X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 8 van de 8

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [TR] 25/02/20: Virusvrij(?) Tropical Islands

    Enkele updatejes:

    1. De gratis toegang met een partner-abo is tegenwoordig dubbel gelimiteerd: enkel met het premium abo (BJL-Diamond of Slagharen-Plantinum) maar vooral gelimiteerd in tijd: https://www.tropical-islands.de/prei...er-jahreskarte

    2. De parking is nu betalend, ik denk 6 euro. Wij kwamen per trein en (gratis) pendelbus toe.

    3. De complexe nummering op je polsband heeft niks meer te maken met één vooraf bepaalde locker. Wij hadden net zoals bij ons bezoek in april 2022 onze cabin-size trolleys bij. Maar de locker-nummers die een beetje geleken op onze polsbanden, waren daartoe te klein. Ik wist dat ook voor dagjesmensen voldoende grote lockers gratis ter beschikking staan. Simpel gezegd: met je wristband kies je nu om het even welke nog vrije locker. Op een maandag-schooldag eind aug. viel dat mee.



    4. De blauwe metalen glijbaan is vervangen door een kunststof-dueling exemplaar. Strategisch een betere zet want die blauwe was hoogst onpopulair bij onze drie voorgaande bezoeken. Maar het is ook geen baan van het gehalte 'moet je als glijgrage waterrat absoluut gedaan hebben'. Ik merkte wel wat schoonheidsfoutjes.

    Om te beginnen leidt één en dezelfde trap naar de drie glijbanen zonder onderweg enige opdeling, markering of opsplitsing. Je moet jezelf dus een beetje assertief voorbij de mensenmassa wringen die voor de gele baan aanschuift want een mensenmagneet is die hooggelegen dueling (nog) niet. Er geldt een leeftijdsrestrictie van - denk ik - 12 jaar, dat kan ook meespelen.

    Links van de linker-tube en rechts van de rechtertube staan vijf (?) verticale verkeerslichten om het startsein aan te geven. Die lichten werkten niet en nog dwazer: als je klaar zit om te glijden, kan je die lichten haast niet zien zonder risico op nekletsel. Er is wel een toezicht houdende menspersoon aanwezig die knikt wanneer je solo of in een tweestrijd mag starten.

    Die start is relatief horizontaal, logischerwijs zonder zwaartekracht of klepje maar dus ook zonder een dwarsstang om jezelf naar voren te trekken. Er is per tube wel een dubbele en continu werkende waterstuwing. Maar wanneer de rechts-glijdende daar z'n rechterhand plaatst om zich af te duwen, maakt deze (ongewild) de toezichter nat.

    Onderaan is een lege bak, vermoedelijk voor matjes. Volgens mijn zoon was deze dueling tube oorspronkelijk bedoeld voor matjes. Die glijmethode zou hier dan afgeschaft of nooit in gebruik geweest zijn.

    Ook onderaan is en scorebord dat zogezegd de tijd meet. Dat functioneert totaal niet. Wanneer je aankomt, blijft de tijd doortellen van ca. 39 seconden tot 55 seconden. Bij iedereen zie je 'laatste tijd = 55 sec' en 'snelste tijd = 5 seconden'.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 30-08-23 om 18:12.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •