X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 104

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plopsaland De Panne] 2020

    de anderen hebben normaal zes uur in het park, dat is al vergelijkbaar met Bobbejaanland in het laag seizoen waar je van 10 tot 17 uur hebt, maar de attracties later openen en vroeger sluiten.

  2. #2

    Re: [Plopsaland De Panne] 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    de anderen hebben normaal zes uur in het park
    Met alle respect. Maar is dat normaal? In de zomer heb je toch een gemiddelde openingstijd van 9u per dag dacht ik? Daar doen ze toch maar eens even 1/3e van af. Zolang de anderen 6u hebben, lijkt het dus best wel oké voor jou? Je zou toch hopen dat een park van die orde, toch nog steeds gericht op kleine kinderen, toch wel met betere oplossingen kan komen, afgestemd op gezinsformaat.

    Liever 2 x 5000 bezoekers om de financiële schade in te perken, dan louter 1 x 5000 bezoekers een ongedwongen, ontspannen en zonder tijdsdruk een leuke dag laten beleven. Zo zie ik het.

  3. #3

    Re: [Plopsaland De Panne] 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JerKel1988 Bekijk Berichten
    Liever 2 x 5000 bezoekers om de financiële schade in te perken, dan louter 1 x 5000 bezoekers een ongedwongen, ontspannen en zonder tijdsdruk een leuke dag laten beleven. Zo zie ik het.
    Is dat dan niet meer dan normaal dat de parken nu zoveel mogelijk de financiële schade willen beperken in deze uitzonderlijke tijden?! We zitten nu eenmaal in een uitzonderlijke en nieuwe situatie waar we moeten leren mee om te gaan. De Spaanse griep dateert van een eeuw geleden en toen waren er geen pretparken hier, dus ook voor hun is het zoeken & leren hoe ze hiermee moeten omgaan.

    Je gaat toch moeten accepteren dat de maatschappij én dus ook de pretparken niet hetzelfde gaan zijn tot dat er een vaccin op de markt komt en we COVID19 onder controle hebben. Dus nee, je gaat niet onbezonnen 9 uur van een pretpark in de zomer kunnen genieten zoals vroeger. We gaan al blij mogen zijn als we pretparken zouden kunnen doen deze zomer...

    En inderdaad, Plopsa kiest hier voor de optie om toch wat extra geld binnen te kunnen harpen. Ik zou in hun plaats net hetzelfde doen, ze zijn al de paasvakantie verloren, de verlengde weekends in mei met de feestdagen die ook behoorlijk wat volk naar de parken brengt in normale omstandigheden... Ik denk dat geen van ons kan inschatten hoe zwaar de financiële impact daarvan is. Dus is het logisch dat parken hiervoor oplossingen proberen te denken! Liever dat dan dat parken failliet gaan of personeel moeten ontslaan. En wees meer zeker dat deze virus uitbraak sowieso zijn impact zal hebben op toekomstige investeringen. Nieuwe attracties moeten ergens van betaald worden.

    Ik lees toch echt veel onnodig geklaag... Een uur rijden (alsof dat zo lang is, een uurtje in de auto zitten), maar tegen de middag willen toekomen (in normale omstandigheden kan je in een park ook minder doen als je pas tegen de middag toekomt), als abonnement houder klagen dat je niet afkomt voor 3 of 4 uur (maar het ligt volledig aan jezelf of je 3-4 uur binnen bent of de volledige 6 uur, plus als abonneehouder zijn je enige kosten je transport naar het park en je eten).

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •