X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 23

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Dollywood] 2020: grootste investering ooit

    Bizar, wat was daar de aanleiding voor? Liep de baan daar vaak vast?

  2. #2

    Re: [Dollywood] 2020: grootste investering ooit

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Bizar, wat was daar de aanleiding voor? Liep de baan daar vaak vast?
    Ik heb geen weet van stalls op die plaats.

    Op de Dollywood Blog schrijft men dit:
    Mystery Mine is on track (yes, that was a joke) to open a week or two after the park opens. We have been working with the ride manufacturer to enhance the guest experience. Our crews are extending the track after the first outside drop and reprofiling some of the turns and transitions to provide a smoother ride.

    Maar ik betwijfel of ze zelf weten waarom, gezien "extending the track" ook niet klopt... Al denk ik wel dat we alle aanpassingen onder de noemer "de rit aangenamer maken" mogen plaatsen. Ik lees dat velen opgelucht zijn dat dit stukje weg is. Zelf herinner ik mij dit stuk niet specifiek als een zeer slecht...

  3. #3

    Re: [Dollywood] 2020: grootste investering ooit

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Zelf herinner ik mij dit stuk niet specifiek als een zeer slecht...
    Ik ook niet (Edit: Sterker nog: Ik vond die bocht juist een heel sterk element. De drop zelf was wel wat lomp/abrupt, maar niet meer dan dat).. maar amerikanen zijn wel echt énorme watjes als het aan komt op comfort van een baan. Denk dat de meesten daar toch beter afzijn om couch-potato te blijven.
    Laatst gewijzigd door coasterfrenzy; 11-03-21 om 13:36.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •