X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 27

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Hoeveel keer niet 2020

    11-14/03/2020 - Disneyland Parijs (wel, we hebben nog 2 parkdagen gehad maar op zaterdagochtend werden we door de schoonmaakploeg redelijk aanmanend verzorgd om de hotelkamer zo snel mogelijk te verlaten en op de hoogte gesteld dat het park al dicht was)
    Paasweekend - Bobbejaanland
    Lente/zomer 2020 - Walibi Belgium
    mei 2020 - Plopsaland De Panne (normaal verlof naar ons 2e verblijf in Oostende gepland maar afgaande op de huidige situatie, zie ik deze niet bepaald plaatsvinden)

    Onder voorbehoud:
    Oktober 2020 - Port Aventura. Hotel staat nog geboekt (volledig annuleerbaar) maar vrees dat we er niet zullen geraken dit jaar
    11-13 Oktober 2020 - Disneyland Paris. Geboekt voor Newport Bay Club maar ik betwijfel of ze tegen dan volledig operationeel gaan zijn.

  2. #2

    Re: Hoeveel keer niet 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Crazy2girlken Bekijk Berichten
    11-14/03/2020 - Disneyland Parijs (wel, we hebben nog 2 parkdagen gehad maar op zaterdagochtend werden we door de schoonmaakploeg redelijk aanmanend verzorgd om de hotelkamer zo snel mogelijk te verlaten en op de hoogte gesteld dat het park al dicht was.
    Sterk! Wij waren er ook en zijn in SQL niet aangemaand geweest om te vertrekken. We kregen zelf de keuze of we onze laatste nacht (zat/zon) nog wouden doorbrengen of naar huis te vertrekken met een aanvraag tot terugbetaling.
    Coastercount: 959 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  3. #3

    Re: Hoeveel keer niet 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fkl8 Bekijk Berichten
    Sterk! Wij waren er ook en zijn in SQL niet aangemaand geweest om te vertrekken. We kregen zelf de keuze of we onze laatste nacht (zat/zon) nog wouden doorbrengen of naar huis te vertrekken met een aanvraag tot terugbetaling.
    Ik heb achteraf zelfs nog een mail gestuurd volgens hun compensatieregeling die er op dat moment op de website stond, met het idee dat we dan toch een stukje van onze laatste nacht terug zouden krijgen. Niks was minder waar, een standaard reply dat het aanbod onderhevig kan zijn aan veranderingen en dat we wel onze AP night tickets terugbetaald zouden krijgen.
    Eerlijk gezegd behoorlijk teleurgesteld in, wij zijn echt om half8 de kamer uit gebonjourd terwijl we normaliter wel betaald hadden voor onze kamer te hebben tot 11u (of wat is het uitcheckuur tegenwoordig? Half8 is't in elk geval niet) voor 3 kamers met een groep van 6 personen. 't was al een teleurstelling om 's ochtends te ontdekken dat de parken er niet meer in zaten, maar dan bleek het ontbijt niet meer mogelijk en hadden we geeneens mogelijkheid meer om dan rustig te douchen en in te pakken en ons klaar te maken om te vertrekken, dus dat moest allemaal snel snel gebeuren. Alle begrip dat ze geen controle hadden over de situatie en de zeer plots opgelegde maatregelen van de overheid uit maar tov je gasten mag je dan toch een kleine compensatie bieden me dunkt. Wij zijn jaarpashouders en hadden room only geboekt, een simpel bonneke om volgende keer eens te gaan eten of een shopke te doen had al een wereld van verschil gemaakt qua gevoel voor ons, dat hoefde echt geen compensatie in de vorm van gedeeltelijke terugbetaling o.i.d te zijn maar helemaal niks vond ik nogal klantonvriendelijk gezien de manier waarop we zijn moeten vertrekken. Enfin soit, de jaarpas loopt nog en de liefde voor Disney is te groot om niet te verlengen, maar ze hebben hiermee wel voor het eerst echt slechte punten gescoord bij ons.

    Update in mijn "niet in 2020" lijstje:
    Disneyland Paris 11-13 oktober 2020 -> cancelled. reisgezelschap heeft teveel schrik om er niks aan te hebben doordat er teveel maatregelen zijn.

  4. #4

    Re: Hoeveel keer niet 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Crazy2girlken Bekijk Berichten
    zie hierboven
    Ik zeg het, ik vind het heel raar. Wij zijn ook Infinity's en hadden dus ook room-only geboekt. Bij ons in SQL was er gewoon wel nog ontbijt als je het bijgeboekt had en je mocht desnoods tot het uitcheckuur in de kamer blijven.
    Bij de vraag voor terugbetaling van onze laatste nacht werd er positief geantwoord en kreeg ik van de receptie een mail-adres om naar te mailen.
    Daarvan kreeg ik dan, wel na een paar weken de bevestiging dat de laatste nacht terugbetaald werd maar leek het bedrag me heel weinig. Opnieuw teruggemaild en de bevestiging gekregen dat ik inderdaad meer terug kreeg omdat ze per ongeluk maar 1 kamer ipv 2 berekend hadden.
    1 Deel is momenteel al terugbetaald, nu wacht ik nog af naar het 2de deel.

    Update:
    Uitgesteld:

    Tot oktober:
    4/4: Burj Khalifa / Dubai Mall Aquarium / VR Park
    5/4: IMG Worlds of Adventures / Dubai Frame / Global Village
    6/4: Motiongate / Legoland
    7/4: Sjiek Zayed Grand Mosque / Sparky's amusement parks Abu Dhabi
    8/4: Yas Mall / Ferrari World
    9/4: Yas Waterworld / Warner Bros. World Abu Dhabi

    Tot volgend jaar:
    22 - 23/5: Pairi Daiza met overnachting in een Full Moon Lodge

    Geannuleerd:
    9/5: Efteling
    5 - 7/6: Lyon / Le Pal / Walibi Rhône-Alps (RF's Voyage Voyage)
    25 - 26/7: Tilburg/Düsseldorf kermis (RF's foormidable)

    Af te wachten:
    25 - 28/6: Europapark
    18 - 19/7: Parc Asterix / Dennlys Parc met overnachting in La quai du Lutece
    1 - 2/8: Disneyland Parijs
    Coastercount: 959 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •