Ik denk dat, als de parken al zouden openen voor de zomervakantie (wat deze inhoudelijk ook zal mogen betekenen dit jaar), ik geneigd ben om te vermoeden dat de parken aan beperkte capaciteit zullen draaien om zo het volk in het park te spreiden. Mogelijks een significante prijsverhoging in het verschiet om deze misgelopen drukte op te vangen? Ik geloof ook dat dit mogelijks enkel met 'vooraf bestellen/reserveren' van tickets zal verlopen, waardoor mensen de zekerheid hebben niet schaamteloos naar huis te worden gestuurd onder het mom van 'teveel bezoekers'.

Nu, ik kan ook volledig mis zijn, maar ik denk dat elk park niet de eerste wil zijn waar een mogelijke tweede uitbraak opstart. Ik ben er ook wel van bewust dat de huidige maatregelen niet van de ene op de andere dag zullen opgeheven worden. Ik denk dat we onszelf er allemaal van bewust moeten zijn dat het dit jaar sowieso allemaal niet zal verlopen en/of zijn zoals wij het gewend zijn. Rekening houdend hoe de crisis zich natuurlijk verder zet en welke partijen helaas mogelijks ten onder zullen gaan...