X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 61 tot 67 van de 67
  1. #61

    Re: [Movie Park Germany] 2021 - Grootste verjaardagsgeschenk ooit

    Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar het eindresultaat van de achtbaan, hoop ook dat er wel bekende film scènes zullen zijn tijdens de rit.

  2. #62

    Re: [Movie Park Germany] 2021 - Grootste verjaardagsgeschenk ooit

    Been there, done that. Vier keer zelfs. Ik vind de thematisatie van de wachtrij en vooral onride bovengemiddeld. Het ding rijdt botersoepel en het station is doordacht functioneel: je legt le spullen in de kast en stapt langs hetzelfde ’perron’ (rechts) de trein in. Na de rit stap je links de trein uit en via een brug over het spoor kom je aan de achterkant van de kast uit. Wat dat betreft Movie Park Studios (MPS) - Taron: 1 - 0.

    Maar de rit is zeker de eerste helft, binnendeurs zo mak als een lammetje. Het is meer darkride dan achtbaan voor mij. Bij Intamin denk je toch aan iets heviger dingen dan de Drakekcoasters uit de Legolanden, terwijl MPS daar dicht bij aanleunt. MPS - Taron: 1 - 7.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 28-08-21 om 13:54.

  3. #63

    Re: [Movie Park Germany] 2021 - Grootste verjaardagsgeschenk ooit

    Movie Park Studios is een prachtige darkride/achtbaan, al mag je dat achtbaangedeelte verwaarlozen. Het voelt een beetje hetzelfde aan als Van Helsing alleen met een ander thema. Mss hadden ze toch beter een deftige darkride geplaatst ipv een achtbaan die meer functioneert als darkride dan achtbaan.
    Coaster Count: 325
    Gregory_Themeparks

  4. #64

    Re: [Movie Park Germany] 2021 - Grootste verjaardagsgeschenk ooit

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gregske3011 Bekijk Berichten
    Movie Park Studios is een prachtige darkride/achtbaan, al mag je dat achtbaangedeelte verwaarlozen. Het voelt een beetje hetzelfde aan als Van Helsing alleen met een ander thema. Mss hadden ze toch beter een deftige darkride geplaatst ipv een achtbaan die meer functioneert als darkride dan achtbaan.
    Ik snap je ontgoocheling, maar zoals zo vaak (bij ontgoochelingen): het hangt van je verwachtingen af. MPG behoefde inderdaad geen extra coaster maar des te meer een darkride. Nu krijg je beide attractietypes in één attractie met de nadruk op darkride. Qua aankleding / afwerking vind ik het best puik gedaan. Je moet natuurlijk geen Symbolica-verwachtingen koesteren.

    Hopelijk zien ze bij MPG in dat ze nu nog steeds niet alle darkride-noden hebben vervuld. Ik denk hierbij vooral aan de jongere kinderen en mensen voor wie het allemaal wat rustig aan mag zijn. Niet vergeten dat de dino-attractie ook niet voor de allerjongsten is weggelegd. Idem voor het Bermuda-Alien-51-geval en de rapid. Dat zijn eigenlijk ook allemaal halve darkrides, maar opnieuw van het engere of wildere type. Daarom vond ik het zo raar dat men afstapte van de kalme varende darkride die op de plaats stond van Movie Park Studios (MPS). Aan de andere kant ben ik ook wel blij dat MPS niet de zoveelste knip-en-plak-make-over is geworden waar MPG schijnbaar patent op had.

  5. #65

    Re: [Movie Park Germany] 2021 - Grootste verjaardagsgeschenk ooit

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Aan de andere kant ben ik ook wel blij dat MPS niet de zoveelste knip-en-plak-make-over is geworden waar MPG schijnbaar patent op had.
    Die opmerking begrijp ik niet echt. De meeste attracties zijn met Parque Ruïne-budgetten gemaakt en dus ook volgens dat niveau afgewerkt, maar je kunt moeilijk van MPG beweren dat er veel knip-plak werk in het park zit. laat staan dat ze daar een patent op hebben *KuchDisneyKuchkuchPlopsaKuch*

  6. #66

    Re: [Movie Park Germany] 2021 - Grootste verjaardagsgeschenk ooit

    Met knip en plak bedoel ik niet hetzelfde als met kopieer en plak. Dat zijn andere knopjes.

    Knip en plak zie ik als opsmuk van de zak om de inhoud dan als nieuwe wijn te verkopen. De twee grote waterattracties in MPG lijken me in deze toch duidelijk. Je ziet nog veel sporen - soms zelfs prominent in beeld - van de oude attractie-aankleding, waardoor het thematisch geheel een onsamenhangende brij wordt.

    Er bestaan ook thematisch geslaagde make-overs, maar veel verder dan Maximus Blitz kom ik nu even niet.

  7. #67

    Re: [Movie Park Germany] 2021 - Grootste verjaardagsgeschenk ooit

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Ik snap je ontgoocheling, maar zoals zo vaak (bij ontgoochelingen): het hangt van je verwachtingen af. MPG behoefde inderdaad geen extra coaster maar des te meer een darkride. Nu krijg je beide attractietypes in één attractie met de nadruk op darkride. Qua aankleding / afwerking vind ik het best puik gedaan. Je moet natuurlijk geen Symbolica-verwachtingen koesteren.
    Goh, ontgoocheling is nu wel een heel groot woord. De vraag was alleen of ze dan niet beter een deftige darkride hadden gebouwd. Ik denk dat er voldoende voorbeelden zijn van darkrides die beter zijn dan sommige achtbanen.
    Coaster Count: 325
    Gregory_Themeparks

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •