Had al een tijdje geleden gehoord van die 2 shiften. Moet eerlijk toegeven dat ik daar niet echt gelukkig mee ben. Wij hebben nu de eerste keer een abonnement (aangekocht 1/2020). We hebben 2 kids. 3,5 jaar + 1 jaar. De tijdstippen van de shiften vind ik toch maar niets, zeker als we ook nog een uurtje moeten rijden. Wij geraken er niet om 9u, en als je er dan bent om 11u of 12u in het slechtste geval, en je moet om 15u terug naar buiten, sorry, maar een echte daguitstap kan je dat niet meer noemen. Want voor mij moet het dat wel nog altijd zijn. Ga geen uur rijden als abonnementhouder om er slechts een 3 à 4-tal uur te zijn. Ondertussen heb je ook nog de zorg voor de baby, ik wil maar zeggen, echt veel ontspanning zit er niet meer in.

En het avondblok lijkt me al helemaal uitgesloten. Ik kan moeilijk om 14u vertrekken, net als beide nog hun tukje aan het doen zijn. Laat staan dat we daar s'avonds kunnen blijven tot 20u of langer.

Het kan aan mij liggen, maar loop niet warm van het idee. Gezinnen met kleine kinderen kunnen er sowieso geen "dag" meer gaan besteden en genieten. Hoogst nog een paar uur. Gaan dergelijke gezinnen een uur of langer rijden om slechts die paar uur daar te kunnen spenderen? Laat staan dat ze nog steeds een ticket, zelfs aan verminderde tarief, moeten kopen.

In Bellewaerde is daar tot op heden geen sprake van dacht ik. Wel een beperking, minder animatie, meer maatregelen, maar nog steeds een volledige dag open? Spijtig dat we ons abonnement daar niet verlengd hebben lijkt me.