X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 104

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plopsaland De Panne] 2020

    Dit bericht is verwijderd door Phadd-F.
    Reden
    hopeloos te discussiëren met idioten

    Bedankt voor het compliment Phadd-F.
    Zal hier nog eens mijn mening geven...., waar een forum toch voor dient lijkt me toch?
    Spijtig dat je dergelijk woord moet gebruiken. Ben al blij dat ik je post niet gelezen heb. Laat staan wat daar allemaal in stond.

    Ik heb alvast de boodschap begrepen. Mij zien ze hier niet meer.
    Spijtig dat de moderators dit tolereren.

  2. #2

    Re: [Plopsaland De Panne] 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schumacher305 Bekijk Berichten
    Ik verwacht dat je op zo een dag mss 4 max 5 zaken zal kunnen doen.
    Wat nog altijd méér is dan het aantal attracties die we nu kunnen doen, namelijk nul. Ik ben echt verbaasd dat er mensen op een pretparkforum, waar er volgens mij alleen maar pretparkliefhebbers aanwezig zijn, tegen eventuele maatregelen zijn om de parken terug open te krijgen. Liever 4 à 5 attracties op een dag doen dan helemaal niet naar de parken mogen gaan.



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JerKel1988 Bekijk Berichten
    Dit bericht is verwijderd door Phadd-F.
    Bedankt voor het compliment Phadd-F.
    Zal hier nog eens mijn mening geven...., waar een forum toch voor dient lijkt me toch?

    Ik heb alvast de boodschap begrepen. Mij zien ze hier niet meer.

    Tja, jij begon met mij denigrerend grapjas te noemen. Actie veroorzaakt nu eenmaal reactie. Ik ga je in ieder geval niet missen.

  3. #3

    Re: [Plopsaland De Panne] 2020

    [QUOTE=Phadd-F;27879]Wat nog altijd méér is dan het aantal attracties die we nu kunnen doen, namelijk nul. Ik ben echt verbaasd dat er mensen op een pretparkforum, waar er volgens mij alleen maar pretparkliefhebbers aanwezig zijn, tegen eventuele maatregelen zijn om de parken terug open te krijgen. Liever 4 à 5 attracties op een dag doen dan helemaal niet naar de parken mogen gaan.


    Ge snapt het totaal niet en wil het niet snappen wat we bedoelen. Ik veronderstel dat je een alleenstaande zijt zonder gezin.
    Volgens mij zijn er veel te veel zaken waar ze nu te licht overgaan zaken die voor plopsaland evident zijn maar in werkelijkheid niet zo zullen zijn.
    We zullen wel zien hoe dit verder zal lopen maar vrees toch dat er veel negatieve reacties zullen volgen zeker als andere parken niet met de twee shiften zullen werken.

  4. #4

    Re: [Plopsaland De Panne] 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JerKel1988 Bekijk Berichten
    Dit bericht is verwijderd door Phadd-F.
    Reden
    hopeloos te discussiëren met idioten

    Bedankt voor het compliment Phadd-F.
    Zal hier nog eens mijn mening geven...., waar een forum toch voor dient lijkt me toch?
    Spijtig dat je dergelijk woord moet gebruiken. Ben al blij dat ik je post niet gelezen heb. Laat staan wat daar allemaal in stond.

    Ik heb alvast de boodschap begrepen. Mij zien ze hier niet meer.
    Spijtig dat de moderators dit tolereren.
    Dit wordt absoluut niet goedgekeurd, we hadden enkel de kans nog niet om dit te onderscheppen en erop te reageren.

    @Phadd-F Het is zoals je weet absoluut niet de bedoeling om elkaar uit te schelden op het forum en elkaars mening te respecteren, gelieve dit te respecteren!
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •