X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 104

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plopsaland De Panne] 2020

    Aaaah, Plopsa did it again. Na de woekerprijzen, capaciteitsloze “investeringen”, reclame overkill, walgelijke en dure horeca en meer gaan ze nu nog eens de mediahoer uithangen met de meest belachelijke crap te verkopen. IEDEREEN die ik er over aansprak vind heg degoutant dat ze durven dergelijke uitspraken doen!

    Ze mogen hun Mack Extreme Spinning Coaster stoppen waar de zon niet schijnt en volgens hen de evenaar loopt: HUN REET.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  2. #2

    Re: [Plopsaland De Panne] 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Aaaah, Plopsa did it again. Na de woekerprijzen, capaciteitsloze “investeringen”, reclame overkill, walgelijke en dure horeca en meer gaan ze nu nog eens de mediahoer uithangen met de meest belachelijke crap te verkopen. IEDEREEN die ik er over aansprak vind heg degoutant dat ze durven dergelijke uitspraken doen!

    Ze mogen hun Mack Extreme Spinning Coaster stoppen waar de zon niet schijnt en volgens hen de evenaar loopt: HUN REET.
    Ga eens wandelen. Het is mooi weer, een maand binnen zitten is duidelijk niet goed voor je .

    Plopsa probeert hier gewoon aandacht mee te trekken dat pretparken in een moeilijke situatie zitten die niet lang vol te houden is. Zelf heb ik ook mijn twijfels bij sommige dingen, maar als er een oplossing gevonden kan worden lijkt me dat nog altijd beter dan de parken misschien wel de rest van het jaar dicht te houden.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  3. #3

    Re: [Plopsaland De Panne] 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Aaaah, Plopsa did it again. Na de woekerprijzen, capaciteitsloze “investeringen”, reclame overkill, walgelijke en dure horeca en meer gaan ze nu nog eens de mediahoer uithangen met de meest belachelijke crap te verkopen. IEDEREEN die ik er over aansprak vind heg degoutant dat ze durven dergelijke uitspraken doen!

    Ze mogen hun Mack Extreme Spinning Coaster stoppen waar de zon niet schijnt en volgens hen de evenaar loopt: HUN REET.
    Dat is al een persoon minder voor mij in de wachtrij.

  4. #4

    Re: [Plopsaland De Panne] 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Ze mogen hun Mack Extreme Spinning Coaster stoppen waar de zon niet schijnt en volgens hen de evenaar loopt: HUN REET.
    Kwam die niet tussen Piet Piraat en Plop? Heb ik een vergadering gemist?
    Best even rustig tot 10 tellen vooraleer je op enter duwt

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •