X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 6 van de 6
  1. #1

    [Skyline Park] 2020: Hoogste starflyer ter wereld

    In Skyline Park is men begonnen aan de voorbereidingen van de bouw van de hoogste starflyer ter wereld. De toren is van Funtime en wordt liefst 142 meter hoog.



    Sky Dragster blijft in 2020 gesloten maar blijft wel aanwezig in het park. Maurer zit op een uurtje rijden van Skyline Park en ze zullen de opstelling in het park gebruiken om de attractie verder te finetunen.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  2. #2

    Re: [Skyline Park] 2020: Hoogste starflyer ter wereld

    142m, dat worden knikkende knietjes....

  3. #3

    Re: [Skyline Park] 2020: Hoogste starflyer ter wereld

    meh.. er is een punt dat je het verschil in hoogte niet eens meer merkt.. Volgens mij zitten star flyers daar sowieso al lang overheen. Het is leuk dat ze het record pakken, maar ik denk niet dat het in ervaring veel gaat toevoegen.

  4. #4

    Re: [Skyline Park] 2020: Hoogste starflyer ter wereld

    Op zich een lovenswaardige investering van wat ik eerder een kermis-park noemde. Maar ... het belangrijkste aan een starflyer vind ik de visueel waarneembare ruime omgeving. Dan is die van Gröna voor mij wereldtop, gevolgd door die van Tivoli Gardens en waarempel Atracciones Madrid.

    Ik vrees dat in en rond Sky.Pa niet zo veel boeiende zaken te zien zijn. Ik herinner me landbouwzones en in de verre verte voorlopers van de Alpen. Zo vind ik die van Coo toch iets boeiender dan die van De Panne of Hol.Park., ongeacht de hoogte.

  5. #5

    Re: [Skyline Park] 2020: Hoogste starflyer ter wereld

    En de naam wordt: Allgäuflier.

    Wat meer info in bijgaand artikel: https://pretparken.be/NL/article/218...yer-ter-wereld
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  6. #6

    Re: [Skyline Park] 2020: Hoogste starflyer ter wereld

    Behalve een Star Flyer dit jaar dus ook (tijdelijk) een Freefall van Funtime, aangezien er voorlopig toch geen kermissen zijn.

    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •