X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 67
  1. #41

    Re: [Movie Park Germany] 2021 - Grootste verjaardagsgeschenk ooit

    Eerlijk gezegd vind ik het best verrassend. Ik had eerder op een iconische darkride gerekend, en niet zo zeer op een nieuwe achtbaan. In elk geval zal het wel een mooie toevoeging worden, waar ik toch ook wel heel erg benieuwd naar ben!

  2. #42

    Re: [Movie Park Germany] 2021 - Grootste verjaardagsgeschenk ooit

    Een typische darkride is enorm duur en voor de meeste parken daardoor simpelweg niet rendabel. Tegenwoordig moet het al interactief, Thrill-achtig of met IP zijn, wil het nog volk trekken. Daarbuiten zijn er maar héél weinig uitzonderingen.

    Ik denk daarentegen wel dat je de nodige darkride-elementen op de ze achtbaan mag verwachten.

  3. #43

    Re: [Movie Park Germany] 2021 - Grootste verjaardagsgeschenk ooit

    Eerste trackdelen zijn geleverd:


  4. #44

    Re: [Movie Park Germany] 2021 - Grootste verjaardagsgeschenk ooit

    Op de plaats waar vroeger de wachtrij was, heeft men ondertussen ook al footers gegoten:




  5. #45

    Re: [Movie Park Germany] 2021 - Grootste verjaardagsgeschenk ooit

    Opvallend wel dat ze die boog-structuur laten staan, nog steeds. Lijkt alsof ze hem gaan mee verwerken in het concept enzo.
    Je vois la vie en des biscuits.

  6. #46

    Re: [Movie Park Germany] 2021 - Grootste verjaardagsgeschenk ooit

    Tsja.. het blijft onderdeel van "Parque Ruïnes" groep. Veel budget krijgen ze niet, dus kan me voorstellen dat ze zo veel mogelijk willen hergebruiken.

  7. #47

    Re: [Movie Park Germany] 2021 - Grootste verjaardagsgeschenk ooit

    Niets persoonlijks, maar ik vind die ruïne-plaat wel een beetje grijsgedraaid en vooral: achterhaald. Toch zeker in
    Bel, NL en Dui. Aqua Mexicana, Gold Rush, upgrade van het verblijf, Fury, Star Trek en nu deze coaster. Ik verzwijg nog de twee weinig gesmaakte immersievelingen. En in diezelfde tijdspanne werden Tropical Islands, Belantis en Weltvogelpark overgenomen door PR.

    Je kan dus niet zeggen dat de groep niet investeert. Toegegeven: het gebeurde wellicht deels onder concurrentiële druk van nabijgelegen parken. En het oude-wijn-in-nieuwe-vaten-verhaal van de twee water-make-overs in MPG vind ik niet geslaagd. Als ze nu enkel de toegangsbogen recupereren, neem ik daar geen aanstoot aan.

  8. #48

    Re: [Movie Park Germany] 2021 - Grootste verjaardagsgeschenk ooit

    Een running joke is een running joke.

    En dat PR niet investeerd hoor je niemand zeggen. Maar er wordt volstrekt niet kwalitatief geïnvesteerd. Je noemt zelf al "oude-wijn-in-nieuw-vaten". Wat men in MPG voor elkaar weet te krijgen onder het bewind van deze groep vind ik zelfs nog heel knap, maar het leidt er bijvoorbeeld wel toe dat vrijwel elk stukje onderhoud elke 2 jaar opnieuw moet gebeuren, in plaats van dat het aangepakt wordt op een duurzame manier. Je ziet dit als bezoeker met name bij Burmuda Triangle, maar als je het park een beetje volgt zie je het ook bij andere delen van het park terug. En zo blijven de parken voort sukkelen. De overnames vind ik eerder zonde dan dat ik ze toe juich. Weinig parken zijn er immers op vooruit gegaan.

    CDA kreeg vroeger ook enorm veel kritiek er op. Het heeft enorm lang geduurd om die parken weer "gezond" te maken. Maar je merkt wel dat alles wat er nu gebeurd, ook kwalitatief goed lijkt te gebeuren. Ik kan me nog herinneren dat Walibi België meer op een schroothoop leek dan op een pretpark, man wat was ik verrast bij mijn laatste bezoek enkele jaren geleden. Het leek wel een volstrekt nieuw park te zijn. Bij de parken van PR hebben we lange tijd letterlijk het omgekeerde kunnen zien. Inmiddels lijkt de parken er niet meer op achteruit te gaan, maar of ze er kwalitatief op vooruit gaan durf ik nog steeds enorm te betwijfelen.

