meer motivatie om je aan maatregelen te houden.