Ik denk dat het vaarsysteem gewoon te duur is voor een dark ride/ slash. de pompen zijn in dit geval toch wel energiezuipers die je niet echt kan minderen als er minder volk in de attractie zit. Bijkomend is een achtbaan veel makkelijker uit te spelen als toevoeging. en op lange termijn gewoon zegen we hebben X achtbanen is al een goed basis voor marketing. Het gemiddeld kind durft ook raper meer en wilder ten opzichte van vroeger.

Dat gezegd zijnde Kijk ik een beetje met wantrouwen naar het project. Als ze het goed aanpakken (wat de laatste paar keer wel gelukt is) kan dit een pareltje worden. Het thema film is zo danig uitgebreid dat je alle kanten op kan. Aan de andere kant is het thema dan weer zo uitgebreid dat je focus nodig hebt om het goed te laten uitspelen in combinatie met een achtbaan. Mijn grootte vrees voor deze baan is dat ze zuiver rond de effecten zal draaien een niet echt rond rit en decor. Iets dat toch wel te verwachten is van een indoor baan.

Hoe dan ook ik kijk er naar uit wat ze uit hun hoed gaan toveren en zoek voor een gatje om volgend jaar te gaan.