  9. #49

    Re: [Movie Park Germany] 2021 - Grootste verjaardagsgeschenk ooit

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    En dat PR niet investeerd hoor je niemand zeggen. Maar er wordt volstrekt niet kwalitatief geïnvesteerd.
    Mee eens: er zijn weinig parken die er zienderogen op verbeterden onder het bewind van die groep. Al geloof ik dat die cashcow-mentaliteit stilaan tegen zijn grenzen opbotst. Doordat de concurrentie door de bank genomen met meer zorg investeert in duurzame kwaliteitsvolle uitbreidingen komt PR er minder mee weg om alles te laten verloederen en nieuwe investeringen niet bijzonder veel luister mee te geven.

    Maar veel meer dan dat hebben ze meermaals de flater begaan om een attractie toe te voegen die helemaal haaks staat op de identiteit van het park. Dat doet afbreuk aan het bestaande park en je investering rendeert niet of veel minder dan ze had kunnen doen met meer aandacht voor dat soort zaken.

  10. #50

    Re: [Movie Park Germany] 2021 - Grootste verjaardagsgeschenk ooit

    Kleine update op Facebook van het park zelf:


  11. #51

    Re: [Movie Park Germany] 2021 - Grootste verjaardagsgeschenk ooit

    En preview van verschillende theming elementen, inclusief IMAscore muziek:


    Bij ingang van de attractie zie je nog duidelijk de bogen van de tent die er al stond nadat je de poort door gaat. En er is een outdoor stuk!
    Naam:     ingang.jpg
Bekeken:  1661
Groote:   78,3 KB
    Bron: Twitter
    Laatst gewijzigd door Rein; 03-12-20 om 13:13.

  12. #52

    Re: [Movie Park Germany] 2021 - Grootste verjaardagsgeschenk ooit

    Altijd raar gevonden een indoor baan die naar buiten gaat. Het is goed om mensen in het gebouw te lokken maar buiten de zomer zie ik er niet veel nut van in.

  13. #53

    Re: [Movie Park Germany] 2021 - Grootste verjaardagsgeschenk ooit

    Tsja.. zo hebben ze meer ruimte beschikbaar.

    Ik vraag me af of dat begin in de teaser niet een spike laat zien waarbij de trein omkeert en achtewaarts gaat.

  14. #54

    Re: [Movie Park Germany] 2021 - Grootste verjaardagsgeschenk ooit

    Het park heeft ook enkele facebook-updates:

    Naam:     131038089_3727175293994364_7641070447144907557_o.jpg
Bekeken:  1418
Groote:   933,4 KB

    Naam:     131010198_3727175267327700_655432203518824334_o.jpg
Bekeken:  1191
Groote:   602,2 KB

    Naam:     133417205_3766275790084314_2204795052853537365_o.jpg
Bekeken:  1300
Groote:   852,9 KB

    Naam:     133413485_3766275830084310_7930641131606558636_o.jpg
Bekeken:  1278
Groote:   982,3 KB

  15. #55

    Re: [Movie Park Germany] 2021 - Grootste verjaardagsgeschenk ooit

    En het laatste stukje baandeel werd geplaatst:
    Naam:     movie3.jpg
Bekeken:  1030
Groote:   981,8 KB
    Naam:     movie1.jpg
Bekeken:  1043
Groote:   730,8 KB
    Naam:     movie2.jpg
Bekeken:  1129
Groote:   1,02 MB
    Bron: Facebook

  16. #56

    Re: [Movie Park Germany] 2021 - Grootste verjaardagsgeschenk ooit

    Welk bedrijf uit Friesland is betrokken bij dit project??
    en welk uit Roemenië? (ik neem aan dat veel bouwvakkers van daar komen?)

  17. #57

    Re: [Movie Park Germany] 2021 - Grootste verjaardagsgeschenk ooit

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Welk bedrijf uit Friesland is betrokken bij dit project??
    en welk uit Roemenië? (ik neem aan dat veel bouwvakkers van daar komen?)
    Ik kan enkel uit het persbericht halen dat ze, naast Intamin uiteraard, samenwerken met IMAscore en IMAmotion, the Leisure Expert Group, Wiebe Damstra en P&P Projects.

    Damstra Techniek komt uit Friesland.

  18. #58

    Re: [Movie Park Germany] 2021 - Grootste verjaardagsgeschenk ooit

    Damstra kende ik nog niet. Interessant dat ze zich specifiek op pretpark projectmanagement richten.

  19. #59

    Re: [Movie Park Germany] 2021 - Grootste verjaardagsgeschenk ooit

    Nieuwe levering:

    Naam:     trein.jpg
Bekeken:  647
Groote:   468,3 KB


  20. #60

    Re: [Movie Park Germany] 2021 - Grootste verjaardagsgeschenk ooit

    Mooie treintjes. En na het verdwijnen van de origile studio tour ontbreekt wel zoiets in het park. Niet zeker of een achtbaan helemaal de juiste vibe geeft, maar een filmpark hoort eigenlijk ook wel een studio-tour achtig iets te hebben vind ik. Ik hoop dat ze ook wel interessante film requisieten en dergelijke kunnen vinden om in de attractie op te nemen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •